benzominzzo Napisano 19. april, 2011 Prijavi Napisano 19. april, 2011 Spo?tovani, kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce. Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira. Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo. Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom. Citiraj
jures Napisano 19. april, 2011 Prijavi Napisano 19. april, 2011 Spo?tovani, kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce. Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira. Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo. Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom. Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
benzominzzo Napisano 19. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 19. april, 2011 Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka.... Avto je bil na uradnem servisu pr ?erbineku v MB...mo?no da so kaj zajeb..li...Sem peljal potem k znancu k je mahanik, pa ni vedu kje ti?i "zajec", tako da sem kot "popoln laik" ?e skoraj obupal nad mazdami hehe Konec tedna ga peljem ?e na en "pregled" pol pa bom vidu kako in kaj... Hvala zaenkrat. Citiraj
Mihael1 Napisano 20. april, 2011 Prijavi Napisano 20. april, 2011 Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka.... Mogo?e bo zvenelo ?udno ampak jaz sem imel podoben primer na prej?nji F-ki enkrat ko sem dal not sve?ke BOSCH me je avto zajebaval pa nih?e ni ugotovil zakaj cuka, pa nima mo?i!Potem pa slu?ajno grem v Avstriji na servisu po nek nadomesten del pa sem ga vprasal ?efa tam,kaj bi lahk blo, pa povedal kaj vse sem menjal pa je prvo vprasal za sve?ke in rekel ven z njimi!in res!sem dal not potem NGK in 100% razlika!Pa ne delam reklame za kogarkoli!!!1.6 motor mora imet NGK sve?ke, z oznako BCPR6E-katalo?ka za sve?ke je pa ?t.11!Lahko pa tudi, da ti je pri menjavi filtra za gorivo kontra cevi priklopil na filter!tudi to so menda ?e bili primeri!jepa o?itno nekaj pri servisu ti zamu?kal!(?eti po tem to dela)ps pa ce ti je diske menjal, preglej ?e se kolesa neovirano vrtijo!!!!!(da ne gredo trdo!pa uspe?no Citiraj
benzominzzo Napisano 20. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 20. april, 2011 Mihael, hvala za tvoje informacije. Res so mi na servisu menjali sve?ke...?e prej so ble not Boschove..tudi nove so Boschove...sem pla?al 80?...za popizd..bom probal ?e NGK... Druga? pa sem PREBRAL forum , zbral vse mo?ne "napake", ki bi bile morda vzrok za "cukanje" .. (tudi tvoja opcija je na seznamu) in grem jutr z njimi k mehaniku. Pol pa javim kako in kaj. Spet hvala Vsem skupaj LP Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. april, 2011 Prijavi Napisano 20. april, 2011 Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki. Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Mihael1 Napisano 20. april, 2011 Prijavi Napisano 20. april, 2011 Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki.Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba. Ja ma? prav!preveri prvo vse cevi pol pa naprej! Citiraj
benzominzzo Napisano 27. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 27. april, 2011 Spo?tovani. Takole, Mazda 323f 1.6i je bila "temeljito" pregledana in sicer: -odklopil lambda sondo in probal ?e ?e cuka...avto ?e cuka -menjane sve?ke...sedaj nove NGK -preverjene vse cevke in cevi....vse ok in pravilno priklopljene (so mi iz Mazda Celovec poslali na?rt za priklop vseh cevk)...tudi ve?er pogledal ?e slu?ajno kje prebija, pa je ok -EGR ventil spucan -v?igalni tuljavi ok -menjana tesnila na ?obah (nabavil orginalne "dihtunge"...8 komadov= jebenih 31?...za znoret)... ?e sre?a, da je mehanik, ki je to pregledal, nardil vse skupaj za borih 10?... je rekel, da mi iz "principa" ne bo ni? kasiral, dokler zadevi ne pride do konca Sedaj grem pogledat ?e k enemu znancu, ki je specializiran za "ventile" - bojda lahko on nekaj zmeri in pregleda. Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra. Ali morda obstaja ?e kak?na ideja ali mo?nost, ki bi jo bilo potrebno in vredno poizkusiti?? Za vse informacije se vam vnaprej zahvaljujem. P.S. Upam, da pridem zadevi do dna, preden se mi utrga hehe ) Lep pozdrav. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Takole, Mazda 323f 1.6i je bila "temeljito" pregledana in sicer:-odklopil lambda sondo in probal ?e ?e cuka...avto ?e cuka a drugo lambdo ste tud probal dat? Citiraj
