Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Z M A J

Priporočeno sporočilo

O moj bog in taki imajo celo licenco da vozijo po cestah. Noro

Amapk tale clanek je pa malo za lase privlecen... Oz. vsaj za Mazdo sem preprican, da je taka situacija prakticno nemogoca... Razen, ce jih je nekdo od zunaj zaklenil, ker se igral z "obeskom za kljuce" in ponesreci pritisnil gumb za zaklepanje, ta "obesek za kljuce" pa je bil dovolj blizu avtomobila, da g je signal dosegel... Ce je avto odklenjen, se ne zaklene kar tako sam... To se zgodi le, ce avto odklenes z daljincem in ne odpres nobenih vrat... V takem primeru se po dolocenem casu zaklene nazaj (ce je seveda v nastavitvah tako nastavljeno)... Cim odpres ena od vrat, se ne bo vec sam zaklenil... Lahko pa, da to na kaksnem drugem avtomobilu drugace deluje ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vecina tujcev oz saj vsi k malo hodimo v tujino razmislamo z glavo vzames asistenco doplacilo 15e ob zavarovanju kjer ti krijejo avto vleko(do .....km) oz ob okvari in nesreci  drug avto ta cas se pa na zavarolaniske stroske namestis v hotel ,,,,,,

 

 

pa ob takih nesrecah je lih mal vc gasilcev ponavadi se civilna kao neki napomoc priskoc 

 

 

Pri Mazdi to vljucuje ze sama Mazdina evropska asistenca (MES), ki je brazplacna za do 10 let stara vozila, ce so servisirana na pooblascenem servisu  ... >> http://www.mazda.si/PageFiles/44035/mes.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Amapk tale clanek je pa malo za lase privlecen... Oz. vsaj za Mazdo sem preprican, da je taka situacija prakticno nemogoca... Razen, ce jih je nekdo od zunaj zaklenil, ker se igral z "obeskom za kljuce" in ponesreci pritisnil gumb za zaklepanje, ta "obesek za kljuce" pa je bil dovolj blizu avtomobila, da g je signal dosegel... Ce je avto odklenjen, se ne zaklene kar tako sam... To se zgodi le, ce avto odklenes z daljincem in ne odpres nobenih vrat... V takem primeru se po dolocenem casu zaklene nazaj (ce je seveda v nastavitvah tako nastavljeno)... Cim odpres ena od vrat, se ne bo vec sam zaklenil... Lahko pa, da to na kaksnem drugem avtomobilu drugace deluje ... 

sta ga pustila v hi?i, saj sta mislila, da gre le za kak?en obesek, glede n

v avto ne more? brez njega, oz ?e ni blizu, oziroma je bil avto odklenjen (potem bi moral on ro?no zakleniti avto na notranji kljuki - temu ?udu, ki ga je kao na?el po osmih urah). avto se ne more zakleniti sam, mogo?e  je pritisnil gumb za centralno pa ni vedel (glede na to da je ?e ?isto nem?ka ta nova mazda, ga mogo?e ima)- nekaj so pa? pozabili dopisat

Torej osnovno - kako sta pri?la v avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://arstechnica.com/cars/2014/12/new-zealand-couple-manages-to-lock-themselves-in-keyless-car-for-13-hours/

 

O?itno je nevede pritisnil na lock key - medtem ko kljukica za odpreti vrata ne odklene ve? avta- vsaj to pi?pe tukaj, potem je bila pa panika. Ampak ?lovek je pa pri?el do prtlja?nika in dvigalke  :huh:  :huh:  :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sta ga pustila v hi?i, saj sta mislila, da gre le za kak?en obesek, glede n

v avto ne more? brez njega, oz ?e ni blizu, oziroma je bil avto odklenjen (potem bi moral on ro?no zakleniti avto na notranji kljuki - temu ?udu, ki ga je kao na?el po osmih urah). avto se ne more zakleniti sam, mogo?e  je pritisnil gumb za centralno pa ni vedel (glede na to da je ?e ?isto nem?ka ta nova mazda, ga mogo?e ima)- nekaj so pa? pozabili dopisat

Torej osnovno - kako sta pri?la v avto?

 

 

Sem malo pobrskal... in je na to temo kar nekaj clankov in prispevkov, ki pa se precej razlikujejo... nekako tako kot pri igrici telefoncki, s katero smo se zavbavili kosmo bili se precej let mlajsi :) ...

 

http://www.odt.co.nz/regions/central-otago/327080/couple-close-death-after-night-stuck-keyless-car

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2879124/New-Zealand-Couple-Close-Death-Didn-t-Know-Locked-Car.html

 

http://arstechnica.com/cars/2014/12/new-zealand-couple-manages-to-lock-themselves-in-keyless-car-for-13-hours/

 

http://youtu.be/c4UKZkvxtpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj pri Renault Laguni je to?no to naredila ta??a. Kartica je bila v gara?i na polici. In Laguna odklenjena. Ona se je vsedla za volan, pritisnila start in v?gala motor. Vse lepo in krasno. Ko se je odpeljala iz gara?e in nekaj metrov po cesti, signal kartice ni ve? dosegel avta in motor je ugasnil. Ker ni vedela, kaj se je zgodilo, je posku?ala motor spet v?gat. ?ez nekaj ?asa so se zaklenila ?e vrata. Vzela je mobitel, poklicala tasta, in ta je za njo prinesel kartico iz gara?e. In ?e ko se je bli?al avtu s kartico v roki, se je avto odklenil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://arstechnica.com/cars/2014/12/new-zealand-couple-manages-to-lock-themselves-in-keyless-car-for-13-hours/

 

O?itno je nevede pritisnil na lock key - medtem ko kljukica za odpreti vrata ne odklene ve? avta- vsaj to pi?pe tukaj, potem je bila pa panika. Ampak ?lovek je pa pri?el do prtlja?nika in dvigalke  :huh:  :huh:  :huh:

 

 

Si me prehitel... med drugimi sem nasel tudi tvoj link... ampak zgodbe se precej razlikujejo... dvomim pa, da ta gospd in gospa sploh obstajata... in kot kaze je ta pravljica bolj za nekaksno "blatenje" Mazde... konec koncev se to isto lahko zgodi pri vsakem avtu s centralnim zaklepanjem... in s tem, da je "keyless go" nima prav nobene zveze :) ...

