Skoči na vsebino

Kaj pomeni ta prometni znak

Ustvari kratki URL


Gustav

Priporočeno sporočilo

Tole sem ?e ve?kat opazil in sicer na AC od Pesnice proti Murski soboti. A je komu jasno kaj znak pomeni? Iskal sem po nekih tabelah ZVCP pa nisem ni? na?el. Je to kak?no vodovarstveno obmo?je al kaj tazga?

 

Thnx

post-3203-1304348291_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole sem ?e ve?kat opazil in sicer na AC od Pesnice proti Murski soboti. A je komu jasno kaj znak pomeni? Iskal sem po nekih tabelah ZVCP pa nisem ni? na?el. Je to kak?no vodovarstveno obmo?je al kaj tazga?

 

Thnx

 

Kot prvo je na levi....razen ?e je na obeh straneh...mene so u?ili ignorirati znake samo na levi :P

 

Druga?e pa prehod za interventna vozila.

 

Tam kjer je znak, naj bi se dalo ograje z lahkoto odstranit in tako omogo?it prehod interventnim vozilom na nasprotno stran avtoceste

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem pred ?asom isto spra?eval na forumu a.com in odgovor je to?no tak kot gaje napisal Jures.

 

Na?eloma nekje v bli?ini znaka je tudi rde?e pobarvan del ograje, ki ja samo nataknjena na nosilce in se jo da enostavno odstranit za intervencijska vozila.

 

Za nas obi?ajne voznike pa ta znak niti ograja ne prideta v po?tev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo me je zmedel Juresov odgovor, ker so meni ta znak tolma?ili druga?e. In ko sem si fotografijo podrobno ogledal, sem opazil, da se zeleni pas (lo?nica med voznimi pasovi), kar nadaljuje, torej tudi ?e sname? ograjo, lahko obti?i? v blatu. Kjer je prehod za interventna vozila, je podlaga vseeno asfaltirana in ograja "monta?na", da se jo hitro sname.

 

Meni so razlo?ili, da ta znak pomeni, da se je tu zgodila prometna nesre?a s smrtnim izidom. In ker se v Sloveniji o nobeni stvari ne da dogovoriti, se, iz fov?ije, vsak loti stvari malo druga?e kot ostali. Na Primorskem, predvsem cesta Nova Gorica - Tolmin, je imela v ta namen ?rne okrogle table z belim vpra?ajem. Na Dolenjskem pa naj bi imeli plamen od sve?e. No, o?itno tudi ?tajerci...

 

Kakorkoli, ?e ga ni v ZVCP, ga ignoriraj. Je pa dober za begat voznike in potencialno ve?at mo?nost ponovne prometne nesre?e. ?e ?e mislijo, da je kaj takega potrebno, naj dolo?ijo en znak in vsem razlo?ijo, kako in kaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo me je zmedel Juresov odgovor, ker so meni ta znak tolma?ili druga?e. In ko sem si fotografijo podrobno ogledal, sem opazil, da se zeleni pas (lo?nica med voznimi pasovi), kar nadaljuje, torej tudi ?e sname? ograjo, lahko obti?i? v blatu. Kjer je prehod za interventna vozila, je podlaga vseeno asfaltirana in ograja "monta?na", da se jo hitro sname.

 

Meni so razlo?ili, da ta znak pomeni, da se je tu zgodila prometna nesre?a s smrtnim izidom. In ker se v Sloveniji o nobeni stvari ne da dogovoriti, se, iz fov?ije, vsak loti stvari malo druga?e kot ostali. Na Primorskem, predvsem cesta Nova Gorica - Tolmin, je imela v ta namen ?rne okrogle table z belim vpra?ajem. Na Dolenjskem pa naj bi imeli plamen od sve?e. No, o?itno tudi ?tajerci...

 

Kakorkoli, ?e ga ni v ZVCP, ga ignoriraj. Je pa dober za begat voznike in potencialno ve?at mo?nost ponovne prometne nesre?e. ?e ?e mislijo, da je kaj takega potrebno, naj dolo?ijo en znak in vsem razlo?ijo, kako in kaj.

 

Ne verjamem. Na ?tajerki, vsaj od Trojan do Lj jih ni. Pa se jih je ?e tud precej pobilo. Je pa dobro razmi?ljanje. Imam enga k bi tole moral vedet, sem se spomnil. Ga bom vpra?al...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pojasnjeno - kot je Boss rekel, gre za oznako, kjer lahko gasilci ali ostali interventno pre?kajo cesto. Malo naprej obstaja ?e rde?e obarvan del ograje ki se brez te?av sname. To je ta znak...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Sicer ni ?ist prometni znak ampak bi rad prebral kako si ga ostali razlagate. Je pa stal na pe?poti/kolesarski stezi.

 

attachicon.gifznak.jpg

pozor kruh pada, ni pa jasno kako pride? na tisto potko spodaj :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomurska AC naj bi bila tako ozka, da, ob dveh stoje?ih kolonah, gasilci ... nimajo prostora priti mimo. Tudi to bi lahko bil razlog, da so snemljive ograje (in znaki) tako pomembne.

Ni samo pomurska taka. Enaka situacija je na gorenjski AC mimo Jesenic, pa na AC/hitri cesti skozi Vipavsko dolino, pa ?e kak?en odsek bi se verjetno na?el.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Sicer ni ?ist prometni znak ampak bi rad prebral kako si ga ostali razlagate. Je pa stal na pe?poti/kolesarski stezi.

