Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Ni druge, kot skupinska tožba. To je dan danes moderno. Ali pa peticija, da zamenjajo vodilne inženirje v Mazdi. In seveda tudi vodstvo. 😊

 

Zakaj? a zato, ker Mazda ne razume, da je relativno nišna znamka in ima svoj ne prav velik krog kupcev, ki namesto, da bi jih obdržala se prav trudi, da bi se jih kar precej znebila.

 

Pa zakaj SUV-i? Zato, da se zmanjšuje stroške projektiranja. SUV-a v določeni velikosti maš lahko samo enega. Ne rabiš delat SUV limuzino, SUV karavan in SUV HB. Pri 6-ki je to bil problem, ko so imeli v prvih dveh generacijah 6-ko s tremi različnimi ritkami. Kupci smo bili veseli nad izbiro, Mazda nad stroški proizvodnje pač ne. Ko so uvajali CX-5, so ga dejansko kot menjavo Mazde 6 HB, ki je za moje pojme najbolj posrečena oblika v navezavi z uporabnostjo.

 

CX-5 je tako enostavno kanibalizirala lasten model, ker del te prodaje, ko ni bilo 6 HB je šel k CX-5. In procenti 6-ke so padali. Medtem, ko so pri Mazdi naredili 2. gen CX-5 so 6-ko več ali manj držali le s FL-ji. Se pravi generacijo so menjali tako, da so FL-ju rekli nova generacija. To se v prodaji ne počne in , ko po 10-ih letih ne zamenjaš generacije določenega modela je logično, da številke v prodaji padajo tako globoko, da pri Mazdi rečejo: "ej, ste videli, da ne gre in da je prihodnost v dražjih SUV-ih". Kako prikladen izgovor.

 

Se pravi ne daš na trg nove generacije, omejuješ prodajo in število različic. In ja seveda, na koncu smo kupci krivi za take odločitve. Bolano do nezavesti.

pred 6 urami je godlike napisal:

Imate še nekaj karavanov. Če bi ti šli za med, bi jih bilo več.

 

res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu.

33112_1.png

Napisano

Ne cena končnega izdelka, ampak pohlep proizvajalca... veeeelika razlika.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu

Peugeot? Focus se še prodaja, čeprav je FL in 2018 prišel na trg osnovni model.

Kia, Hyundai. Saj se da, če se hoče.

 

Pač vsak se sam odloči. Jaz imam tudi svojega iz nišne katerije, pa nisem jokal, da nimam izbire. Mogoče bi celo Fiesto ST vzel, pa so jo ukinli. Pač SUV prevladujejo in primarno se ljudem ne da potrudit.

 

@Slivka razumem, za njega res ni. 4x4, 7 zicov in dizl. Žal. Ni se prodajalo in je šlo.

pred 57 minutami je Boss napisal:

Ne cena končnega izdelka, ampak pohlep proizvajalca... veeeelika razlika.

Pohlep celotne verige: prodajalci, proizvajalci delov, pa še kdo bi se našel.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 urami je godlike napisal:

Peugeot? Focus se še prodaja, čeprav je FL in 2018 prišel na trg osnovni model.

Kia, Hyundai. Saj se da, če se hoče.

 

Sej se hecaš al se ne razumeva. Govorimo o avtih srednjega razreda velikosti Mazde 6. Kje maš takega pri KIA in Hyundai? Samo i30 SW in Ceed SW in Proceed (ta mi je še edini, ki bi ga dejansko imel). OK na Pugija sem pozabil - 508 bi kar bil sam mi ni jasno od kod Peugeotu ideja, da za tako velik avto je 130KM dovolj v mlinčku 1.2 in HDI 1.5? :nevem: Če hočeš normalno premikanje rabiš hibrida in minimalno 50k€.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Huh. Nikoli nisem bil tako premožen, da bi gledal rang Mazde6. Pa sem kar privzeto vzel za C segment in eventualno D.

 

Moja napaka.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 minutami je godlike napisal:

Huh. Nikoli nisem bil tako premožen, da bi gledal rang Mazde6. Pa sem kar privzeto vzel za C segment in eventualno D.

 

Moja napaka.

 

Pa sej Mazda 6 je imela vedno dokaj normalno ceno. Mene je prišla leta 2019 "le" 29k€ pri revolution opremi in 150KM dizlom. Cene so s SUV-i zdaj zbezljale na 50k€, kar je za moje pojme pač preveč pa ne glede katera znamka gor piše. Pa ne, da ne bi mogel zbrati tega denarja, ampak pač ga ne dam toliko za avto. Enostavno ni vreden toliko.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ko sem Focusa kupoval (2019) je bila polnoopremljena Revolution Top za okoli 34k-36k. Tamočni bencin z vsem. Pa če se ne motim, samo AT, ker mi ni bilo všeč.

