Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 42 minutami je Boss napisal:

 

Slike so večinoma posnete v 80-ih in takrat smo slikali v barvah. Tole je eden malo manipuliral in barvne slike spremenil v čb. Zato, da se pokaže kako je bilo grozen črnobel svet takrat.

 

Jaz se živo spomnim, da sem babico vprašal, kdaj je svet ratal barvast, ko sem gledal črno-belo TV in slike :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo na srečo meli barvni tv že v začetku  sedemdesetih. Smo prešvercali grunding iz Italije. A kaj, ko je bilo zelo malo programov v barvah. Vem, da je tv Koper capodistrija imela, Italijani pa še ne. So sosedi večkrat prišli k nam gledati "barve". 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To prinesejo preseravanja varuhov človekovih pravic, ki imajo polne riti in ki nimajo drugega dela, kot tuhtat, komu vse se godi krivica. Pa saj je zločinec skoraj bolj zaščiten kot policaj. Če bereš podrobno zgoraj omenjeni članek - policaja sploh nista izstrelila niti enega naboja. Ob dejstvu, da je bila policistka ranjena in da bi potemtakem imela alibi, zakaj sta streljala - v samoobrambi. Ampak sta se najbrž še pravočasno zavedla, koliko komisij bi preiskovalo, če je bilo res vse po protokolu. In gotovo bi kje našli kaj, da bi bila na koncu še onadva kriva...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predstavitev Mazdine brošure o asistenčnih sistemih v nemščini (Google translate bo že pomagal tistim k ne razumejo😉).

Spodaj link za PDF-zastonj za dolpotegniti.

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdade/globalassets/pdfs/brochure/broschuere_bedienhinweiseassistenzsysteme_2023_web.pdf?xd_co_f=MmU1ZTQ4N2ItYWE4OC00NjAyLThjNzQtNGI0ZjNjNDc3MmI5&rnd=499e09&_ga=2.101424641.1817847551.1687874318-1057721828.1687874318

 

Zaklepanje vozila brez ključa.

 

Jaz sicer tega ne rabim,ker ima CX-5 zadaj na prtljažnih vratih zraven tipke za odpiranje "kufra" desno še posebaj tipko za zaklepanje "na roke".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je skritikrt napisal:

Jaz sicer tega ne rabim,ker ima CX-5 zadaj na prtljažnih vratih zraven tipke za odpiranje "kufra" desno še posebaj tipko za zaklepanje "na roke".

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

Isto tako ima dve tipki  cx30. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

 

Samo tista tipka, kolikor vem ne deluje, ce ni kljuca v blizini ... :) ... Za CX-5 se ne spomnim, kako je bilo... pri CX-60, ki ima obe tipki eno zraven druge (za zapiranje prtljaznika in zapiranje prtljaznika z zaklepanjem). Samo zapiranje prtljaznika deluje tudi, ce nimas kljuca v zepu, zapiranje s hkratnim zaklepanjem pa ne deluje, ce nimas kljuca v zepu ... 

 

_88__Mazda_CX-60_Homura__4K____360°_View___Interieur___Rhodium_White__51K____Full_options___No_talk_video_-_YouTube.png

 

 

Imaš prav...sem lih kar preizkusil-brez ključa v bližini noče na tisto tipko zakleniti🧐...ok,zame to ni problem,k lahko na tel.aplikacijo...mogoče pa vseeno kdaj tista fora z sovoznikovimi vrati prav pride🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

Kakšne cifre, že za 3 cilinder:

 

The three-cylinder powertrain has a combined power output of 1,044 kW (1,400 hp; 1,419 PS) and 1,849 N⋅m (1,364 lb⋅ft) of torque. The 5.0-litre twin-turbo V8 from the Jesko will also be offered as a $400,000 option. The V8 powertrain has a combined power output of 1,700 kW (2,300 hp; 2,300 PS) and 2,750 N⋅m (2,028 lb⋅ft) of torque when the engine runs on E85 fuel.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Slivka napisal:

 

S tem stojiš v koloni ravno tako kot s kakšnim osnovnim modelom Rene, na primer Twingotom...

 

Proti DARSu in našim avtocestam niti ta nima možnosti...

