Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Še pomnite "tovariši" :D 

 

Pospešek od 0 do 100 km/h .... 20 sekund

Maksimalna hitrost vozila .... 135 km/h

Moč motorja .... 55 KM

... 

 

image.png.d206b005f0d694d60fd2fefdd5d3d10c.png

 

Pa tale stoenka sploh ni bila poceni :) ... 45.169,80 DIN :D ... 

 

Revalorizacija
Revalorizirana vrednost zneska 45.196,80 DIN (188,60 EUR) z dne 01. 05. 1973 na dan 17. 12. 2020 znaša 19.467,45 EUR.
Pri preračunu je upoštevana tudi denominacija, ki je bila izvedena leta 1990.
Vrednosti v oklepaju v EUR so le informativne.

 

 

Sicer sam stoenke nisem imel nikoli (prvi avto je bil fičo, po kakšnem letu pa je sledil Jugo 45 :) ... oba sta bila "slabša" od tele stoenke :D :D ... Sem pa na stoenki delal izpit oz. takrat je bila že Skala 55 ali nekaj podobnega ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dobri spomini na njo,moj prvi avto za njim pa Yugo 60 in oba sta bila malo hitrejša od tiste prve 101ke. :D

Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

Še pomnite "tovariši" :D 

 

Pospešek od 0 do 100 km/h .... 20 sekund

Maksimalna hitrost vozila .... 135 km/h

Moč motorja .... 55 KM

... 

 

image.png.d206b005f0d694d60fd2fefdd5d3d10c.png

 

Pa tale stoenka sploh ni bila poceni :) ... 45.169,80 DIN :D ... 

 

Revalorizacija
Revalorizirana vrednost zneska 45.196,80 DIN (188,60 EUR) z dne 01. 05. 1973 na dan 17. 12. 2020 znaša 19.467,45 EUR.
Pri preračunu je upoštevana tudi denominacija, ki je bila izvedena leta 1990.
Vrednosti v oklepaju v EUR so le informativne.

 

 

Sicer sam stoenke nisem imel nikoli (prvi avto je bil fičo, po kakšnem letu pa je sledil Jugo 45 :) ... oba sta bila "slabša" od tele stoenke :D :D ... Sem pa na stoenki delal izpit oz. takrat je bila že Skala 55 ali nekaj podobnega ... 

Jaz sem jo pa imel.😊 S tem, da smo montirali noter pri kolegu  motor in menjalnik od regate (85KM).

V glavnem, predelana vsa, znižana, gume 185,avspuh iz inoxa narejen v Tomosu, dvojni karburator del'orto, 101-ka je šla tako, da je zabijalo števec na 180km/uro.Dobra raketa za takrat. 👍

  • Začuden 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Tale preračun pa ne bo v redu... ne moreš tolarskega preračuna iz leta 2007 delat za vrednost DIN leta 1973. To je tko kot bi hruške in jabolke skupaj zmetali. Ta znesek DIN je bil leta 1973 v DEM nekje 7800DEM. Če upoštevam letno povprečno nemško inflacijo cca 1,5% to znese leta 2020 cca 15.500 DEM. Ker pa je imela marka od uveljavitve ECU in potem EUR dokaj fiksen tečaj 1:2 to pomeni, da bi bila tale stoenka danes vredna 7.750EUR, kar pa je kr realna vrednost.

33112_1.png

Napisano

Izracun je narejen preko tele strani >> 

WWW.STAT.SI

Preračunajte inflacijo za izbrano obdobje ali pa izračunajte vrednost zneska iz preteklega obdobja na izbrani dan.

 

 

Notification_Center.thumb.png.7c973f9f1bebbee970876028bb0a40ce.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aha, sam je napačen... ker napačno vnašajo parametre. Ne moreš EUR preračunavat za leto 1973 po tečaju menjave tolarjev leta 2007 po cca 238SIT za 1EUR. Lahko vzameš samo valuto, ki je takrat obstajala pa naj bo to DEM al pa recimo USD. in tečaj za 100DEM si 1973 dobil cca 570DIN. Vrednost valute se zmanjšuje z letno inflacijo in za preračun torej uporabiš stabilno valuto, ki nima visoke inflacije. Teli tukaj pa izračunavajo menjalni tečaj na osnovi zadnjega uradnega tečaja EUR:SIT pri tem pa zanemarjajo, da se je skozi vsa ta leta tečaj korenito spreminjal. Tudi s tisto astronomsko inflacijo konec osemdesetih.

