Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pa ko ?e laufa use tipi topi pa te spet za?ne zajebavat.

ko pospe?uje? auto neenakomerno pospe?uje in u?as kr zmanka gasa. se je zgodil tut da je ?e crknu.

in ko zmanka gasa stisnem kuplungo da obrati padejo in evo ti ga na spet gre dalje.

kak predlog kaj use bi to lahka blo?

sm porihtou ?as predu?iga in ni? bol?... dons bom ?e zrihtou cev iz lopute do luftmeserja da nebo fau?lufta vlekl sam pomoje ?e more bit kej drizga.... sumim ?rpalko goriva. usake ideje sem vesel.

Hvala.

concept.gif

Napisano

benz filter?

 

mhm.... bom zamenju..... zdej sm luftmeser zamenjou pa zatesniu ceu za luft in zgleda da je to blo.

najbol? bom pa ?e vidu jutri ko se bom mal del pelau. :)

concept.gif

Napisano

...zatesniu ceu za luft in zgleda da je to blo.

 

Ja kdo ti je pa to povedal :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

o2 senzor mogoce?

cev za luftmesser nima veze, ti lahk filter dol vrzes pa bo gladko laufal...

razen ce mas lukno vlko za pest PO o2 senzorju in PO luftmeserju :D

Napisano

ja za pest ni bla velka bla je pa cela napokana in dans po mal ve?ih kilometrih povem da je auto bol?.

edin mal ?e jebe ko ga prime sam ni? huj?ga.

jutri bom prklopu auto na tester pa pogledu ?e je kak senzor hin al pa kej tazga. :unsure:

concept.gif

Napisano

standard napaka, imam eno vi?ka ?e rabi? :)

 

ka to zj? senzor polo?aja lopute? kak?ni so pa znaki ?e je hin? :unsure: druga? pa sm mislu pregledat senzorje kot so npr: na odmi?ni gredi, glavni gredi, luftmeser, polo?aj lopute, temperature, lambda, itd... ;)

concept.gif

Napisano

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

Napisano

Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!

 

Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!

 

aha.. :huh: no za?eu bom z menjavo filtra goriva pol bomo pa vidl na ?em je :(

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.