Skoči na vsebino

Kaj pomeni ta prometni znak

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdajsen beli avto je 100 in ne 90.

 

Tako da razlika 10 ni tako drasticna, s toleranco je sam 5

 

Ja Jures, zate k ma? avtobus je res omejitev 100km/h, za vsa ostala osebna vozila pa je 110km/h.  :P

 

Taka omejitev je od prvega ZPrCP iz leta 2010.

 

Problem je namre? ta, da od leta 2010 je izginil samostojni pojem ceste rezervirane za motorna vozila ampak pozna le izraze za ceste izven naselja in sicer Avtoceste, Hitre ceste in ostale ceste.

 

Do tukaj je vse v redu samo ne vem od kod in kdaj se je zasidralo med ljudmi, da je hitra cesta enaka avtocesti z lo?enimi smernimi vozi??i le da nima odstavnega pasu. To namre? ni res saj je lahko hitra cesta tudi navadna regionalka, ki pa mora imeti ustrezne priklju?ke, kar pomeni zaviralni in pospe?evalni pas. Se pravi take je recimo stara regionalka mimo Trebnjega, ki je opremljena s takimi vrstami priklju?kov in tukaj je omejitev 110km/h. In hitro cesto dolo?a moder pravokoten znak z belim avtomobilom v sredini. O tem govori 14. ?len ZJC (zakon o javnih cestah)

 

Potem je pa dobro ?e pogledat pravilnik o prometni signalizaciji in opremi, kjer je med drugim zapisano tudi tole

 

22. ?len:

12) znak "cesta, rezervirana za motorna vozila" (III-12), ki ozna?uje mesto, od koder se za?enja cesta, ki je rezervirana za motorna vozila;

 

74) znak "?tevilka hitre ceste" (III-81), ki ozna?uje ?tevilko hitre ceste;

 

sedaj pa znak pod 12 odstavkom je le na vhodih na hitre ceste, znak 74, je pa oznaka vseh teh cest.

 

 

 

Po novem pa bo takole, ?e bo moder znak (kvadraten z belo AC notri) bo hitrost 110km/h. ?e pa bo namesto ceste na tem znaku bel avto pa bo ?lo za navadno regionalko, kjer bo dovoljen le promet motornim vozilom a omejitev bo enaka kot je splo?na omejitev na cestah izven naselja, ki niso AC ali HC. Se pravi 90km/h. Torej, ?e se je danes peljal nekdo lahko mimo Trebnjega 110km/h, bo po 6.7. (?e ne bodo menjali znaka) to po?el le z 90km/h. In ker je vse tako konfuzno in se mora? dobesedno poglobiti v pravila in pregledati razli?ne zakone (ZPrCP, ZJC, Pravilnik o signalizaciji ,...) si upam trditi, da 99% voznikov sploh ne bo vedelo kolk sme? vozit po kak?ni cesti in marsikdo bi si lahko nakopal 80EUR kazni ne da bi sploh vedel, da po?ne nekaj narobe.

33112_1.png

Napisano

Hvala za sirse pojasnilo.

 

Ker ponavadi signalizacijo diktira stanje na cesti (in ne obratno) si upam trditi, da ce so ze ugotovili, da recimo cesta pri Trebjem omogoca varno voznjo do 110, bojo signalizacijo prilagodili (zamenjali znak).

 

Prijazno bi bilo, ce policija ne bi izkoristila vmesne dobe, ko se bo dejanska omejitev spremenila, ker znakov ne morejo zamenjati v trenutku. Sicer pa, se je stavka ze zakljucila?

 

Se pa absolutno strinjam, da bi morali vsi vozniki redno posodabljati svoje znanje. Lepo pa bi tudi bilo, ce bi imeli eno knjizico, kjer bi bili zbrani vsi predpisi, tako da ni treba na roke prebrati vseh zakonov, pravilikov, itd., ker mimogrede enega spustis. Ali pa preberes povrsno in narobe interpretiras.

 

Sam sem bil presenecen, ko sem zvedel, da so omejitve hitrosti na AC le priporocene, ce se znak na panoju menja z drugim znakom (recimo, delo na cesti, kolona, ...).

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Da ne bo kdo pozabil... danes se menjajo znaki za hitro cesto in cesto rezervirano za motorna vozila. Da se ne bom ponavljal preberite par postov vi?e kaj to pomeni.

 

Znake na Lj severni obvoznici (tam, kjer ne potekajo dela) so ?e zamenjali in so ustrezni (bela AC na modri podlagi) tako, da velja omejitev hitrosti 110km/h.

