Skoči na vsebino

mo? motorja za M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Halo, gledam nakup M6 karavan letnik 2005 in me zanima kateri motor je primeren za ta avto, gledam 120 km, je to premalo? Rad imam dinami?no vo?njo, vozila bi se le 2.

Napisano

ce je to 120 bencin pol ni za nikamor, tudi 2.0 benz ni za nikamor

dizel 120 je vec kot dost, bencinar 2.3 pa je najboljsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

ce je to 120 bencin pol ni za nikamor, tudi 2.0 benz ni za nikamor

dizel 120 je vec kot dost, bencinar 2.3 pa je najboljsi

 

Najbolj primeren je 2.3i, z dizlom pa ne more? falit, bilokaterega vazame?.

 

1.8 benz je premi?na ovira, 2.0 benz je da se kukrtolk pelje?, ker kanta ni lahka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbolj primeren je 2.3i, z dizlom pa ne more? falit, bilokaterega vazame?.

 

 

 

 

Bolj, kot je mo?an, manj fali? -> ?isto obratno sorazmerje. :danzoman:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jaz imam 1.8 benz, pa je ?ist dovolj za normalno vo?njo, za divjat pa res ni, samo tako ali tako ni bilo nobene 6-ke 06l oz. 05l z 2.0 ali 2.3 motorjem samo dizli.

Napisano

oba dizla, 120 in 136 konjski sta super...

razlike so minimalne, 136konjski malo bolje vlece v visjih vrtljajih

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

oba dizla, 120 in 136 konjski sta super...

razlike so minimalne, 136konjski malo bolje vlece v visjih vrtljajih

 

 

Ma ?e nisi zahteven in ?e dela? malo km, potem je tut 1.8 dovolj! Men osebno ?ist ok potegne !

Napisano

Prijatlejima M6 karavan letnik 2006 ali 2007 120 KM dizel. Avot je ?isto spodoben za vozit. Na avotsecsti bo? zlahka vozil 160 kmh. Dejansko ti bo omejitev predvsem promet na avotcesti. Vendar pti taki vo?nji motor nima neke rezerve v mo?i. Ne pri?akuj nekih hudih pospe?kov, ker za to rabi? 170 KM in ve?.

 

Z bencinci nimam pojma sam ?e nima minimalno 150 km nima? kaj iskat pri tem avtu.

 

Jaz imam novo M6 karavan in sem danes vozil iz KP v LJ med 160 in 180 kmh Brez te?av, seveda motor ni imel neke rezerve na mo?i. Za imet rzerevo in vozit tako hitro rabi? 160-180 KM.

Napisano

No sej v bistvu je problem tut , k je bencin 1.8 po?re?en motor ?e ga goni?!

Jaz sem prej mel TDI 105 konj in tisto je ?ele nepremi?nina! ?eprav ljubitelji VW pravijo, da je raketa :) ampak ni, in ?e ga primerjam z bencin 1.8 116 konj, je to prava raketa! pa oba sta enoprostorca! ( no nasploh nisem ljubitelj teh starih TDI in VW )

 

sej se strinjam da je mal ?voh za dinami?no vo?njo, sploh po AC k je ?e zraven precej glasen nad 140!

Napisano

Ne bi rad kvaril teme, ampak sem pa? kmet in s hribov doma, pa ne zastopm prav preve? vsega tega:

 

1. ?emu imeti Mazdo 6 karavan za to, da se v njej vozita le dva? Vsaj na za?etku je nekako tako napisano, ?e sem jaz to prav razumel?

 

2. Sem mogo?e zamudil kak?no spremembo Zakona o varnosti v cestnem prometu, ki dovoljuje hitrosti na avtocesti nad 130 km/h? Vsaj zdi se mi, da je nekdo pisal, da se je vozil med 160 in 180 km/h, ?e sem prav razumel?

 

Mah, mogo?e me pa niti ne zanima, da ne bom kvaril teme...

Napisano
  je Slivka napisal:

Ne bi rad kvaril teme, ampak sem pa? kmet in s hribov doma, pa ne zastopm prav preve? vsega tega:

 

1. ?emu imeti Mazdo 6 karavan za to, da se v njej vozita le dva? Vsaj na za?etku je nekako tako napisano, ?e sem jaz to prav razumel?

 

2. Sem mogo?e zamudil kak?no spremembo Zakona o varnosti v cestnem prometu, ki dovoljuje hitrosti na avtocesti nad 130 km/h? Vsaj zdi se mi, da je nekdo pisal, da se je vozil med 160 in 180 km/h, ?e sem prav razumel?

 

Mah, mogo?e me pa niti ne zanima, da ne bom kvaril teme...

 

Lej, trenutno sva dva. Tudi limuzina je ok, nisem rekel da ni.

Imam pa enga ogledanga, CD 120 KM. Bomo videli.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.