Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede javnega prevoza: sicer je to ?e kar nekaj ?asa nazaj, a ko je morala na?a nona na pregled v UKC Ljubljana, je bilo to dvodnevno potovanje. Z avtom je pa slabi dve uri vo?nje v eno smer...

 

Ko se je pa sestra odpravila v Maribor, je pa s Tomosom (ATX 50-C) pri?la hitreje kot ?e bi jo peljal v Most na So?i na vlak...

 

Kako bo? potem druga?e kot imel svoj avto?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Podatki niso ravno razveseljivi," pravi Marko Poli?, profesor psihologije na filozofski fakulteti.

Se popolnoma strinjam, da podatki niso razveseljivi. Javni prevoz je po svobodi ?el v kameno dobo.  

 

Ne ga preve? resno jemat... ?lovek pa? ne vidi celotne slike saj jo gleda le kot psiholog. ?e bi vedel, da je vo?nja veliko ljudem pa? neke vrste u?itek in zabava bi se izognil marsikateri napisani neumnosti.

 

pa jih na?tejmo nekaj:

- ve? avtomobilov nikakor ne pomeni ve?je onesna?evanje okolja - ve?je onasne?evanje lahko pomeni le ve? prevo?enih kilometrov z avtom po osebi nikakor pa ne ?tevilo avtov na 1000 prebivalcev.

- pri avtomobilih ne gre nikakor samo za psihologijo, kot trdi. Tukaj je notri toliko faktorjev, da je psihologija zgolj in samo eden izmed njih. ?e vedno trdim, da je ve?ini ljudem posedovanje avta nuja. Psiholo?ki vidik je ve? ali manj samo kak?en avto si izbere? in ali tak tip avta res potrebuje? (recimo ogromni SUV v mestu ali pa super?portnik ipd).

- da se psiholog ne spozna na promet je jasno v stavku, da svoboda gibanja negira samo sebe zaradi pove?anja prometa. Slovenija je ?e dale? od tega, da bi koli?ina prometa omejila samo sebe. ?e najve? to povzro?i tranzit, ki ni toliko odvisen od samih Slovencev in njihovega posedovanja avtomobilov. Ker se ?tevilo ljudi v Slo ne pove?uje tudi nek blazen strah odpade, bo pa treba omejit tranzit oziroma ga preusmeriti na alternativne poti.

- na prej?njo alinejo se navezuje tudi bedast dovtip, da ?e prekrijemo ves svet z asfaltom ne bo ve? kraja kamor bi se peljali. Ja ?e recimo vsem psihologom naredimo lobotomijo pol tud takih neresnih izjav ne bo.

- ljudje so se pripravljeni odpovedat drugim dobrinam za nov avto - hm ja, nekateri ne kadijo in popivajo ter nimajo dragih hobijev jih pa pa? nakup avta druga?e osre?i - to je tako banalno posplo?evanje, je pa res, da se najdejo tudi taki, ki se dejansko zakreditirajo ve? kot jim znese, ?eprav zadnje ?ase posojilodajalci zelo pazijo, da se to ne dogaja. Ampak zaradi nekaj takih posplo?evati na vse je pa neresno.

- zna?ilno delovanje potro?ni?ke dru?be... ja ljuba du?a, obstoj kapitalizma temelji na tem. V tem trenutku se da vsem izdelkom pove?at rok trajanja oziroma uporabnosti brez okvar, samo v trenutku tudi propade kapitalizem.

- spremeniti prioritete vrednot - se pravi zamenjat je treba narod, ker ni ni? vreden. Omogo?iti bolj?o mobilnost z javnimi sredstvi. Dragi psiholog, najprej je potrebno zbolj?ati javni promet, da ne bo? iz enega konca Lj na drugi z avtobusom rabil 45min, z avtom po obvoznici pa le 15, potem pa se bo ?ude?no vrednote oziroma prioritete za?ele spreminjati same po sebi in nikakor ne obratno.

- vedno in povsod bodo obstajali ljudje, ki si osebnost gradijo na zunanjih atributih: eni v obla?enju, drugi s pri?eskami, tretje z operacijo jo?k, potem so taki z izstopajo?im avtom, drugi z motorjem, nekateri ratajo psihologi itd.

