Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Mazda 6 ga ima čisto pri motorju. Je potrebno vzeti dol tudi most in cel auspuh, da ti ga lahko ukradejo. 

To mojstri na en dva tri avto na kloce, pa ostaneš brez 😊

 

 

Napisano

zanimivo je sploh, da se jim to da delati, ker je bistevno lažje/hitreje in predvsem potiho ukrasti cel avto....ga dvignejo, dajo na avtovleko, pol pa šraufajo kot želijo......se vidi da jim IQ ni ravno na visoki ravni :)

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Mazda 6 ga ima čisto pri motorju. Je potrebno vzeti dol tudi most in cel auspuh, da ti ga lahko ukradejo. 

Bencinar 2013=>?

 

WWW.DPF-CATALYSTS24.COM

All car parts that you can buy here with 'Add to Cart' are available in our warehouse in Reinfeld (between Hamburg and Lübeck) and will be...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kaj češ, Avstrijci so zaplankan narod. To sem porajtal v zadnje pol leta.

 

Upam, da ne skenslajo še sportwagen treffen. Za te golfiče mi je tko vseen 😀

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Tale mi je oblikovno kar všeč:

 

SIOL.NET

Honda že natanko 50 let izpopolnjuje civica in tako racionalen kot dobro premišljen pristop k oblikovanju ter tehnologijam je...

 

Jaz sem jo vozil, in največji plus za moje pojme je menjalnik, kjer se tudi pri 180km/h ne sliši in ne "dere", torej se z avtom pelješ vedno udobno neslisno, predvsem v normalnih hitrostih (ker vsi prejšnji Hondini cvt niso to kar bi moralo biti in so podobni toyotinim, kar je pa nogo)...."Za prenos moči skrbi klasični menjalnik, zato je tudi pospeševanje bolj izrazito in obenem pogon ne spušča glasnega in dokaj neprijetnega zvoka klasičnih menjalnikov CVT, ta učinek poznamo predvsem pri Toyotinih hibridih."

Popravljeno od sportman333
Napisano

Men je ratal vse cool, kar je še nekako podobno limuzini ali pa vsaj fastback/karavan. Kolk standardi padejo, ko ti manjšajo izbiro in pol rečeš, sam da je.

33112_1.png

Napisano

Najboljši mi je tale komentar pod člankom, ki povzame tudi moje videnje Civica:

"Obliko so malenkost popravili glede na obstoječ (zelo grd) model. Gumbi za menjalnik!? Odurno. Zakaj bi bencin bil samo za proizvodnjo elektrike, potem pa to spravljaš na kolesa? Kompliciranje po nepotrebnem. Zakaj potem mehanski menjalnik? Še dodatno kompliciranje. Zmagovalec te zmede bo tisti proizvajalec, ki bo naredil (spet) enostaven avto. Najbližje je Mazda, bi rekel."

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Hmmm, sem šel še prebrat in tole mi ne gre skupaj. 105kW ICE motor, ki polni 1kWh baterijo in elektromotor s 135kW.

 

Če je baterija polna in daš maks pospešek tole zadošča zgolj z 20-25 sekund pospeška pa je baterija pol prazna. Baterijo polni ICE motor, ki pa ob najboljšem delovanju spravi iz sebe le 105kW ali 30kW manj kot je zmožen elektromotor dat na cesto. Se pravi si ob malo bolj dinamični vožnji (pa dejmo spet omenit Vršič) zelo hitro na tem, da bo na voljo verjetno manj kt 100kW moči, če upoštevamo še izgube saj ICE motor ne bo zmogel dofilavat baterije dovolj hitro, da bo elektrike dovolj za elektromotor.

 

Kaj hočem povedat? Če bi bila baterija tam nekje okoli 10kWh to ne bi bil nek problem saj zagotavlja dovolj zaloge za elektro motor in ker vemo, da seveda poraba ni ves čas vseh 135kW nekako sfolgaš tud dinamičnejšo vožnjo. S kilovaturno baterijo pa ziher ne. To je poskus kako dokazat, da 105kW (140KM) motor je lahko močan za 135kW (185KM) a s porabo benza 105 kilowatnega.

33112_1.png

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega... Če narobe parkiraš, ti ga pajek odpelje in potem plačaš kazen za napačno parkiranje, odvoz in hrambo. In če slučajno ne plačaš, sledi izvršba na osebni dohodek. Tu se je model vozil z neregistriranim avtom z ukradenimi tablicami, pa pustijo pri miru. Ali pa je lastnik član kakšne 'manjšine', pa ima več pravic kot ostali...

