cimbalca Napisano 2. april, 2011 Prijavi Napisano 2. april, 2011 Sem lastnik Mazde6 karavan GT 140D Danes sem peljal avto na letno preobuvanje. Vulkanizer ugotovi da imam po?eno matico ventila in to na dveh koesih. Problem je v tem da imam v kolesih senzorje za nadzor tlaka. Ker ni mogel o?istiti volka iz navoja se zmeniva da mi da rezervne ventile brez senzorjev in popravi navoje. Opozoril me je da mi bo avto javil ali javljal da z tlakom nekaj ne ?pila vredu. Problem se jew pojavil ko sem se z avtom zapeljal iz delavnice. Problem je v tem da mi alarmni sistem v avtu ne javlja ni?esar. Vpra?anje za strokovnjake pa je? Zakaj se ni? ne ogla?a. Moja razlaga je naslednja: - Sistem ne dela. -Sistem reagira le razliko tlakov v pnevmatikah, ne odziva pa se na manjkajo?e senzorje. -?????????? Prosim ?e me lahko kdo pomiri. Citiraj
Boss Napisano 2. april, 2011 Prijavi Napisano 2. april, 2011 ?e sem prav razumel si dal senzorje dol in jih nadomestil s klasi?nimi ventil?ki ? Te ventil?ke s senzorji si nato imel pa? zlo?ene v prtlja?iku, ko si se peljal domov in sistem jih je pa? normalno zaznaval zato ni javljal napako, da mu manjkajo saj so bili v avtu Je pa res, da ?e se ne motim delajo na razliko v tlakih tako, da ?e pride do odstopanja enega izmed senzorjev za mislim, da ve? kot 0,4-0,5 bara med najvi?jo in najni?jo vrednostjo, ki jo bele?ijo posamezni senzor ?ele javi sporo?ilo. Citiraj
Jest Napisano 2. april, 2011 Prijavi Napisano 2. april, 2011 Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ... Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu ... Izgleda pa takole... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
cimbalca Napisano 2. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 2. april, 2011 Jest. Pa ti ima? isti avto kot jest. sam da moj ni navy. Sicer mi je po vo?nji na avtocesti kon?no za?el sistem javljati da nekaj ne ?pila vredu pri tlaku v pnevmatikah. Sam jes ventilov ne vozim s sabo. Ne razumem pa kaj je vzrok pokanju matic na ventilih. Vulkanizer sumi da je kdo hotel nekaj odviti. Men pa ni jasno kaj bi lahko odvil razen svoje objestne glave. Ni? dve matici mi bo popravil. ?e pa ne, pa naj gre vse u k.... Se bom pa brez vozil. Itak se tale sistem pri mazdi ne more primerjati s sistemom pri renoultu. Tam ti to?no poka?e katera pnevmatika ti ne ?pila z orkestrom. So me pa zajebali pri intrklasu ko sem se zanimal za zimske pnevmatike. Hotel sem vzeti mal o?je in vi?ji presek z litimi feltnami. Svetovali so mi da bo tole povzreo?ilo stalno alarmiraje v avtu. Sedaj ko sem pa kupil 225/45/18 pa vidim da tudi sami ne vedo kaj priporo?ajo. Najraje bi kar vse ?tiri senzorje ven pometal pa pika. Tale senzor pri tebi zgleda isto kot moj s po?eno matico. Nov ko?ta cca 75-80?. Pa to je drago kot da bi zlato prodajali. Zato mi je avtomojster obljubil da bo o?istil navoj pa bo dal nove matice gor. Je pa tale sistem nadzora zelo ?uden. Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ... Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu ... Izgleda pa takole... Citiraj
Boss Napisano 3. april, 2011 Prijavi Napisano 3. april, 2011 Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu. Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja. Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj. Citiraj
cimbalca Napisano 4. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 4. april, 2011 Vem vse o problemih z renaulti, ker sem jih do mazde6 vozil. Tudi ?e si poleti vozil hitro po avtocesti se ti je oglasil alarm ki te je opozarjal na razlike tlakov. Renault ne hvala. Nikoli ve?. Enormni stro?ki servisov in tudi druga?e je dosti lep?e voziti bolj zrdo podvozje. Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu. Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja. Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj. Citiraj
mazda3 2010 Napisano 4. april, 2011 Prijavi Napisano 4. april, 2011 Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu. Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja. Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj. Se podpi?em pod tole Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.