jures Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Kaj pa senzor temperature zraka - oz loputa zraka? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
benzominzzo Napisano 27. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 27. april, 2011 a drugo lambdo ste tud probal dat? Probal drugo sondo pa isto...avto cuka Hm..senzor temperature zraka pa ?e nismo "pregledal" -to bo verjetno naslednja poteza. Hvala za informacije Lp. Citiraj
Boss Napisano 29. april, 2011 Prijavi Napisano 29. april, 2011 Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret. Citiraj
tauko Napisano 29. april, 2011 Prijavi Napisano 29. april, 2011 Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil Citiraj
benzominzzo Napisano 30. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 30. april, 2011 Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil Hmm... po bencinu zaenkrat ?e ne smrdi je pa potro?nja res zelo narasla Z zadevo nadaljujem po praznikih, tako da javim kako in kaj sem re?il. Spet hvala za vse informacije Lp Citiraj
jures Napisano 30. april, 2011 Prijavi Napisano 30. april, 2011 Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret. no to ja.....mal sem narobe napisu Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 2. maj, 2011 Prijavi Napisano 2. maj, 2011 Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra... Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
benzominzzo Napisano 2. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 2. maj, 2011 Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra... Uh...hvala YavarYe X6V6. Tale pa se me zdi najbolj verjetna Sicer sem laik na tem podor?ju, vendar so simptomi najbolj podobni temu. Grem jutri do mehanika, mam spisek vseh mo?nih "napak", pol pa upam, da ?e enkrat zaklju?im s temi problemi. Upam samo, da tole ni predrago ... V prihodnjih dneh javim kako je ?lo. Lp. Citiraj
Mattithyahu Napisano 6. maj, 2011 Prijavi Napisano 6. maj, 2011 Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra. Ne vem, ?e ste ?e pogledali, jazst sem imel identi?ne probleme, kriva pa je bla po?ena rebrasta cev. Sre?no s popravilom. Citiraj
benzominzzo Napisano 6. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 6. maj, 2011 Spo?tovani "Mazda?i", problem je re?en. Saj ne vem, ?e naj koga zadavim al ne hehe... Pri menjavi zobatega jermena slednjega niso pravilno namestili na zob?enik al odmi?ne gredi ???(hmm...ker sm laik ne vem bolj podrobno razlo?it...nekaj takega mi je razlagal mehanik), zato imam "baje" sre?o da ni motor skupaj zru?il. Mehanik je najprej probal nov senzor pretoka zrava, pa je avto ?e vedno "cukal". ?e sre?a, da ga je lahk pol vrnil, saj nov pride 204 ? (cena z DDV). Pol pa je reku, da mora motor "odpret" in da rabi mal ve? ?asa. Ko mi je po dveh dneh javil napako ?e sam ni mogel verjeti, da se lahko zgodi kaj tak?nega. Verjetno se je na servisu kak?en novinec spravu nad moj avto, ker to pa res mora? bit konkretno nor da kej tak?nega zaj... Skratka, sedaj dela Mazda tko kot bi morala ?e v za?etku...upam, da bo tole sedaj trajalo naslednjih 100k km. Vsem VAM pa se iskreno zahvaljujem za vse koristne informacije. Lep pozdrav. Citiraj
Deeyan Napisano 6. maj, 2011 Prijavi Napisano 6. maj, 2011 jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 7. maj, 2011 Prijavi Napisano 7. maj, 2011 jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
tauko Napisano 7. maj, 2011 Prijavi Napisano 7. maj, 2011 Jap,tut taki ?alabajzarji obstajajo Pol ne bi bli pa n? krivi k bi ti ma?ina zaribala (poznam primer,k so ?efu delal ta velik servis na audiju,pa so mu preve? jerman za?ponal; posledica: nakup novga motorja :S) Fajn,da ti avto?ek tko dela kt more! Velik varnih km ti ?elim ?e naprej Citiraj
Deeyan Napisano 7. maj, 2011 Prijavi Napisano 7. maj, 2011 Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?. kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 8. maj, 2011 Prijavi Napisano 8. maj, 2011 kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ?e se ne motim je blo govora o bencinrju. Pri mazdi sploh ne more? preve? in niti premal na?ponat zobatega jermena, ker ima "hidravli?ni" ?ponar Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.