Boss Napisano 13. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2011 ?e vedno se ne razumeva... ampak ni? ne de. Ti pa govorim iz lastnih izku?enj, ko sem kak?nih 16-17 let nazaj vlekel 10-12 let staro tovorno prikolico z originalnimi gumami (ki so verjetno prej bile ?e bohvedi kolk ?asa na kak?nem avtomobilu) nalo?eno s cca 200-300kg peska. Na enem ovinku sem samo za?util kako je avto rahlo cuknilo, prikolica je pa ?e "driftala" zadaj pa kljub temu, da je bil avto ?e dale? od zdrsa. Vse se je sicer sre?no iz?lo ampak prvo kar smo naredili po tem dogodku (sre?a je bil fotr zraven v avtu in je bil pri?a, da nisem naredil ni? nenavadnega), da smo zamenjali gume in se podoben dogodek ni ve? ponovil pa je nato ta prikolica vozila med drugim tudi ?portno jadrnico. Tko, da trditvi, da je za prikolico OK ?ist vsaka guma ne morem verjeti - bi blo pa dobro, da to ?e kdo drug pove, ki ima lastne izku?nje s prevozom prikolic. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 13. april, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. april, 2011 ?e vedno se ne razumeva... ampak ni? ne de. Ti pa govorim iz lastnih izku?enj, ko sem kak?nih 16-17 let nazaj vlekel 10-12 let staro tovorno prikolico z originalnimi gumami (ki so verjetno prej bile ?e bohvedi kolk ?asa na kak?nem avtomobilu) nalo?eno s cca 200-300kg peska. Na enem ovinku sem samo za?util kako je avto rahlo cuknilo, prikolica je pa ?e "driftala" zadaj pa kljub temu, da je bil avto ?e dale? od zdrsa. Vse se je sicer sre?no iz?lo ampak prvo kar smo naredili po tem dogodku (sre?a je bil fotr zraven v avtu in je bil pri?a, da nisem naredil ni? nenavadnega), da smo zamenjali gume in se podoben dogodek ni ve? ponovil pa je nato ta prikolica vozila med drugim tudi ?portno jadrnico. Tko, da trditvi, da je za prikolico OK ?ist vsaka guma ne morem verjeti - bi blo pa dobro, da to ?e kdo drug pove, ki ima lastne izku?nje s prevozom prikolic. O se razumeva Boss - tvoja prikolica je brez na letne zavore do 750kg ki ne potrebuje niti tehni?nega in pri teh s peskom je kaj kmalu blizu zdrs ker ima med drugim tudi fiksno roko Moja pa je nad 750kg z naletno zavoro - ogromna razlika + vrtljiva roka, ki kompenzira tresjaje in zdrse P.S. Ti bi mogel videti kaj je delal moj in?truktor da je s prikolice v ovinku odstranil led na ponjavi!!! Golf je ?el po treh gumah (resno) medtem ko je bila prikola trdno na tleh, sva morala pol z metlo...Samo v roki je razlika ogromna Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 13. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 13. april, 2011 ?e se zgodi da moram prtegnt bremzo, jo moram tudi takoj spustiti saj se teza preseli na kljuko in je avto nevodljiv - sprednji konec se dviga in bremze hitreje blokirajo zaradi manj?ega upora te?e na avtu. Preberi kaj si napisal... a si res 100% ziher, da se tako dogajanje ne dogaja ravno zaradi tega, ker ma? zani? gume :ne vem: Prikolica bi morala s svojimi zavorami ustavljati samo sebe in nikakor slab?ati vozne lastnosti avta, do te mere, da je nevodljiv. Kot si rekel, ti prikolca ?e tako al tako blokira pri hudem zaviranju - to se tolk la?je dogaja, ?e gume slabo prijemljejo... pri dobrih je namre? prag blokiranja precej vi?ji. In kot ve? je sila trenja manj?a kot sila lepljenja. In najbolj u?inkovito zaviranje je takrat, ko je tik pred tem, da kolesa blokirajo. Upam, da razume? kako kaj ho?em povedat se pa sploh ne strinjam s tem, da so gume na prikolici samo za nosilnost in za premik. Ker ?e bi to bilo res potem ne vem zakaj sploh ima? naletno zavoro :ne vem: verjetno ne samo zarad tega, ker tako dolo?a zakon? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 13. april, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. april, 2011 Malo si preberi - moja ima popolnoma enako kljub l.2000http://www.hobby-caravan.de/Englische_Vers...ttings_261.html ?e sem natan?en - tale modelhttp://www.winterhoff.de/english/ws3000.html Preberi kaj si napisal... a si res 100% ziher, da se tako dogajanje ne dogaja ravno zaradi tega, ker ma? zani? gume :ne vem: Prikolica bi morala s svojimi zavorami ustavljati samo sebe in nikakor slab?ati vozne lastnosti avta, do te mere, da je nevodljiv. Kot si rekel, ti prikolca ?e tako al tako blokira pri hudem zaviranju - to se tolk la?je dogaja, ?e gume slabo prijemljejo... pri dobrih je namre? prag blokiranja precej vi?ji. In kot ve? je sila trenja manj?a kot sila lepljenja. In najbolj u?inkovito zaviranje je takrat, ko je tik pred tem, da kolesa blokirajo. Upam, da razume? kako kaj ho?em povedat se pa sploh ne strinjam s tem, da so gume na prikolici samo za nosilnost in za premik. Ker ?e bi to bilo res potem ne vem zakaj sploh ima? naletno zavoro :ne vem: verjetno ne samo zarad tega, ker tako dolo?a zakon? Ne ne - tako se mora delati s tem sistemom, preverjeno Izvoli - res mi verjemi da gume niso tako pomembne (ne morem pare?i da so popolnoma nepomembne)http://www.winterhoff.de/Filme/Kabel1_384.wmv Tudi kako zamenja? standardno kljuko - fiksno P.S. Moja prikolica Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.