Skoči na vsebino

matda 2.0 diesel

Ustvari kratki URL


rovnca

Priporočeno sporočilo

Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji.

 

nvem sicer o katerem motorju govori?, 323F ali novej?e? ampak mislim, da ni noben diesel pri Mazdi bil Fordov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja,

 

nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.

 

Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejte no.... a ne vidte kolk je 1+1. Boste trdil, da je celotna motorizacija ?ist po naklju?ju identi?nih kubatur, navorov in mo?i? Men to ni mo?no. Sej ne re?em, morda turbo, pa kaka elektronika, a osnova je ista, majke mi.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izjava na http://mazda-diesel-engine.co.tv/#RF_2002_20_MZRCD

 

RF 2005 (2.0 MZR-CD)

Production of improved, cleaner and more powerful common rail direct-injection turbocharged version of Mazda RF engine was started with July 2005 mazda 6 facelift. This drivetrain still has most of typical features of its predecessor including belt-driven soHC valve train with rocker arms and mechanically adjusted screws (in contrast to frequently mismatched, absolutely different Ford Duratorq ZSD or PSA DW10 engines). Mazda applied several technologies to this MZR-CD engine to achieve Euro Stage IV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja,

 

nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.

 

Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu :)

 

Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:

 

2.0 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 1998ccm : 1997ccm

kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97

Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min

Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min

 

2.2 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 2184ccm : 2179ccm

kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89

Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min

Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min

 

Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.

 

Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:

 

2.0 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 1998ccm : 1997ccm

kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97

Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min

Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min

 

2.2 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 2184ccm : 2179ccm

kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89

Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min

Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min

 

Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.

 

Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.

 

Huh, dobr si tole spisal... O?itno sem bil zaveden. Prav vem, da sem nekje bral ko je pri?el ven 2.2 motor v Fordu, da ga bo prevzela ?e Mazda in ga predelala po svoje (mislim, da so pisali o drugi glavi motorja, krmiljenju in turbini). To bi lahko pomenilo tiste 4 kubike razlike v prostornini. kompresija pa se tudi lahko spremeni z drugo glavo. Kar se ti?e pa 2.0 RF motorja pa jaz najdem isto kubaturo, in isti hod, tko da ne vem.... Na slikci so podatki 2.0 Tdci ja in MZR CD motorja. Jaz bistvenih razlik v gibu in premeru bata ne najdem, niti v prostornini....oba imata 1998 ccm in 86 x 86 mm hoda.... Res pa je, da to ?e ni nikakr?en dokaz, le slutnje.

post-3203-1304330716_thumb.jpg

post-3203-1304335720_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaoo clovek :)

mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexa

nima veze s fordom

 

se prav, da je to nadgrajen motor iz 323F BJ, Premacy-a in 626? Starej?ih se ne spomnim, da bi ble 2.0 ampak 1.7

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.