stepski volk Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Prej?ni vikend smo imeli en manj?i izlet po na?ih hribih (kjer se da z avtom ) in mi je prijatelj opazil da mi iz izpu?ne cevi pokadi moder dim. Jaz sicer vozim v tretji prestavi z obrati do 3500-4000 po klancu brez gasa in ko smo pri?li na ravnino je pokadil potem pa ni? ve? pa tudi ?e sem prostem teku pohodil gas in tudi kasneje med vo?njo ni bilo ni?... Vzrok? Hvala za odgovore Citiraj
tauko Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Podoben primer sem mel tudi jaz, samo ne z mazdo ampak na ?kodilaku, k sm prav tako po klancu navzdol nekje v drugi prestavi imel isti simptom,k sm pr?u na ravnino,da je nekaj ?asa modro kadil,poj je blo pa vredu...lai?na logika: verjetno se v ventilni glavi pri vo?nji navzdol nabere olje na prednji strani motorja in ko 1x pripelje? na ravno se ta znivelira nazaj a ga nekaj posrka skozi ventile v delovni prostor...aj ges Sej probaj ?e vsaj 1x ali 2x vozit po klancu navzdol,pa bo? videl, da se bo po vsej verjetnosti spet kadil Citiraj
Boss Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu. Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha. A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek Citiraj
stepski volk Napisano 27. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 27. april, 2011 Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu. Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha. A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek Avto ima prevo?enih 212-342.km in mi ni nikoli zakuhal imam ga pa ?e 8 let tako da vem kako in kaj je bilo z njim... Citiraj
stepski volk Napisano 28. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 28. april, 2011 Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu. Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha. A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek Res pa je da sem tudi opazil porabo olja saj ga vsak vikend pregledam Citiraj
Deeyan Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 Res pa je da sem tudi opazil porabo olja saj ga vsak vikend pregledam pol so 99% tefloni Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
mazdaman Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 pol so 99% tefloni ?e si kaj ?aral z olji (jih menjaval) potem so lahko res tefloni Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 A obro?i pa mislite da ne al kaj? :ne vem: Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mazdaman Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 A obro?i pa mislite da ne al kaj? :ne vem: Pa to je mazda motor to se ne znuca kar tak Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 Imel sem mazdo BGF GT (BP motor), letnik 93, pa ko smo menjal telfon?ke se zadeva ni bistveno izbolj?ala, moral bi potem menjati ?e obro?ke, kar pa jih nisem je ?la prej od hi?e! :ne vem: Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
stepski volk Napisano 28. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 28. april, 2011 Kaj pa sploh tefloni so??? In koliko to sploh ko?ta???? Citiraj
mazdaman Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 Kaj pa sploh tefloni so??? In koliko to sploh ko?ta???? Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor. ebay cca 50 ? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem: Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
stepski volk Napisano 28. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 28. april, 2011 Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor.ebay cca 50 ? Hvala Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem: ?e bi ?el bi ?el do Simona..... ta je vsaj po?ten... Citiraj
Z M A J Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 @StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
stepski volk Napisano 28. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 28. april, 2011 @StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)? Zve?er ga 100% pokli?em sem pred kratkim zrihtal streho... Citiraj
Z M A J Napisano 28. april, 2011 Prijavi Napisano 28. april, 2011 Okej, te dr?im za besedo, upam d se tokrat res uspeta zmenit! Mej se fajn ?e nprej! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
tauko Napisano 29. april, 2011 Prijavi Napisano 29. april, 2011 Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem: Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal Citiraj
stepski volk Napisano 29. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 29. april, 2011 Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal Ne me stra?it Citiraj
tauko Napisano 29. april, 2011 Prijavi Napisano 29. april, 2011 Sej te ne Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke Edit: tesnila za Z5 motor pridejo ca 90?EDIT2: Nekaj je bilo ?e tukaj govora Citiraj
stepski volk Napisano 30. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 30. april, 2011 Sej te ne Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke Edit: tesnila za Z5 motor pridejo ca 90?EDIT2: Nekaj je bilo ?e tukaj govora Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit... Hvala za odgovore Citiraj
mazdaman Napisano 1. maj, 2011 Prijavi Napisano 1. maj, 2011 Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit... Hvala za odgovore Ti samo menjaj saj ne bo tako hudo. Avto ni tak kot stare 323f kjer vsako vlaganje vanjo pomeni podvjitev cene Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
YavarYe X6V6 Napisano 2. maj, 2011 Prijavi Napisano 2. maj, 2011 Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje. Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zazo Napisano 2. maj, 2011 Prijavi Napisano 2. maj, 2011 eo sa nebom odperu nove teme kr kle povem... men tut kadi bel (u?as modr) sam mi vode ni? ne zmankuje. olje pa pije enmal ja sam pomoje bo krivo to da mam not v 19 let starem autu z 230.000 prevo?enih 5W-40 olje. al mislte da bo to kej druzga krivo? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.