Placa not pa nima več kot Focus. Pol bi raje ST-ja pelja za podobn dnar.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sej se hecaš al se ne razumeva. Govorimo o avtih srednjega razreda velikosti Mazde 6. Kje maš takega pri KIA in Hyundai? Samo i30 SW in Ceed SW in Proceed (ta mi je še edini, ki bi ga dejansko imel). OK na Pugija sem pozabil - 508 bi kar bil sam mi ni jasno od kod Peugeotu ideja, da za tako velik avto je 130KM dovolj v mlinčku 1.2 in HDI 1.5? :nevem: Če hočeš normalno premikanje rabiš hibrida in minimalno 50k€.

Že 308 SW je večji od M 6tke,samo Pežo je.... :nevem:

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Mazda je gazda, tukaj zame ni dileme. Sej bi še razmišljal o kakšni drugi znamki ampak se vedno zatakne pri obliki, motorju, znamki, ceni, če gre pa vse to skozi, pol pa v notranjosti štrleč ekran čez pol armaturke cenene plastike pa več kot na Aliexpressu, da me mine vrata odpret.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je ignacij napisal:

Mazda je gazda, tukaj zame ni dileme. Sej bi še razmišljal o kakšni drugi znamki ampak se vedno zatakne pri obliki, motorju, znamki, ceni, če gre pa vse to skozi, pol pa v notranjosti štrleč ekran čez pol armaturke cenene plastike pa več kot na Aliexpressu, da me mine vrata odpret.

Mazda dizel ?!? Ne hvala🤣, mislim da so druge znamke tudi EU kar pred njimi....žal...tudi plastika je kje že zelo dobra, če ne boljša....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Ma kakšen dizel, nočem spet te razprave ampak nekako je splošno znano, da se mazda kupi bencinar. V čem točno pa je kdo pred Mazdo če gledamo cel paket?

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Ma kakšen dizel, nočem spet te razprave ampak nekako je splošno znano, da se mazda kupi bencinar. V čem točno pa je kdo pred Mazdo če gledamo cel paket?

Če ne drugega po paleti motorjev.

 

Sem tudi sam ljubitelj bencinskih avtov, ampak npr. Mazda6 je vrhunec bencinskih motorjev 194 konjičkov, pri marsikateri znamki je to komaj sredina ponudbe. Enostavno NA 200PS danes ni neka številka, nad katero bi ljubitelji bencinskih hlapov skočili do stropa od navdušenja. Včasih je bila MPS zverina, zdaj je pri nas ni več na voljo. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To drži, tudi meni bi pasal en turbo pod haubo, ampak če gledamo cel paket ne vidim drugih spredaj.

 

Moje videnje mazde v primerjavi z ostalimi konkurencnimi vozili do 50k od 1-5:

- izgled zunanjost 5

- izgled notranjost 5

- infotaiment, odvisno od modela, star sistem 2,5, nov sistem 4

- motorna paleta 3

- zanesljivost 5

- kvaliteta materialov 4,5

 

 

Napisano
pred 28 minutami je ignacij napisal:

To drži, tudi meni bi pasal en turbo pod haubo, ampak če gledamo cel paket ne vidim drugih spredaj.

 

Moje videnje mazde v primerjavi z ostalimi konkurencnimi vozili do 50k od 1-5:

- izgled zunanjost 5

- izgled notranjost 5

- infotaiment, odvisno od modela, star sistem 2,5, nov sistem 4

- motorna paleta 3

- zanesljivost 5

- kvaliteta materialov 4,5

Zanesljivost in kakovost materialov bi jaz za 1 točko znižal.

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Sem tudi sam ljubitelj bencinskih avtov, ampak npr. Mazda6 je vrhunec bencinskih motorjev 194 konjičkov, pri marsikateri znamki je to komaj sredina ponudbe. Enostavno NA 200PS danes ni neka številka, nad katero bi ljubitelji bencinskih hlapov skočili do stropa od navdušenja. Včasih je bila MPS zverina, zdaj je pri nas ni več na voljo. :(

 

200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.

 

Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je sportman333 napisal:

Toyota, Honda....za moje pojme tudi zadnji model Škode ni napačen....

CVT hibridi, bleh :mellow:

 

Camry ima tudi samo 2.5 hybrid opcijo

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

CVT hibridi, bleh :mellow:

 

Camry ima tudi samo 2.5 hybrid opcijo

To da je hibrid bi že požrl. CVT pa pomoje ne. Pa ni napačen avto drugače.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 38 minutami je sportman333 napisal:

CVT v ta novem Civic-u je vrhunski, tako da tudi tukaj gre napredek naprej....

Evo, zdej smo pa tle k smo

 

probou si nek N/A bencinski motor ki se ti je zdel crap, in si zadnjič kategoriziral G120 Mazdo3 kot brezvezen in bedn motor brez duše, brez da bi jo probou :D 

 

jaz sem probou nek toyotin CVT, ki se mi je zdel crap, in bom danes brez da probam Hondinga, kategoriziral katerikoli CVT kot crap...ker dvomim, da je nek blazen razvoj, ki je totalno spremenil sceno - sploh ker Toyota še vedno vodi v razvoju CVT-jev

Napisano

Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.

 

Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.

 

Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃

1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.