 

attachicon.gifznak.jpg

 

Kolega je dal zelo zanimivo razlago :)

 

Tista stavba je pekarna, kjer pe?ejo kruh iz gensko spremenjenih organizmov. Posledi?no so ra?ke, ki se hranijo s tem kruhom, mutirane in zrastejo v ogromne race, ki stra?ijo mimoido?e ljudi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ni ?ist prometni znak ampak bi rad prebral kako si ga ostali razlagate. Je pa stal na pe?poti/kolesarski stezi.

 

attachicon.gifznak.jpg

 

 

Zanimivo... Google najde ta znak na eni strani, kjer so opisi v kitajscini :) >> http://blog.ylib.com/jimyang/Archives/2014/03/20/22690

 

YLib_Blog-20150708-114446.jpg

 

Prevajalnik prevede opis takole:

Google_Prevajalnik-20150708-114356.jpg

 

Je pa tam se nekaj zanimivh znakov :) 

 

skitched-20150708-114535.jpg

 

skitched-20150708-114607.jpg

 

skitched-20150708-114625.jpg

 

skitched-20150708-114703.jpg

 

skitched-20150708-114725.jpg

 

skitched-20150708-114741.jpg

 

skitched-20150708-114756.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Novosti v prometni signalizaciji

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/prihaja-nova-prometna-signalizacija-tudi-voznja-v-desno-smer-ob-rdeci-luci.html

 

Zavijanje v desno pri rde?i lu?i

Sicer sem za pove?anje preto?nosti ampak kaj, ko 50% ljudi ne ve, da se da gas pritisnit tudi ve? kot za en cm ter posledi?no pospe?ujejo slab?e od fi?aka , spa?ka al pa bolhce izpred 30 let. Posledica bodo morali zavirat tisti, ki so na prednostni (zeleni lu?i) oziroma bo prihajalo do raznih naletov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Tole bo ?e zanimivo

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/prometni-znak-samo-na-levi-strani-medved-konj-in-dvozivka-na-cesti-konec-priporocene-hitrosti-katere-novosti-prinasa-prometni-pravilnik.html

 

Sicer se v medijih najbolj vrtijo okoli nepomembnih znakov, ki so bolj eksoti?ne narave, pozabljajo pa na tale paradoks, ki bo lahko marsikomu izbezljal kar precej eurov iz denarnice, ?e ne bo seznanjen z novimi pravili.

 

post-133-0-54528100-1465500750_thumb.jpg

 

?tos je v tem, da danes ta znak belega avtomobila na modri podlagi v bistvu dolo?a hitro cesto in omejitev 110km/h, od 6.7. bo hitro cesto dolo?al le ?e znak avtoceste na modri podlagi in seveda omejitev 110km/h.

 

Vsepovsod tam, kjer bo ostal stari znak belega avta na modri podlagi pa bo omejitev le 90km/h, kot to velja za ceste izven naselja s to razliko, da bo ?lo za cesto rezervirano za motorna vozila.

 

?e upravljalci ne bodo menjali znakov pravo?asno vas lahko "iznajdljivi" policaj oglobi ?e takoj 6.7 za 20km/h prekora?itve (recimo na LJ severni obvoznici) in vse tiste, ki recimo vozijo po stari cesti mimo Trebnjega al pa od AC proti Tr?i?u, da ?e ne bodo upo?tevali spremembe v pomenu znaka se bodo lahko v hipu poslovili od kup?ka evr?kov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bo ?e zanimivo

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/prometni-znak-samo-na-levi-strani-medved-konj-in-dvozivka-na-cesti-konec-priporocene-hitrosti-katere-novosti-prinasa-prometni-pravilnik.html

 

Sicer se v medijih najbolj vrtijo okoli nepomembnih znakov, ki so bolj eksoti?ne narave, pozabljajo pa na tale paradoks, ki bo lahko marsikomu izbezljal kar precej eurov iz denarnice, ?e ne bo seznanjen z novimi pravili.

 

hitra cesta.JPG

 

?tos je v tem, da danes ta znak belega avtomobila na modri podlagi v bistvu dolo?a hitro cesto in omejitev 110km/h, od 6.7. bo hitro cesto dolo?al le ?e znak avtoceste na modri podlagi in seveda omejitev 110km/h.

 

Vsepovsod tam, kjer bo ostal stari znak belega avta na modri podlagi pa bo omejitev le 90km/h, kot to velja za ceste izven naselja s to razliko, da bo ?lo za cesto rezervirano za motorna vozila.

 

?e upravljalci ne bodo menjali znakov pravo?asno vas lahko "iznajdljivi" policaj oglobi ?e takoj 6.7 za 20km/h prekora?itve (recimo na LJ severni obvoznici) in vse tiste, ki recimo vozijo po stari cesti mimo Trebnjega al pa od AC proti Tr?i?u, da ?e ne bodo upo?tevali spremembe v pomenu znaka se bodo lahko v hipu poslovili od kup?ka evr?kov.

Zdajsen beli avto je 100 in ne 90.

 

Tako da razlika 10 ni tako drasticna, s toleranco je sam 5

Zame je veliko vecji problem in kaos tole.....

 

Desna ni ve? obvezna, znak bo lahko stal na levi strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.