33112_1.png

Napisano

kaj bodo zjebali turiste, ki bodo mislili, da je avtocesta

sploh ne vem zakaj imamo italijanski stil oznacevanja avtocest (zelena)

bi mogla vsa EU imeti to isto...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kako pa po novem barvno slepi lo?ijo prometni znak za hitro cesto od prometnega znaka za avtocesto?

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Kako pa po novem barvno slepi lo?ijo prometni znak za hitro cesto od prometnega znaka za avtocesto?

 

Komplet barvnoslepi tko al tko ne vidijo nobene barve. Ima? pa ?e rde?e-zeleno in modro-rumeno barvno slepoto. Torej siva/zelena in modra/siva.

Napisano

Komplet barvno slepi bodo imeli enak simbol, barve pa ne bodo lo?ili... To sem mislila.

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Dva sem celo fulal...

Tistega za parkiranje in ustavljanje s puscico ter datum za priporoceno hitrost... In my defense se je na telefonu za parkiranje nalozil samo en znak, medtem ko vprasanje pravi ta dva znaka..

 

 

http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/test-poznate-nove-prometne-znake?cm_mmc=VseBoVredu-_-newsletter-_-motoristi-avgust2016-_-test-poznate-nove-prometne-znake&utm_source=VseBoVredu&utm_medium=email&utm_content=test-poznate-nove-prometne-znake&utm_campaign=motoristi-avgust2016

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Komplet barvno slepi bodo imeli enak simbol, barve pa ne bodo lo?ili... To sem mislila.

 

Kompletna barvna slepota je izjemno redka in ?e se prav spomnim ti z njo ne dajo izpita sploh - ima? namre? potem precej resnej?e probleme kot pa en znakec za hitro cesto.

Napisano

Kako pa po novem barvno slepi lo?ijo prometni znak za hitro cesto od prometnega znaka za avtocesto?

 

Znaka sta tudi oblikovno druga?na - zeleni za AC je pokon?en pravokotnik, za hitro cesto pa kvadraten.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zanimiva kombinacija...

 

Torej,imam prednost prednost pred nasproti vozecimi in hkrati nimam prednosti pred... kom ?e?

 

Naj povem da tu ni nikakrsnega krizisca,ampak le malo bolj oster,ozek in pregleden desni ovinek...

 

Pred domom starejsih obcanov skofljica...

post-9068-0-75561600-1473346270_thumb.jpg

Napisano

na levi ni ni??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na levi ni ni??

Ni?,sam ograja. niti ne zgleda d je blo kdaj kej v planu tm zgradit...

 

Men bi blo logicno,da je znak za ovinek ali pa nevarnost ...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

jap, en se je mal hecal in obrnil znak na levi oziroma znak, ki je namenjen nasproti voze?im vozilom, ki prihajajo iz cone 30.

33112_1.png

Napisano

Enostavno nekdo je levega obrnil...

Ano saj so ze obrazlozili :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Peles 30 boli te kita.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja vsako krizisce ima to (v pristini pa skopju vsaj :P )

ha ha - invisible rule potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam, da sem uvod prebral mi je kr pritisk dvignil. Edino znak za zadrgo se ukinja, ker bi vsi vozniki morali to ?e s CPP-jem oziroma ZprCP upo?tevati in res ne rabimo znaka za to. Smisle je ?isto logi?en saj velja tudi ob nenadnih situacij, kjer ni bilo mo?no pravo?asno postaviti znaka in da ne bi voznike medlo ter spravljalo v dilemo ali zadrga velja samo tam, kjer je znak ali vedno.

 

Da bi novinar?ek pogledal ZprCP ?len 38. odstavek 5 je pa ?e prevelika znanost.

 

(5) ?e je na smernem vozi??u iz prvega odstavka tega ?lena na enem od prometnih pasov onemogo?en promet vozil zaradi ovire ali se pas kon?a, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dol?ni omogo?iti vklju?evanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na tak?ni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vklju?i v promet ?e po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

 

Jebemu res, ?e tako je preve? nepoznavanja pravil na cestah potem ti pa ?e eni taki nadebudne?i ?irijo krivo vero in dodatno poslab?ujejo prometno varnost. A se sploh bumbar zaveda, kak?en bo kaos recimo na AC-jih pred delom na cesti in zaprtem pasu, ?e se to ne upo?teva.

33112_1.png

  • 7 let kasneje...
Napisano

Dela sin vozniški izpit in se doma uči CPP. Jaz sedim zraven in malo poslušam. In v nekem trenutku se mi zazdi, da se fant malo norčuje.

 

Ne boste verjeli, kakšna so zdaj pravila...

IMG-20240712-WA0000.jpg

  • Haha 1
  • Začuden 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.