Skoči na vsebino

Sesalna loputa

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

umm prosim ?e ima kdo kaj ve? izku?enj s tem ??

 

klik

 

hvala

 

Najbolj? da ne pipa?, ker potem bo sledilo samo jamranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Malo poglej, kako majhno povr?ino ima? tam okrog in kaka koli?ina zraka ti pihne mimo.

Tisto ne more vplivat na temperaturo kaj prida- vsaj ne pod polnim plinom, za ler je pa bolje, ?e je zrak malo ogret.

Moj predlog- ne pipaj!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ta velik sveder in vrtalko pa gasa :hudicek:

 

 

Treba jo je razdreti in dobiti enega strugarja, da jo postru?i, potem pa narediti novo loputo. Mitja MX-6T ima ?e nekaj takih na zalogi, ampak samo za K motorje (V6)

Napisano

Lahko si med polnim plinom korund notri vsipa?- ti bo ?e kanale obdelalo na fino ;)

 

Sam ne sme? to delati na tubo motorju, za Honde in nasploh Japonce brez turbine je pa fajn ideja. Objavljena slika

Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.

I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.

Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.

Napisano

Tist z audijem pa je legenda.. mu ni kapnalo da filtri niso na avtu kr tk za đabe?

 

A ti ne ve?, da je tip delal TUNING in je zato odstranil filter!?!?

 

Po moje mu kasneje zato ni delal dobro, ker je imel pretople sve?ke za tunan motor z zelo pove?anim VE-jem.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

umm prosim ?e ima kdo kaj ve? izku?enj s tem ??

 

klik

 

hvala

 

To ni ni? drugega kot, da je odklopil gretje "difuzorja" da se gor ne nabira kao "led", po teoriji ?e se to greje ni dobro ker je "topel zrak preredek" kao bolj gost zrak ( interkuler) :(

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Najbol?e bi blo da bi mel gor neko regulacijo ina da ima vse skupaj cca nekje med 5-10 stopinj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbol?e bi blo da bi mel gor neko regulacijo ina da ima vse skupaj cca nekje med 5-10 stopinj.

 

Ja to bi se najla?je uredilo elektro

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da so R19 nehali proizvajat 96tga leta, je velika verjetnost, da na njih ni več istih modelov gum.
    • He,he...lih grem pr Fordu menjat žarnice...stare Osramke not,dokler ne pridejo LEDice....in glej,glej...Cool Blue Intense svetijo😯...mater,če ni stikalo...k enga sem že zamenjal🤔.   Starega še imam..moram razdreti in pogledati kak je not...mogoče je samo slabi kontakt🙄. Ok...torej ni sile,in bo priložnost primerave Osram Cool Blue Intense vs.Philips Ultinon Pro6000 Boost. Bom poslikal in objavil kakšni so vtisi.
    • Danes v Četari jedel PICABURGER, uf kako je ta zadeva nasitna, pa sem nekaj od dedca in jedca (OK, nimam več 100kg, pa vseeno), skratka če boste lačni po Savinjski, pojdite na to jedačo; 8eur
    • Sem pred leti vgrajeval klasične Night Breaker (k so frišno ven prišle)...svetile super,sam 3 mesce in "za v kanto..   In točno to sem pol zmontiral.. in kot pišeš svetijo za en drek....   Na koncu sem not dal Osram k bi naj bile original pri prvi vgradnji...ajd,za silo ne rečem...sam k je prišla Mazda k bajti,in je žena videla...in se "nalezla"...in seveda nič ne pride blizu...in kot rečeno lani dal not Night Breaker 200...fajn zarnice,sam,kar je top,prec podražijo...k 40€+ za dve🙄    In se iskanje "svetega grala" nadaljuje🥺
    • Tak samo za info. Kje je narejen?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.