jures Napisano 24. marec, 2011 Prijavi Napisano 24. marec, 2011 http://cgi.ebay.de/Mazda-Chip-Tuning-Box-M...#ht_2054wt_1139 Nek kvazi tuning in to kar po defaultu za vse mazde za 14??????? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Strela Napisano 24. marec, 2011 Prijavi Napisano 24. marec, 2011 Jaoooo, to namontira? in pi?i???????????, ?vi?ga???????????, iskri??????????? pa celi sloveniji. Uf,nebi jaz tega gor dajal. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 24. marec, 2011 Prijavi Napisano 24. marec, 2011 Zelo na kratko NATEG. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Ploki Napisano 24. marec, 2011 Prijavi Napisano 24. marec, 2011 ka pa na dolgo, tehnicno, je to sploh? Citiraj
jures Napisano 24. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 24. marec, 2011 ka pa na dolgo, tehnicno, je to sploh? Neki kar svizec zvije.......po moje ce das to na turbaka dobis v12 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
qwerty Napisano 25. marec, 2011 Prijavi Napisano 25. marec, 2011 Petarda ko ti raz_fuka blokado pol pa pi?i? ko manijak Citiraj If in doubt, flat out...
ro-bi Napisano 26. marec, 2011 Prijavi Napisano 26. marec, 2011 ?ber einen IAT Sensor verf?gt Notri je navaden UPOR, ki stane 2 centa.Ob dolo?enih pogojih res malo dvigne mo?- najbolj poleti, ko je toplo.Lahko pa tudi malo kadi v teh razmerah.Lahko si naredi vsak sam- vzame? ven IAT in ga shladi? na -20°C in izmeri? upornost. Potem da? potenciometer, ki gre tudi tam mimo in nastavi? po ob?utku. Citiraj
lesko Napisano 28. marec, 2011 Prijavi Napisano 28. marec, 2011 zgleda kot muholovec Citiraj bit podgurc je luksuz! ni ga vitamina ?ez liter vina!
jures Napisano 4. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 4. april, 2011 No da nadaljujem, ?isti firbec mi ni dal miru in sem mu predlagal (make offer) 10? s po?tnino... , tip je sprejel in poslal. Sem ga napi?u na AIT ?ice in sem kar debelo pogledal ker je malo razlike, ni to seveda ?ipiranje turbine navora ampak v klanec se pa kar pozna....na primer mimo elektrarne pred bajto v klanec sem vedno moral v tretjo dat, sedaj pa 4 kar lepo vle?e brez izgub, bi rekel da ene 10KM pa res hudirja da. :ne vem: Bom ?e malo vozil, da vidim ?e porabo in podobno, ?e bo ok, naj sedi pod havbo druga?e bo pa ?e en ebay oldies goldies... ker se hitro navadi?, bo nekdo ki ima 1.6 miato probal mojo, pa da vidim ?e kaj ?uti .... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 4. april, 2011 Prijavi Napisano 4. april, 2011 Pa si ziher, da to ni kak placebo efekt :ne vem: Citiraj
jures Napisano 4. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 4. april, 2011 Pa si ziher, da to ni kak placebo efekt :ne vem: Ne sigurno. V klanc se pozna kr lepo. Kot je robi rekel je mesanica ocitno stalno na ful...... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 4. april, 2011 Prijavi Napisano 4. april, 2011 Sam pol se bo to pri porabi poznalo in to zelo v negativo. :ne vem: Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 4. april, 2011 Prijavi Napisano 4. april, 2011 V?eraj, ko smo se vra?ali iz ?rnivca, sem za test izklopil senzor temp. motorja (da ventilatorji skoz delajo) mi je avto za?el cukat in ob polnem gasu je ?rno pokadil. Kakor predvidevam je vklopil "zauh" in je filal bolj bogato me?anico, zato ?rni dim. ECU je dobil podatek, da je motor mrzel. Tako da ve? bencina ni nujno dobro Citiraj
jures Napisano 5. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 5. april, 2011 Testiranje je bilo kratko...chkeng mazda je prepametna za ta sit. Kljub temu da je delalo. Boss mislu sem vec zraka. Dobil bom refund al hoce kdo se igrat za 10 ojro? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 5. april, 2011 Prijavi Napisano 5. april, 2011 ?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power. Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd. Citiraj
jures Napisano 5. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 5. april, 2011 ?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power. Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd. OBD je pokazal direktno IAT sensor kodo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 5. april, 2011 Prijavi Napisano 5. april, 2011 ?e je ve? zraka je me?anica bolj revna in to lahko privede do cukanja, ker to nima veze s turbom ali pa kompresorjem, kjer zrak tla?i? pod pritiskom oziroma mu ve?a? gostoto glede na volumen in s tem ve?a? mo? saj lahko v enem taktu izgori ve? goriva kot bi ga sicer. Bigger explosion - more power. Kakorkoli ?e, pri atmosfercu lahko spravi? not tolk zraka kot ga pa? sam potegne in tudi tale "?ude?ni" dodatek tega ne more spremeniti. Lahko pa goljufa? pri vbrizgu, MAF senzorju, lambdi, ECU-ju pa ?e kje sam slej kot prej pade? ven iz optimalnega delovanje in pol pade v kak checkengine zasilni program ipd. Ja in pri turbaku naredi? prerevno me?anico in si potem pe?, ker bencin hladi zgorevalni prostor, premalo bencina premalo hlajenja in potem so najmanj luknje skozi bate ker jih dejansko stopi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.