Vsaj pri Renault Laguni je to?no to naredila ta??a. Kartica je bila v gara?i na polici. In Laguna odklenjena. Ona se je vsedla za volan, pritisnila start in v?gala motor. Vse lepo in krasno. Ko se je odpeljala iz gara?e in nekaj metrov po cesti, signal kartice ni ve? dosegel avta in motor je ugasnil. Ker ni vedela, kaj se je zgodilo, je posku?ala motor spet v?gat. ?ez nekaj ?asa so se zaklenila ?e vrata. Vzela je mobitel, poklicala tasta, in ta je za njo prinesel kartico iz gara?e. In ?e ko se je bli?al avtu s kartico v roki, se je avto odklenil...

 

 

No... to se pri Mazdi ne more zgoditi (vsaj pri moji sestici ne gre)... ker ce kljuc ni v notranjosti vozila, lucka na gumbu za vzig ne preide v zeleno kar posledicno pomeni, da tudi ne mores vzgati avta ... Vcasih bi rad recimo samo dal kontakt, brez da bi se vsedel v avto ampak samo odprl vrata in segel do start/stop gumba.... kljuc oz. daljinec je v zepu... in ne gre... treba je rit premaknit v avto ali pa kljuc vzeti iz zepa in ga priblizati oz. dati v notranjost vozila.... 

 

 

Pa se glede tega, da je avto ugasnil tudi dvomim (ne izkljucujem pa tega, da so starejsi sistemi bili pac se bolj nedodelani in takih situacij snovalci niso predvideli :) ) ... To sem pa enkrat gledal... se mi zdi da je bil Top Gear ali pa neka druga podobne oddaja o avtomobilizmu... kjer se testirali, kaj se zgodi, ce se z avtom odpeljes in potem kljuc oz. daljinca vrzes skozi okno med voznjo... Zgodilo se ni nic in lahko so se peljali normalno dalje... le pri nekaterih avtomobilih se potem ni dalo avta ugasnit drugace kot "na silo", da je pac crknil (premalo obratov,...) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj pri Renault Laguni je to?no to naredila ta??a. Kartica je bila v gara?i na polici. In Laguna odklenjena. Ona se je vsedla za volan, pritisnila start in v?gala motor. Vse lepo in krasno. Ko se je odpeljala iz gara?e in nekaj metrov po cesti, signal kartice ni ve? dosegel avta in motor je ugasnil. Ker ni vedela, kaj se je zgodilo, je posku?ala motor spet v?gat. ?ez nekaj ?asa so se zaklenila ?e vrata. Vzela je mobitel, poklicala tasta, in ta je za njo prinesel kartico iz gara?e. In ?e ko se je bli?al avtu s kartico v roki, se je avto odklenil...

Mazdo je nemogo?e v?gati ?e ni klju?a v avtu. Preverjeno na mazda 5 gta, cx7 in tudi 2 x Suzuki Swift keyless....

Lahko pa naredi? obratno - v?ge? s klju?em v avtu, ga potem da? ven in se vozi? brez njega dokler ne ugasne? avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo in jaz budala ne hodim v cerkev - pure fun

 

https://www.youtube.com/watch?v=AHb4gs1hwck

Pa si mogo?e opazu da so vsi modeli  ZAPE?ENI !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kej tazga bi se pa ?e slpa?al probat =)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zanimiva stvar ?e k?nmu crkne baterija :D

?e menja? baterijo tega NI treba narediti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
    • V naseljih še najboljše naštimat tempomat, na recimo 56 in potem naj se jebejo razna medobčinska redarstva, v mojem primeru Cerknica, hehe
    • Neki dan u temi: "Sajla kuplunga pukla u garatnom roku"   napisao sam 65.000. Ali zmotal sam se. U stvari ima 62.000. Kuku nemam. Vozim se uglavnom sam bez putnika i tereta. E sad. Kaj se ustvari događa moram ponovo analizirat. Resetirao sam mazda entertainment (kroz koj se poštelava sigurnost vozila). I sada, vjerovali ili ne, kod naglog ubrzavanja po mokrij cesti, pali se lampica proklizavanja. Prije dan ili dva nikako nisam mogao dobiti da se upali. Još nisam radi gužve u gradskoj vožnji mogao ispitati kaj se događa u situaciji kao na video snimci. Dok vozim kontinuiranom brzinom i naglo stisnem gas. Gume su original Yokohama Geolander dobivene sa mazdim prije 5 godina. U grubo imaju 35.000  do 40.000 km. Pol godine se peljam s zimskim gumama.   Dodatak Kako radi samo zatezajuča kuplung lamela? Može li ona jednu vožnju ili dvije djelobično proklizavat. Pa kad se ohladi, zategne se i sve je opet u redu?  
    • To so na hrvaškem delali. Set speed ti je kazal in ne izmerjeno.   Jaz pa sem vozil 94 km/h, kjer je 70km/h omejitev. S -5km/h tolerance, sem imel 89km/h. Torej tik pod mejo 10-20 prekoračitve. Ker je bilo izven naselja, ni bilo pik. No vsaj takrat ne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.