Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po moje tukaj velja pravilo srečanja za vozila na prednostni cesti. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

jest bi reku da takoj ko glavna cesta mal zavija, da lahko recemo tudi da velja desno pravilo, tako kot na vseh glavnih cestah v kriziscu kjer glavna cesta zavije. Pravilo srečanja naj bi veljalo če gre cesta strogo naravnost. 

Zadeva je ista kt tale krizisce, samo da je kle ovink da se rece. V obeh primerih, pa tudi ce nadaljujes po glavni cesti, moras dat zmigovc

MAPS.APP.GOO.GL

 

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

 

Pomoje je tudi vprasanje neumno, ker zakaj bi vedu po katerem pravilu se peljes kle skoz, ce ves da moras pocakat avto ki ti pride nasproti ze ves vec kot vecina voznikov

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 4 urami je Matick napisal:

Kakorkoli pa obrnes, je vrstni red isti, pa ni vazno kero pravilo upostevamo

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

Ne resno. Očitno se čedalje bolj pozablja, kako se obnašamo v križiščih po pomembnosti signalizacije. Se pravi: policaj ima najvišjo veljavo, če policaja ni so potem semaforji in pravilo srečanja istočasno. Če semaforjev ni so naslednji po pomebnosti znaki skupaj s pravilom srečanja. Šele zadnja zadeve, ko v križišču ni ničesar sta desno pravilo in pravilo srečanja.

 

V tem primeru imamo znake in zgolj pravilo srečanja pa ne glede al gre cesta naravnost, al zavija v Y al pa pravokotno v T. Dejansko ni pomembno. Recimo glavna cesta lahko zavija za 90 stopinj, ali 45 al pa mogoče samo 10 stopinj ali pa celo je ravna in v kateri fazi se odločaš med pravilom srečanja ali desnim pravilom. Tole je samo, da se zmede voznike in dela nepotrebni kaos, ker pravila so čist jasna.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Kaj pa se zgodi, če bi glavna cesta šla v levo in ne na desno? Potem pa kr pozabimo desno pravilo al kako pol to deluje v resnični situaciji?

 

 

Verjetno oba veva kdo bi pol šel prvi.

V teh primerih k glavna cesta zavija je čisto enostavno, če nadaljuješ po svojem pasu, se samo pelješ, če zavijaš čez nasprotni pas od glavne ceste, pa pač počakaš. Pa ni važno a temu rečeš desno pravilo, ali pa pravilo srečanja, logika je čisto ista. Zato je pa tisto postavljeno vprašanje totalna neumnost, ker ljudje morjo vedt kdo ima prednost in zakaj, ne pa kako se pravilu reče ...

Napisano

Dejstvo... zato je pa noro, da v tako jasno situacijo rinejo odgovor, ki ne dela nič drugega kot ustvarja zmedo. Desno pravilo nima tukaj kej delat. Desno pravilo je zgolj in samo pri križišču enakovrednih cest in to je to.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

To je pa to, ker se spomnim, da so mene že skoraj 20 let nazaj učil da tudi ko glavna cesta zavije, da je to desno pravilo ...
To je totalna neumnost, in bi mogl ljudem pojasnit, da ko ti nekomu drugemu na glavni cesti sekaš pot, da nimaš prednosti. Pri desnem pravilu se pa folk samo ustraši, in zablokirajo, ker presenetljivo veliko ljudi ne razume logike desnega pravila v teh primerih.

 

 

Zelo dobr se to vid na tistem križišču k sem ga prej zalepu, ker se vsaj trikrat tedensko tam peljem po litostrojski proti verovškovi, in vsaj enkrat na teden se zgodi, da moram bremzat ker ali en iz stranske naravnost pelje pa ne jebe žive sile, al pa en iz smeri verovškove pelje naravnost, pa isto ne jebe ...

Popravljeno od Matick
Napisano

Pol pa prideš do take situacije ceste in pod milim bogom ne veš kdo je desni s prednostjo in kdo levi, ki je nima. Če samo upoštevaš potek ceste in pravilo srečanja ter, da ima prednost tisti, ki nadaljuje po prednosni ali zavija na svojo desno ne moreš nikakor zgrešit. Tisti, ki pa levo zavija na stransko je pač nima, ker s svojo vožnjo seka pot drugemu vozilu na prednostni cesti.

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kje si to? 

Blizu tebe na pol poti,Planina AP....😉

Napisano

Ja, tam pa normalno to... Prihajajo zasneženi avti od tam. 

Napisano

Ja zelo so pogumni tile fantje, bomo videli kako bodo pogumni, ko jim bo voda tekla u grlo.... 😶‍🌫️

Napisano

Nemajo oni para za Čefurina. Tko, da če jih dobijo bo res veselo. Me pa vseeno zanima kaj je to za en avto, da so ga tako z lahkoto ukradli.

33112_1.png

Napisano

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Ne vem, ko se ponoči vozim domov vidim vsaj pet policijskih avtov, ta pa neopažen čez pol mesta po pločnikih, parkih, vse cvili od gum, pred blokom se zaletava, pa ga nihče ne vidi. Mene bodo pa eno uro preverjali če imam vse žarnice, pa datum prve pomoči, homologacijo, itd

 

@Boss, nekaj se šušlja o Land Roverju Defenderju...

 

Ali pa G-wagen? 🙂

Podpis.png

 

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

V švedskem mestu Uppsala je pred dnevi začela delovati posebna aplikacija, ki uporabnikom omogoča, da hitro in preprosto prijavijo...

 

Kaj bi v njihovih časih dali za takšno aplikacijo razni Ceaousescuji in Stalini :angry2:

  • Začuden 1
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Tako se red dela. Jaz sem za, da tud v SLO tako aplikacijo nardijo... 

 

Verjemi, da si ne želiš tega... to je fašizem oziroma kvizlinštvo, da se ljudi novači za ovaduštvo. Za red naj skrbi policija in redarji in to je to.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.