Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Ni druge, kot skupinska tožba. To je dan danes moderno. Ali pa peticija, da zamenjajo vodilne inženirje v Mazdi. In seveda tudi vodstvo. 😊

 

Zakaj? a zato, ker Mazda ne razume, da je relativno nišna znamka in ima svoj ne prav velik krog kupcev, ki namesto, da bi jih obdržala se prav trudi, da bi se jih kar precej znebila.

 

Pa zakaj SUV-i? Zato, da se zmanjšuje stroške projektiranja. SUV-a v določeni velikosti maš lahko samo enega. Ne rabiš delat SUV limuzino, SUV karavan in SUV HB. Pri 6-ki je to bil problem, ko so imeli v prvih dveh generacijah 6-ko s tremi različnimi ritkami. Kupci smo bili veseli nad izbiro, Mazda nad stroški proizvodnje pač ne. Ko so uvajali CX-5, so ga dejansko kot menjavo Mazde 6 HB, ki je za moje pojme najbolj posrečena oblika v navezavi z uporabnostjo.

 

CX-5 je tako enostavno kanibalizirala lasten model, ker del te prodaje, ko ni bilo 6 HB je šel k CX-5. In procenti 6-ke so padali. Medtem, ko so pri Mazdi naredili 2. gen CX-5 so 6-ko več ali manj držali le s FL-ji. Se pravi generacijo so menjali tako, da so FL-ju rekli nova generacija. To se v prodaji ne počne in , ko po 10-ih letih ne zamenjaš generacije določenega modela je logično, da številke v prodaji padajo tako globoko, da pri Mazdi rečejo: "ej, ste videli, da ne gre in da je prihodnost v dražjih SUV-ih". Kako prikladen izgovor.

 

Se pravi ne daš na trg nove generacije, omejuješ prodajo in število različic. In ja seveda, na koncu smo kupci krivi za take odločitve. Bolano do nezavesti.

pred 6 urami je godlike napisal:

Imate še nekaj karavanov. Če bi ti šli za med, bi jih bilo več.

 

res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu.

33112_1.png

Napisano

Ne cena končnega izdelka, ampak pohlep proizvajalca... veeeelika razlika.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu

Peugeot? Focus se še prodaja, čeprav je FL in 2018 prišel na trg osnovni model.

Kia, Hyundai. Saj se da, če se hoče.

 

Pač vsak se sam odloči. Jaz imam tudi svojega iz nišne katerije, pa nisem jokal, da nimam izbire. Mogoče bi celo Fiesto ST vzel, pa so jo ukinli. Pač SUV prevladujejo in primarno se ljudem ne da potrudit.

 

@Slivka razumem, za njega res ni. 4x4, 7 zicov in dizl. Žal. Ni se prodajalo in je šlo.

pred 57 minutami je Boss napisal:

Ne cena končnega izdelka, ampak pohlep proizvajalca... veeeelika razlika.

Pohlep celotne verige: prodajalci, proizvajalci delov, pa še kdo bi se našel.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 urami je godlike napisal:

Peugeot? Focus se še prodaja, čeprav je FL in 2018 prišel na trg osnovni model.

Kia, Hyundai. Saj se da, če se hoče.

 

Sej se hecaš al se ne razumeva. Govorimo o avtih srednjega razreda velikosti Mazde 6. Kje maš takega pri KIA in Hyundai? Samo i30 SW in Ceed SW in Proceed (ta mi je še edini, ki bi ga dejansko imel). OK na Pugija sem pozabil - 508 bi kar bil sam mi ni jasno od kod Peugeotu ideja, da za tako velik avto je 130KM dovolj v mlinčku 1.2 in HDI 1.5? :nevem: Če hočeš normalno premikanje rabiš hibrida in minimalno 50k€.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Huh. Nikoli nisem bil tako premožen, da bi gledal rang Mazde6. Pa sem kar privzeto vzel za C segment in eventualno D.

 

Moja napaka.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 minutami je godlike napisal:

Huh. Nikoli nisem bil tako premožen, da bi gledal rang Mazde6. Pa sem kar privzeto vzel za C segment in eventualno D.

 

Moja napaka.

 

Pa sej Mazda 6 je imela vedno dokaj normalno ceno. Mene je prišla leta 2019 "le" 29k€ pri revolution opremi in 150KM dizlom. Cene so s SUV-i zdaj zbezljale na 50k€, kar je za moje pojme pač preveč pa ne glede katera znamka gor piše. Pa ne, da ne bi mogel zbrati tega denarja, ampak pač ga ne dam toliko za avto. Enostavno ni vreden toliko.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ko sem Focusa kupoval (2019) je bila polnoopremljena Revolution Top za okoli 34k-36k. Tamočni bencin z vsem. Pa če se ne motim, samo AT, ker mi ni bilo všeč.

