Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imam problem, avto vle?e v desno ko spusti? volan, bil na optiki, optika normala, amortizerji dobri, na cosmos-u dejali, da je to normalno. Ima ?e kdo tak problem oziroma kako ga je re?il. (letnik 2005/82.000 km, 136 KM, diesel)

 

Hvala za odgovore in mnenja

 

lp Dii

Napisano

Men ga je vleklo v desno, pa sem ga peljal na optiko in vuala, ne vle?e ve?, tak da se mi zi da ni to normalno...

 

Normalno pa je da ?e ima? 17 col plati??a in na cesti neravnino (naprimer kanal od kamionov) te pa potegne vanjo...

 

P.s. preveri tlak v pneumatikah...

 

Lp

Napisano

Ne to ni normalno, ne vem kako lahko re?e to servis - prvo je optika (lahko da tudi povr?no naredijo), potem pa podvozje - zglobi, amortizerji....

 

A si kdaj kam prbu ali v kak?no luknjo zapeljal? Bremze so bile menjane kdaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.

Tudi meni nerazumliva te?ava

 

lp Dii

Napisano

Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.

Tudi meni nerazumliva te?ava

 

lp Dii

 

Gume na V - horizontalnosigurno - to sem imel jaz na Mazdi 5 in je obe prvi pobralo notri po 5.000km, ali pa amortizerji, ki se poslavljajo enako povesijo gumo na notri in obremenijo notranji rob

 

Jaz bi ?el ?e enkrat na optiko, kjer imajo opti?no namerilno napravo.

 

Pobira vse 4 ali prve samo?

 

zato te spra?ujem kje pobira:

http://forum.mazda6club.com/newbie-section...de-cupping.html

 

When the wheels are turned out, toe is negative (-) - to sem imel jaz v V, kot sem rekel....

 

preberi si, kolega je imel res ta problem - je nastavil (tudi servis ni znal) in potem ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Isti problem. Isto pri avtooptiki. Ista ma?ina kot pri ?panu. Naredil optiko vse ok, avto v desno. Avtomehanika Edo Bu?an; Tacen- na?telal previs+ na novo optika vseskupaj nekaj ?ez 100 evrov. Je mel pa ful dela je blo zarustan tko da je mogu polosovino ven dat da je lahko vse odpel. Prvi? mu je cajta zmanjkal, tako da je mogu vse nazaj sestavit narest optiko in potem ?ez 3 dni jovo na novo.

Priporo?am

Napisano

jaz osebno interclass tr?a?ka (kam so peljali ne vem)

 

on pa mislim da tudi tacen nekje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.