 

 

 

 

 

 

 

Zakon o pravilih cestnega prometa, 19. člen:

(1)Pooblaščena uradna oseba odredi odstranitev oziroma odvoz vozila, ki je parkirano v nasprotju s tem zakonom (nepravilno parkirano vozilo), če onemogoča drugemu udeležencu cestnega prometa varno nadaljevanje poti tako, da je pri izogibanju temu vozilu on ali kdo drug ogrožen ali bi glede na okoliščine lahko bil ogrožen, ali ovira druge udeležence cestnega prometa v smislu 1., 4., 16., 17., 18. ali 19. točke četrtega odstavka 65. člena tega zakona  ali predstavlja oviro na cesti kot to določa zakon, ki ureja ceste.

(2)V primeru, da pooblaščena uradna oseba najde zapuščeno vozilo, namesti nanj pisno odredbo, s katero se naloži odstranitev vozila najkasneje v treh dneh od dneva izdaje odredbe.

(3)Če zapuščeno vozilo ni odstranjeno v roku iz prejšnjega odstavka, ga odstrani pristojni izvajalec rednega vzdrževanja cest. Po treh mesecih se lahko zapuščeno vozilo uniči ali proda.

(4)Odstranitev vozila iz prvega ali tretjega odstavka tega člena  se opravi na stroške lastnika vozila.

(5)Z globo 120 eurov se kaznuje lastnik zapuščenega vozila, ki vozila ne odstrani, kljub temu, da je bila odrejena odstranitev v skladu z drugim odstavkom tega člena .

Napisano
WWW.AVTO-FOKUS.SI


 

Samo dva metra po odhodu iz avtosalona razbil novega volkswagna!


image.jpeg

  • Haha 3
  • Žalosten 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tole bi prej rekel, da je nekdo pozabil ročno zategnit.

 

Evo pa še ene par takih veseljakov v avtosalonih.

 

 

  • Haha 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, an ne zastopm, ki se dogaja v glavah tamestnih. Najboljše kmetijsko zemljišče je enostavno zbetonirat. Ampak, ko je enkrat zabetonirano, ga ne preorješ več... Koliko časa bodo potrebovali, da jim to kapne? Vseeno sem mislil, da so "tamestni" en pikič pametnejši, kot so v resnici. Večina industrijskih con je zrasla na lepih ravnih njivah. A res ne gre drugače? Saj imamo tudi slabša zemljišča, če gre milijon evrov za gradnjo bo šlo pa še 50.000 več za traktor, ki bo sfrezal tisto kamenje...

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, an ne zastopm, ki se dogaja v glavah tamestnih. Najboljše kmetijsko zemljišče je enostavno zbetonirat. Ampak, ko je enkrat zabetonirano, ga ne preorješ več... Koliko časa bodo potrebovali, da jim to kapne? Vseeno sem mislil, da so "tamestni" en pikič pametnejši, kot so v resnici. Večina industrijskih con je zrasla na lepih ravnih njivah. A res ne gre drugače? Saj imamo tudi slabša zemljišča, če gre milijon evrov za gradnjo bo šlo pa še 50.000 več za traktor, ki bo sfrezal tisto kamenje...

 

In to neumnost (se strinjam in sočustvujem) niso naredili mestni "levaki", ampak jo je zavestno naredila najbolj "kmečka" desna vlada (prleški sendvič ...). 

Popravljeno od Janez007
Napisano

To je tud mene zmotilo, k je rekel ta mestni - A kozjanski runkelj je po novem tamestni. Lopov je res, ampak tamestni :whatever:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

To je tud mene zmotilo, k je rekel ta mestni - A kozjanski runkelj je po novem tamestni. Lopov je res, ampak tamestni :whatever:

Ta je pa res runkej 1 A, je bilo pa fino slišat tisto izjavo o Ljubljančanih.....😁🤭🙈

Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

In to neumnost (se strinjam in sočustvujem) niso naredili mestni "levaki", ampak jo je zavestno naredila najbolj "kmečka" desna vlada (prleški sendvič ...). 

 

Za nas, hribovce, so tamestni vsi, ki živijo pod 350 metrov nadmorske višine, med 400 in 600 metri pa je večinoma 'južna braća'...

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Za nas, hribovce, so tamestni vsi, ki živijo pod 350 metrov nadmorske višine, med 400 in 600 metri pa je večinoma 'južna braća'...

Zanimiva, kako to vidite od zgoraj. Pri nas od spodaj se pa ljudi deli na 2 kategoriji, in sicer glede na število otrok. 😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.