Placa not pa nima več kot Focus. Pol bi raje ST-ja pelja za podobn dnar.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sej se hecaš al se ne razumeva. Govorimo o avtih srednjega razreda velikosti Mazde 6. Kje maš takega pri KIA in Hyundai? Samo i30 SW in Ceed SW in Proceed (ta mi je še edini, ki bi ga dejansko imel). OK na Pugija sem pozabil - 508 bi kar bil sam mi ni jasno od kod Peugeotu ideja, da za tako velik avto je 130KM dovolj v mlinčku 1.2 in HDI 1.5? :nevem: Če hočeš normalno premikanje rabiš hibrida in minimalno 50k€.

Že 308 SW je večji od M 6tke,samo Pežo je.... :nevem:

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Mazda je gazda, tukaj zame ni dileme. Sej bi še razmišljal o kakšni drugi znamki ampak se vedno zatakne pri obliki, motorju, znamki, ceni, če gre pa vse to skozi, pol pa v notranjosti štrleč ekran čez pol armaturke cenene plastike pa več kot na Aliexpressu, da me mine vrata odpret.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je ignacij napisal:

Mazda je gazda, tukaj zame ni dileme. Sej bi še razmišljal o kakšni drugi znamki ampak se vedno zatakne pri obliki, motorju, znamki, ceni, če gre pa vse to skozi, pol pa v notranjosti štrleč ekran čez pol armaturke cenene plastike pa več kot na Aliexpressu, da me mine vrata odpret.

Mazda dizel ?!? Ne hvala🤣, mislim da so druge znamke tudi EU kar pred njimi....žal...tudi plastika je kje že zelo dobra, če ne boljša....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Ma kakšen dizel, nočem spet te razprave ampak nekako je splošno znano, da se mazda kupi bencinar. V čem točno pa je kdo pred Mazdo če gledamo cel paket?

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Ma kakšen dizel, nočem spet te razprave ampak nekako je splošno znano, da se mazda kupi bencinar. V čem točno pa je kdo pred Mazdo če gledamo cel paket?

Če ne drugega po paleti motorjev.

 

Sem tudi sam ljubitelj bencinskih avtov, ampak npr. Mazda6 je vrhunec bencinskih motorjev 194 konjičkov, pri marsikateri znamki je to komaj sredina ponudbe. Enostavno NA 200PS danes ni neka številka, nad katero bi ljubitelji bencinskih hlapov skočili do stropa od navdušenja. Včasih je bila MPS zverina, zdaj je pri nas ni več na voljo. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To drži, tudi meni bi pasal en turbo pod haubo, ampak če gledamo cel paket ne vidim drugih spredaj.

 

Moje videnje mazde v primerjavi z ostalimi konkurencnimi vozili do 50k od 1-5:

- izgled zunanjost 5

- izgled notranjost 5

- infotaiment, odvisno od modela, star sistem 2,5, nov sistem 4

- motorna paleta 3

- zanesljivost 5

- kvaliteta materialov 4,5

 

 

Napisano
pred 28 minutami je ignacij napisal:

To drži, tudi meni bi pasal en turbo pod haubo, ampak če gledamo cel paket ne vidim drugih spredaj.

 

Moje videnje mazde v primerjavi z ostalimi konkurencnimi vozili do 50k od 1-5:

- izgled zunanjost 5

- izgled notranjost 5

- infotaiment, odvisno od modela, star sistem 2,5, nov sistem 4

- motorna paleta 3

- zanesljivost 5

- kvaliteta materialov 4,5

Zanesljivost in kakovost materialov bi jaz za 1 točko znižal.

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Sem tudi sam ljubitelj bencinskih avtov, ampak npr. Mazda6 je vrhunec bencinskih motorjev 194 konjičkov, pri marsikateri znamki je to komaj sredina ponudbe. Enostavno NA 200PS danes ni neka številka, nad katero bi ljubitelji bencinskih hlapov skočili do stropa od navdušenja. Včasih je bila MPS zverina, zdaj je pri nas ni več na voljo. :(

 

200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.

 

Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je sportman333 napisal:

Toyota, Honda....za moje pojme tudi zadnji model Škode ni napačen....

CVT hibridi, bleh :mellow:

 

Camry ima tudi samo 2.5 hybrid opcijo

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

CVT hibridi, bleh :mellow:

 

Camry ima tudi samo 2.5 hybrid opcijo

To da je hibrid bi že požrl. CVT pa pomoje ne. Pa ni napačen avto drugače.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 38 minutami je sportman333 napisal:

CVT v ta novem Civic-u je vrhunski, tako da tudi tukaj gre napredek naprej....

Evo, zdej smo pa tle k smo

 

probou si nek N/A bencinski motor ki se ti je zdel crap, in si zadnjič kategoriziral G120 Mazdo3 kot brezvezen in bedn motor brez duše, brez da bi jo probou :D 

 

jaz sem probou nek toyotin CVT, ki se mi je zdel crap, in bom danes brez da probam Hondinga, kategoriziral katerikoli CVT kot crap...ker dvomim, da je nek blazen razvoj, ki je totalno spremenil sceno - sploh ker Toyota še vedno vodi v razvoju CVT-jev

Napisano

Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.

 

Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.

 

Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃

1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.