Čista resnica. Nazadnje, ko sem stal v kolini proti Ljubljani (temu ne moremo več reči vožnja), se je zdraven mene premikal Lambo aventador. Še s skuterjem ali celo biciklom bi bil hitrejši. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Alex napisal:

Čista resnica. Nazadnje, ko sem stal v kolini proti Ljubljani (temu ne moremo več reči vožnja), se je zdraven mene premikal Lambo aventador. Še s skuterjem ali celo biciklom bi bil hitrejši. 😊

 

Pa si preživel koline?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

 

Pa si preživel koline?

 

Kako takoj pomislite na klobase in čevapčiče. Možakar se je zatipkal, pa kaj. Lahko bi sam povezal, da je @Alex hotel napisati, da je stal v kolibi. Sicer v kolibi na kolesih, ampak to so že podrobnosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

S tem si, če greš jutri na morje, že včeri tm :D

 

Kakšne cifre, že za 3 cilinder:

 

The three-cylinder powertrain has a combined power output of 1,044 kW (1,400 hp; 1,419 PS) and 1,849 N⋅m (1,364 lb⋅ft) of torque. The 5.0-litre twin-turbo V8 from the Jesko will also be offered as a $400,000 option. The V8 powertrain has a combined power output of 1,700 kW (2,300 hp; 2,300 PS) and 2,750 N⋅m (2,028 lb⋅ft) of torque when the engine runs on E85 fuel.

Ja njihov 3 cilinder je res zanimiv lol

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Kako takoj pomislite na klobase in čevapčiče. Možakar se je zatipkal, pa kaj. Lahko bi sam povezal, da je @Alex hotel napisati, da je stal v kolibi. Sicer v kolibi na kolesih, ampak to so že podrobnosti...

Ko omenjaš kolibo, takoj pomisliš na tvoj razpadajoč kao delovni stroj. 😉

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Pa si preživel koline?

Dejansko so te naše podalpske avtoceste bolj podobne kolinam, kot pa avtocestam. To ni a od avtocest. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez skrbi, ne bo ga k nam. Vonderlajna ne pusti.
    • Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole...  Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija... To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje... Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo... In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode?    Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...   Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor... 
    • moja izkušnja, ker sem imel sedaj v zadnjih 2 mesecih nekaj voženj s temi elektro sodobnimi karkoli že :)..... - kolega je nabavil (je v penziji sedaj, in doma ima sončno elektrano in ga polni pač doma, brez potrebe kako hitro....) za domačo rabo in vožnjo do 100km ter za po vasi za po kruh rabljenega bmw i3 (cca.5let).....razen ko sva se peljala po AC in sem ga vprašal a to kaj gre in je pritisnil gas se nekam premakne, noter dolgočasen avto, sicer glede na zunanjo velikost zanimivo prostoren, ampak nekako avto brez duše, in se smešno zgleda s temi ozkimi gumami, za daljše vožnje si je pa kupil novega hyundai tuscona dizla - drugi kolega se je nekaj napalil na volvota xc30 in je vzel na testno vožnjo tistega z dual motorjem, ki ima nekih brutalnih 480km in pospešek 3,5 do 100 :), sva se malo vozjakala okrog....ok zanimiva izušnja, sicer bi bil bolj za na kako dirkališče....avto stane mislim da cca.48k€ in ga ne bi nikoli kupil....notri je narejen iz reciklirane plastike (wtf), ko sem malo preverlajl to plastiko in predale sem se ustrašil da bom kaj zlomil....v glavnem kitajski crap znotraj, zunaj še zgleda (mi je vizualno ok), ampak takega avta za 48k ne bi kupil.....kar se tiče posepeškov je pa to itak "neuporabno" in nesmiselno, ker niti ni filling, da se počitiš kot v vesoljski kapsuli, enostavno občutek pri takih pospeških nekako ni normalen, da bi to stalno počel...ja pa notri je čisto vse digitalizirano, niti enega (1) gumba, vse na tablici, ki je kot da bi imel 14inčni laptop obrnjen pokonci....meni osebno groza. - zadnjič pa je prišel en sodelavec in sva šla na malico ter je uletel s tistim jajcem od smart for two, po LJ obvoznici sva bila konkurenčna kamionom z 95km/h, bolj varno se počutim če grem s kolesom ali peš.... - jaz bom še nekaj časa ostal na klasiki  
    • Res je. Tega sem si zapomnil po   "junaški", hitri vožnji. Tudi v klancih je bil presneto hiter. 
    • Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč.  Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.