Skoči na vsebino

matda 2.0 diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji.

 

Ne.Edino v ameri?kih bezinskih so.

 

 

Napisano

Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji.

 

nvem sicer o katerem motorju govori?, 323F ali novej?e? ampak mislim, da ni noben diesel pri Mazdi bil Fordov

Napisano

V mislih sem imel zadnjo generacijo mazde 6 (letnik 2008)

No ?e ni nobena mazda imela fordovih dieslov potem je to dobra informacija, namre? s fordom nisem imel najbolj?ih izku?enj.

Napisano

Hja,

 

nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.

 

Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Dejte no.... a ne vidte kolk je 1+1. Boste trdil, da je celotna motorizacija ?ist po naklju?ju identi?nih kubatur, navorov in mo?i? Men to ni mo?no. Sej ne re?em, morda turbo, pa kaka elektronika, a osnova je ista, majke mi.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Izjava na http://mazda-diesel-engine.co.tv/#RF_2002_20_MZRCD

 

RF 2005 (2.0 MZR-CD)

Production of improved, cleaner and more powerful common rail direct-injection turbocharged version of Mazda RF engine was started with July 2005 mazda 6 facelift. This drivetrain still has most of typical features of its predecessor including belt-driven soHC valve train with rocker arms and mechanically adjusted screws (in contrast to frequently mismatched, absolutely different Ford Duratorq ZSD or PSA DW10 engines). Mazda applied several technologies to this MZR-CD engine to achieve Euro Stage IV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hja,

 

nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.

 

Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu :)

 

Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:

 

2.0 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 1998ccm : 1997ccm

kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97

Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min

Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min

 

2.2 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 2184ccm : 2179ccm

kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89

Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min

Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min

 

Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.

 

Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.

33112_1.png

Napisano

Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:

 

2.0 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 1998ccm : 1997ccm

kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97

Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min

Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min

 

2.2 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 2184ccm : 2179ccm

kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89

Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min

Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min

 

Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.

 

Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.

 

Huh, dobr si tole spisal... O?itno sem bil zaveden. Prav vem, da sem nekje bral ko je pri?el ven 2.2 motor v Fordu, da ga bo prevzela ?e Mazda in ga predelala po svoje (mislim, da so pisali o drugi glavi motorja, krmiljenju in turbini). To bi lahko pomenilo tiste 4 kubike razlike v prostornini. kompresija pa se tudi lahko spremeni z drugo glavo. Kar se ti?e pa 2.0 RF motorja pa jaz najdem isto kubaturo, in isti hod, tko da ne vem.... Na slikci so podatki 2.0 Tdci ja in MZR CD motorja. Jaz bistvenih razlik v gibu in premeru bata ne najdem, niti v prostornini....oba imata 1998 ccm in 86 x 86 mm hoda.... Res pa je, da to ?e ni nikakr?en dokaz, le slutnje.

post-3203-1304330716_thumb.jpg

post-3203-1304335720_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaoo clovek :)

mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexa

nima veze s fordom

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaoo clovek :)

mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexa

nima veze s fordom

 

se prav, da je to nadgrajen motor iz 323F BJ, Premacy-a in 626? Starej?ih se ne spomnim, da bi ble 2.0 ampak 1.7

Napisano

Tudi Opel je mel tak motor, s 1998 kubaturo in 86 x 86 premer bata in hod bata, pa 85 kw, samo da je bil bencinc, pa sem siguren da nima Mazda tu prstov vmes.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.