Skoči na vsebino

Sistem nadzora tlaka v pnevmatikah

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem lastnik Mazde6 karavan GT 140D

 

Danes sem peljal avto na letno preobuvanje. Vulkanizer ugotovi da imam po?eno matico ventila in to na dveh koesih. Problem je v tem da imam v kolesih senzorje za nadzor tlaka. Ker ni mogel o?istiti volka iz navoja se zmeniva da mi da rezervne ventile brez senzorjev in popravi navoje. Opozoril me je da mi bo avto javil ali javljal da z tlakom nekaj ne ?pila vredu.

Problem se jew pojavil ko sem se z avtom zapeljal iz delavnice. Problem je v tem da mi alarmni sistem v avtu ne javlja ni?esar.

Vpra?anje za strokovnjake pa je? Zakaj se ni? ne ogla?a.

 

Moja razlaga je naslednja:

- Sistem ne dela.

-Sistem reagira le razliko tlakov v pnevmatikah, ne odziva pa se na manjkajo?e senzorje.

-??????????

 

Prosim ?e me lahko kdo pomiri.

Napisano

?e sem prav razumel si dal senzorje dol in jih nadomestil s klasi?nimi ventil?ki ?

 

Te ventil?ke s senzorji si nato imel pa? zlo?ene v prtlja?iku, ko si se peljal domov in sistem jih je pa? normalno zaznaval zato ni javljal napako, da mu manjkajo saj so bili v avtu :hudicek:

 

Je pa res, da ?e se ne motim delajo na razliko v tlakih tako, da ?e pride do odstopanja enega izmed senzorjev za mislim, da ve? kot 0,4-0,5 bara med najvi?jo in najni?jo vrednostjo, ki jo bele?ijo posamezni senzor ?ele javi sporo?ilo.

33112_1.png

Napisano

Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ...

 

Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu :) ...

 

Izgleda pa takole... :(

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest. Pa ti ima? isti avto kot jest. sam da moj ni navy. Sicer mi je po vo?nji na avtocesti kon?no za?el sistem javljati da nekaj ne ?pila vredu pri tlaku v pnevmatikah. Sam jes ventilov ne vozim s sabo. Ne razumem pa kaj je vzrok pokanju matic na ventilih. Vulkanizer sumi da je kdo hotel nekaj odviti. Men pa ni jasno kaj bi lahko odvil razen svoje objestne glave. Ni? dve matici mi bo popravil. ?e pa ne, pa naj gre vse u k.... Se bom pa brez vozil. Itak se tale sistem pri mazdi ne more primerjati s sistemom pri renoultu. Tam ti to?no poka?e katera pnevmatika ti ne ?pila z orkestrom. So me pa zajebali pri intrklasu ko sem se zanimal za zimske pnevmatike. Hotel sem vzeti mal o?je in vi?ji presek z litimi feltnami. Svetovali so mi da bo tole povzreo?ilo stalno alarmiraje v avtu. Sedaj ko sem pa kupil 225/45/18 pa vidim da tudi sami ne vedo kaj priporo?ajo. Najraje bi kar vse ?tiri senzorje ven pometal pa pika.

 

Tale senzor pri tebi zgleda isto kot moj s po?eno matico. Nov ko?ta cca 75-80?. Pa to je drago kot da bi zlato prodajali. Zato mi je avtomojster obljubil da bo o?istil navoj pa bo dal nove matice gor. Je pa tale sistem nadzora zelo ?uden.

 

Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ...

 

Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu :) ...

 

Izgleda pa takole... :(

 

Objavljena slika

 

Napisano

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

33112_1.png

Napisano

Vem vse o problemih z renaulti, ker sem jih do mazde6 vozil. Tudi ?e si poleti vozil hitro po avtocesti se ti je oglasil alarm ki te je opozarjal na razlike tlakov. Renault ne hvala. Nikoli ve?. Enormni stro?ki servisov in tudi druga?e je dosti lep?e voziti bolj zrdo podvozje.

 

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

 

Napisano

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

 

Se podpi?em pod tole

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.