 

V glavnem zadeva je na čisto kiksnjena in to tako, da celo osnove za pokojnino izračunavajo po tej formuli in marsikdo ima po tem izračunu celo večjo relativno plačo v sedemdesetih in osemdesetih letih kot pa po osamosvojitvi, kar vsi vemo, da je nemogoče.

33112_1.png

Napisano

No, moja prva raketa je bil hrošč. So ljudje mislili, da se sam fura. Sem bil v petem četrtem razredu, pa ata zram. V sedmem pa že samostojno. Hribi ala Slivka... Pride pol lada 1300...pa lada riva 1500...pa golf 2, audi 80, pol pa prva mazda... 323f 1.8 106 km... To bilo leta...94...avion od avta... 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Aha, sam je napačen... ker napačno vnašajo parametre. Ne moreš EUR preračunavat za leto 1973 po tečaju menjave tolarjev leta 2007 po cca 238SIT za 1EUR. Lahko vzameš samo valuto, ki je takrat obstajala pa naj bo to DEM al pa recimo USD. in tečaj za 100DEM si 1973 dobil cca 570DIN. Vrednost valute se zmanjšuje z letno inflacijo in za preračun torej uporabiš stabilno valuto, ki nima visoke inflacije. Teli tukaj pa izračunavajo menjalni tečaj na osnovi zadnjega uradnega tečaja EUR:SIT pri tem pa zanemarjajo, da se je skozi vsa ta leta tečaj korenito spreminjal. Tudi s tisto astronomsko inflacijo konec osemdesetih.

 

V glavnem zadeva je na čisto kiksnjena in to tako, da celo osnove za pokojnino izračunavajo po tej formuli in marsikdo ima po tem izračunu celo večjo relativno plačo v sedemdesetih in osemdesetih letih kot pa po osamosvojitvi, kar vsi vemo, da je nemogoče.

Je če tako potem upoštevajo za penzijo je za tiste starejše to dobro.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 18 urami je Boss napisal:

Tale preračun pa ne bo v redu... ne moreš tolarskega preračuna iz leta 2007 delat za vrednost DIN leta 1973. To je tko kot bi hruške in jabolke skupaj zmetali. Ta znesek DIN je bil leta 1973 v DEM nekje 7800DEM. Če upoštevam letno povprečno nemško inflacijo cca 1,5% to znese leta 2020 cca 15.500 DEM. Ker pa je imela marka od uveljavitve ECU in potem EUR dokaj fiksen tečaj 1:2 to pomeni, da bi bila tale stoenka danes vredna 7.750EUR, kar pa je kr realna vrednost.

 

V časih velike inflacije nihče ni govoril o cenah avtov v dinarjih, vsi so govoril o ceni v DEM. Tudi za nove avte. Nov jugo je leta 86 stal 5500 DEM kar je realna cena.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

V časih velike inflacije nihče ni govoril o cenah avtov v dinarjih, vsi so govoril o ceni v DEM. Tudi za nove avte. Nov jugo je leta 86 stal 5500 DEM kar je realna cena.  

Leta 90 0a Yugo 60 točno 10k DEM :prstgor:

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Leta 90 0a Yugo 60 točno 10k DEM :prstgor:

In takrat si moral delati za to 5 let. In si dobil-yugota. 😬

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

In takrat si moral delati za to 5 let. In si dobil-yugota. 😬

Odvisno kdo, recimo moj fotr (znanstveni svetnik) bi kupil takšno kišto v nekaj mesecih, a je seveda nismo vozili, takrat (leta 88) je bil za nas Golf 2 zakon in sicer 1.3 benz 55KS :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Alex napisal:

In takrat si moral delati za to 5 let. In si dobil-yugota. 😬

V Iskri v razvoju z začetniško plačo bi delal zanj 1leto.

V bistvu smo na istem, takrat za gajbo od avta eno leto, danes z letno povprečno plačo tudi dobiš gajbo od avta. 

