Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?ne 3 dni nazaj sm ?el mal sprobat ovinke ?ez Marijo Reko, ko sm se pelu nazaj mi je kr naenkrat za?el nekje spredi levo ?kripat, to ?kripanje se pa po 3 dneh li?i ?edalje bolj, pa ko grem na AC mi avto vle?e v desno, volan pa stoji bolj na levo. Kaj bi lohk to blo :ne vem:

Napisano

Lahko pa tudi nekaj na roki ali osi ali mogoce amortizer ??? Ker ti vlece z vopanom vred bi rekel daje kaj natem....al skripa skoz ali ko se avto ziba??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ima? dovolj zategnjene feltne in ?e je ustrezen tlak v gumah. ?kripanje je lahko vzrok izrabljenih plo??ic (imajo nanos ali pa ?elezek, ki drgne po disku).

 

dvomim, da je kej na bremzah, ker ?kripa tut takrat ko ne dr?im na bremzo

 

Lahko pa tudi nekaj na roki ali osi ali mogoce amortizer ??? Ker ti vlece z vopanom vred bi rekel daje kaj natem....al skripa skoz ali ko se avto ziba??

 

 

?kripanje se sli?i samo pri majhni hitrosti, pri ve?jih se ga ne sli?i. Nekak sumim kon?nik sam nism ziher.

Napisano

Al pa je kak stabilizator ?e hin, ?e ti avto vle?e na stran :( ?imprej preveri, ?e no?e? kake neumnosti do?vet :bravo:

Napisano
:D stabilizator stangica al pa koncnik skoraj drugo ne

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Prej ?e poglej, ?e je feder lepo v le?i??u amortizerja in zgoraj v ?alci. Zna se naredit, da ko si ga "probaval" ti je na ovinku sko?il feder vn in s tem se je vi?ina avta spremenila in posledi?no tudi optika nakar ti stoji volan postrani in avto vle?e v eno stran. Ni nujno da ti ga ful vr?e vn, dost je sam da pade iz le?i??a (zgoraj so ponavadi plasti?ni k se znucajo)... hkrati preveri ?e kak feder ni odlomlen. Ponavadi ?kripajo, cvilijo fedri, pri mazdi6 pa zna tudi prva kriva roka.

 

Kolkor vem kon?niki in stabilizator ?tangice ne ?kripajo ampak tou?ejo, ropotajo. ?e informacija ni na mestu, se opravi?ujem.

 

Lp

Napisano

Prej ?e poglej, ?e je feder lepo v le?i??u amortizerja in zgoraj v ?alci. Zna se naredit, da ko si ga "probaval" ti je na ovinku sko?il feder vn in s tem se je vi?ina avta spremenila in posledi?no tudi optika nakar ti stoji volan postrani in avto vle?e v eno stran. Ni nujno da ti ga ful vr?e vn, dost je sam da pade iz le?i??a (zgoraj so ponavadi plasti?ni k se znucajo)... hkrati preveri ?e kak feder ni odlomlen. Ponavadi ?kripajo, cvilijo fedri, pri mazdi6 pa zna tudi prva kriva roka.

 

Kolkor vem kon?niki in stabilizator ?tangice ne ?kripajo ampak tou?ejo, ropotajo. ?e informacija ni na mestu, se opravi?ujem.

 

Lp

 

mislim, da ma? prov, ker sam mal pomigam kolo in kr fajn ?kriple pri fedri.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

evo nesposobne?i na izrednem mi niso ugotovil, da mi je ?la kugla rakom ?vi?gat, medtem, ko so mi to na na?ih tehni?nih dons takoj ugotovil. Tak da Ploki, prov si mel ;)

Napisano

:mi pijemoo:

 

sam ?e zdej mi ni jasn, ?ravf je bil ?ist losan, ko sm ga zategnu, se ni ?ist n? ve? majal, ?kripal pa full, ko sm ?ou na tehni?nga je blo pa spet vse ok :ne vem:

Napisano

evo, dokon?na ugotovitev, ni ?la kugla ampak le?aj, ki je v pesti, za po ravnem je zgleda ?e bil, ovinki ?ez Marijo Reko so ga pa takrat o?itno dokon?no uni?l :D

 

stro?ek: 32? :glare:

Napisano

Sej to je zanemarljiva cena,glede na to,kaj bi blo poj vse narobe,k bi ti le?aj ribnu :P men so pr popravilu ?e ugotovil,da je tut tist zati?,k vse skup dr?i ?e bolj kot ne hin :bravo:

Napisano

Sej to je zanemarljiva cena,glede na to,kaj bi blo poj vse narobe,k bi ti le?aj ribnu :P men so pr popravilu ?e ugotovil,da je tut tist zati?,k vse skup dr?i ?e bolj kot ne hin :bravo:

 

dons sm ugotovu, da je ?e ta del hin :glare: k sre?i mam ?e eno podvozje doma :D

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ...6WNxe0g&t=1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.