- najbolj pa kiksne na koncu - a res misli, da se ljudje ?elijo vozit v avtonomnem avtu? Ali raje ?elijo sami prijeti za volan? A tisti, ki u?iva v jahanju konja bo enako u?ival v jahanju na elektri?nem nadomestku konja? Kot drugo pa ali si vsa industrija res ?eli avtonomnih vozil in uni?enju bli??a avtomobila kot prevoznega sredstva? To lahko pomeni propad 90% vseh avtomobilskih podjetij in na koncu ostane le eno ali dve z uniformiranimi samovodljivimi avtomobili ali karkoli bodo temu potem rekli. Mislim, da ko naro?i? taksi ti je prekleto vseeno kako zgleda in kak?en je, saj ni tvoj, ampak ti je bistvo, da te pripelje na destinacijo. Isto je z busom, a je gor zna?ka od mercedesa, man-a, irisbusa, neoplana itd sploh ni pomembno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po svobodi je ?el policentri?en razvoj (kot gnil produkt gnilega socializma), tudi v maloro, posledi?no so se dnevne migracije pove?ale enormno. A zdej smo pa razvajeni ker se moramo na ?iht vozit v  p.m.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ?e kako res.... moji star?i so imel slu?be ?e dokaj pred nosom (beri od 500m do 2,5km) sam pa delam vsaj 15km v eno smer dnevno pa ?e to zdaj k sem vspet v Lj... prej je blo pa od 35-65km

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel pej?njo slu?bo 500 m stran zdaj pa 1,5 km.Lahko bi se vozil s kolesom a potem ne bi skoraj ve? premaknil avta z mesta.

Se pa? rad vozim.?e bi ?el z avtobusom bi potreboval to?no 25 min., z avtom pa 5 min.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez skrbi, ne bo ga k nam. Vonderlajna ne pusti.
    • Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole...  Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija... To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje... Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo... In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode?    Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...   Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor... 
    • moja izkušnja, ker sem imel sedaj v zadnjih 2 mesecih nekaj voženj s temi elektro sodobnimi karkoli že :)..... - kolega je nabavil (je v penziji sedaj, in doma ima sončno elektrano in ga polni pač doma, brez potrebe kako hitro....) za domačo rabo in vožnjo do 100km ter za po vasi za po kruh rabljenega bmw i3 (cca.5let).....razen ko sva se peljala po AC in sem ga vprašal a to kaj gre in je pritisnil gas se nekam premakne, noter dolgočasen avto, sicer glede na zunanjo velikost zanimivo prostoren, ampak nekako avto brez duše, in se smešno zgleda s temi ozkimi gumami, za daljše vožnje si je pa kupil novega hyundai tuscona dizla - drugi kolega se je nekaj napalil na volvota xc30 in je vzel na testno vožnjo tistega z dual motorjem, ki ima nekih brutalnih 480km in pospešek 3,5 do 100 :), sva se malo vozjakala okrog....ok zanimiva izušnja, sicer bi bil bolj za na kako dirkališče....avto stane mislim da cca.48k€ in ga ne bi nikoli kupil....notri je narejen iz reciklirane plastike (wtf), ko sem malo preverlajl to plastiko in predale sem se ustrašil da bom kaj zlomil....v glavnem kitajski crap znotraj, zunaj še zgleda (mi je vizualno ok), ampak takega avta za 48k ne bi kupil.....kar se tiče posepeškov je pa to itak "neuporabno" in nesmiselno, ker niti ni filling, da se počitiš kot v vesoljski kapsuli, enostavno občutek pri takih pospeških nekako ni normalen, da bi to stalno počel...ja pa notri je čisto vse digitalizirano, niti enega (1) gumba, vse na tablici, ki je kot da bi imel 14inčni laptop obrnjen pokonci....meni osebno groza. - zadnjič pa je prišel en sodelavec in sva šla na malico ter je uletel s tistim jajcem od smart for two, po LJ obvoznici sva bila konkurenčna kamionom z 95km/h, bolj varno se počutim če grem s kolesom ali peš.... - jaz bom še nekaj časa ostal na klasiki  
    • Res je. Tega sem si zapomnil po   "junaški", hitri vožnji. Tudi v klancih je bil presneto hiter. 
    • Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč.  Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.