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 14 urami je Z M A J napisal:

Odvisno kdo, recimo moj fotr (znanstveni svetnik) bi kupil takšno kišto v nekaj mesecih, a je seveda nismo vozili, takrat (leta 88) je bil za nas Golf 2 zakon in sicer 1.3 benz 55KS :)

Kot avto je bil ok,samo šel ni pa nikakor. Takrat so bili Italijani zakon z visoko turažnimi motorji in so pičili ko......🚀😁

 

Napisano
16 hours ago, Nejc1986 said:

Danes ob 20h na slo2 je nek dokumentarec,ki obeta. Tudi o tem,kako ne-eko znajo biti e-vozila.

to že js skoz govorim... 🙄

Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

to že js skoz govorim... 🙄

Tudi sam dojemam električna vozila bolj kot nek imidz in pometanje problema pod preprogo. 

 

Sortiranje odpadkov , električna vozila ... Vse to je pljunek v morje in skrivanje problema pred razvajenimi evropskimi očmi. Prava rešitev (če ni že prepozno) je malo bolj lokalno in skromno življenje ter uporaba stvari, ki jih lahko trajno uporabljamo.

 

Kar se tiče mobilnosti pa : lokalno zivljenje in car sharing (ali primeren javni prevoz).

Napisano

Sem si danes pogledal dokumentarec in je dejasnko to kar se ve, ampak se molči o tem.

 

Problem ni razvajenost ljudi, problem je v načinu delovanja kapitalizma, ki mora ustvarjat dobičke ne glede na posledice, ljudi pa prepričat naj kupujejo in še več kupujejo.

 

Že danes je tehnologija tako napredna, da ti lahko naredi avto za 25 let brez težav samo z rednimi servisi. Pralni stroji bi lahko brez težav deloval 20 let ali več itd itd. Da bi zadovoljili potrošnika je treba zadeve narest tako, da se dajo modularno nadgrajevat. Ampak industrija je prefrigana, saj ti konstantno spreminja trende in to je najbolj vidno pri avtomobilih... pa so bil nekoč popularni in trendy enoprostorci, pa potem SUV-i, zdaj naj bi bili trendy električni. Ljudje mislijo kaj bodo vse dobili s tem, v bistvu je pa vse skupaj zgolj in samo to da kapitalizem laufa.

 

Žal pa to ne bo šlo v nedogled in v neki točki si bomo morali naliti čistega vina, da je dobro vzdrževan ICE avto, ki bi zdržal 20 let mnogo manj obremenjujoč za okolje kot pa električni. Pač prestavljanje svinjarije iz svojega na sosedovo dvorišče ni ekologija pa če se Greta še tako trudi.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Silvestrska epizoda "a stran" na hrt1 (sicer z inserti lanske oddaje).... Lahko bi se naši malo zgledovali po tem...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanimivo. A nacionalka in pop tv ter ostali mediji pa nas hočejo vsak dan posebej prepričati! kako smo sedaj vsi žalostni, kako nas vlada tlači. 🤔

c51677a51260855f8339_62485937.jpg?v=ede4
WWW.24UR.COM

Podatki Sursa, torej uradni statistični podatki za preteklo leto, so neverjetno spodbudni in...

 

 

 

Napisano

Saj veš kako stopnjuješ laš? laž > večja laž > statistika

 

Zato pa so na vrat na nos menjali šefa SURS-a s strankarskim človekom, ki bo špilal tako kot bo dobil navodila.

33112_1.png

Napisano

ZA in to stokrat!!!

 

65854701_fp-fb.jpg
WWW.RTVSLO.SI

Tako EU kot kupci želijo, da bi proizvajalci izdelovali trajnejše elektronske...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kapitalisti pa v jok... čak da bodo lobiste pognali v boj in iz vsega tega ne bo nič pametnega.

  • Všeč 1
  • Žalosten 2

33112_1.png

Napisano

Meni je res žal, da je v novih telefonih baterija zlimana not... In če so se mi stare baterije (vzete iz starih gsm-jev izpred 15 let) napihnile tekom let, kaj se bo zgodilo z novimi napravami? Bo napravo razneslo al samovžig?

 

+ to vemo, da vsaka miljonta Li-Ion po izteku svoje pričakovane življenjske dobe zagori?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.