Skoči na vsebino

WTF je to

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaoooo, to namontira? in pi?i???????????, ?vi?ga???????????, iskri??????????? pa celi sloveniji.

Uf,nebi jaz tega gor dajal.

Napisano

Zelo na kratko NATEG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Ploki napisal:

ka pa na dolgo, tehnicno, je to sploh?

 

Neki kar svizec zvije.......po moje ce das to na turbaka dobis v12

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ber einen IAT Sensor verf?gt

 

Notri je navaden UPOR, ki stane 2 centa.

Ob dolo?enih pogojih res malo dvigne mo?- najbolj poleti, ko je toplo.

Lahko pa tudi malo kadi v teh razmerah.

Lahko si naredi vsak sam- vzame? ven IAT in ga shladi? na -20°C in izmeri? upornost. Potem da? potenciometer, ki gre tudi tam mimo in nastavi? po ob?utku.

Napisano

No da nadaljujem, ?isti firbec mi ni dal miru in sem mu predlagal (make offer) 10? s po?tnino... :P , tip je sprejel in poslal. Sem ga napi?u na AIT ?ice in sem kar debelo pogledal ker je malo razlike, ni to seveda ?ipiranje turbine navora ampak v klanec se pa kar pozna....na primer mimo elektrarne pred bajto v klanec sem vedno moral v tretjo dat, sedaj pa 4 kar lepo vle?e brez izgub, bi rekel da ene 10KM pa res hudirja da.

:ne vem:

 

Bom ?e malo vozil, da vidim ?e porabo in podobno, ?e bo ok, naj sedi pod havbo druga?e bo pa ?e en ebay oldies goldies...

 

ker se hitro navadi?, bo nekdo ki ima 1.6 miato probal mojo, pa da vidim ?e kaj ?uti ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Boss napisal:

Pa si ziher, da to ni kak placebo efekt :ne vem:

 

Ne sigurno. V klanc se pozna kr lepo. Kot je robi rekel je mesanica ocitno stalno na ful......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam pol se bo to pri porabi poznalo in to zelo v negativo. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V?eraj, ko smo se vra?ali iz ?rnivca, sem za test izklopil senzor temp. motorja (da ventilatorji skoz delajo) mi je avto za?el cukat in ob polnem gasu je ?rno pokadil. Kakor predvidevam je vklopil "zauh" in je filal bolj bogato me?anico, zato ?rni dim. ECU je dobil podatek, da je motor mrzel. Tako da ve? bencina ni nujno dobro :P

Napisano

Testiranje je bilo kratko...chkeng :D mazda je prepametna za ta sit. Kljub temu da je delalo. Boss mislu sem vec zraka. :D

 

Dobil bom refund al hoce kdo se igrat za 10 ojro?

:hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

 

OBD je pokazal direktno IAT sensor kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Boss napisal:

?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power.

 

Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd.

 

Ja in pri turbaku naredi? prerevno me?anico in si potem pe?, ker bencin hladi zgorevalni prostor, premalo bencina premalo hlajenja in potem so najmanj luknje skozi bate ker jih dejansko stopi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Vozil sem avtomobile, ki si jih ti videl le na daleč. 😉 Če malo poguglaš po netu (upam, da še znaš) in poiščeš teste za cx30 ali mazde 3, boš v vseh lahko prebral, da močno priporočajo ročni menjalnik, ki je med najboljšimi na tržišču (precej podoben kot v mazdi mx5). Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60.  Tudi v mazdi 6, dizelci je vrhunski. Niti ne veš, kdaj menjaš. 😊
    • Imaš enega v MB na Gosposki je Urar Jože Vidovič, ki dela čudeže.   NA 40 let stari stenski uri je menjaval zobnike, ležajne osi brusil.....
    • Vse iz prve roke.  Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa: - je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke ) - je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".    
    • Še moja 2 centa smetenja 😎   Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski. Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA. i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo. 1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.   Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.   Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....   Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
    • Uradno je tudi tam bila H2: https://www.dars.si/Zgrajene_AC_in_HC/H2_Hitra_cesta_skozi_Maribor   Če se mogoče spomniš, so včasih še bili semaforji na Pobrežju, pred tunelom. Zdaj je tam samo uvoz/izvoz za smer Šentilj. Semaforje so umaknili, ko so naredili uvoz nižje, direktno pod pokopališčem.   Imaš pa prav, da za semaforiziran del ni bilo potrebna vinjeta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.