Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Damon Hill, moj takratni glavni adut po smrti najve?jega ma?ka A.S. da Silve :(

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

33112_1.png

Napisano

ufff- tole je neki profi dron. Kak?en lift ma :blink:

 

Ni? posebnega ni, racing/freestyle quad ki si ga sestavi? za...~300?. Pilot je profi. :D

 

Kar se ti?e javne infrastrukture ima Larry Sharpe zanimivo idejo:

 

 

3) Examine innovative revenue opportunities, beyond simply raising fares and/or taxes. One option for additional funding could be gained by allowing naming rights for MTA facilities in exchange for ending tolls on the bridges and tunnels it owns. When considering naming rights, like those permitted for stadiums, both the profitability and marketability are apparent. The MTA must also explore its potential to gain additional revenues by functioning as a freight transportation option.

 

 

Finally, as previously mentioned in the above goals section, companies will be footing the bill for maintenance and upgrades in exchange for advertising and the right to lease and brand MTA components according to market-based negotiations. To confirm the viability and marketability of this plan, our campaign conducted a phone survey among marketing professionals of large businesses and major corporations with advertising budgets typically in the millions.

 

 

TLD: Most, ki je poimenovan po preminulem guvernerju bi postal recimo Apple Bridge. Apple bi zakupil pravico do poimenovanja mosta za recimo 30 let, za to bi pla?al malo bogastvo in ga bil primoran vzdr?evati (mesto bi kontrole ?e vedno opravljalo samo; in morit zunanjemu izvajalcu da ne opravlja svojih nalog je la?je kot svojim ljudem). Torej ke? za NY + brez cestnin za ruljo.

 

Ima tudi ideje za reforme ?olstva in ?e par zanimivih stvari. Rogan ga je ne dolgo nazaj imel za gosta in se je lahko razgovoril.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

Neko? je veljalo, da ?love?ko ?ivljenje nima cene. V dana?njem turbokapitalizmu je cena ?ivljenja to?no izra?unana. Tudi v prometu (nizkocenovniki).

 

Varnost je ?e vedno absolutna svetinja le ?e, ko se odlo?a o zvi?evanju kazni udele?encem cestnega prometa., 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Napisano

Prepozno - da se jim bo poznalo bo minilo 20 let... takrat bodo imeli pa ?e ?isto starostno neravnovesje v dru?bi

33112_1.png

Napisano

ja vem da je (do?ivel ?e ene 10 go around kot potnik), ampak ta je bil resno nizko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ampak proti koncu ni bilo nekekga huj?ega sunka da bi bila nevarnost podrsanja s krilom recimo..Tale je bil precej bolj kriti?en:

Napisano

Zna bit ,?eprav tole je izica ko enkrat obvlada? zadevo. Problem so res sunki, sploh pri tleh. Konstanten pih je recimo da nekako predvidljiv :) 

Napisano

Sem ravnokar prebral tale ?lanek:

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ob-prenovi-aljazevega-stolpa-odkrili-koscek-zgodovine-odtis-prvotnega-napisa/466871

 

?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...

 

Na primer tole:

"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...

 

Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...

 

In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.