Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
dne 8. 5. 2024 ob 17:48 je Bini napisal:

Malo druga tema in je zelo zanimiva glede delovanja vseh naprednih Toyotinim menjalnikov.....👍

 

Tole tu ste mal spregledal, razvoj gre dalje in z njim tudi Toyotini menjalniki.... :prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.

 

Sem probal 1.8 v Aurisu Touring Hybrid. Zarad menjalnika sem pričakoval, da bo bistveno slabše pa zanimivo ni bilo tako hudo. Če si konj bo tulilo, če pa imaš nekaj občutka na plinu in ko ga pogruntaš se da čist lepo spodobno peljat brez, da si konkurenca skuterjem.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je NevLado napisal:

Evo, zdej smo pa tle k smo

 

probou si nek N/A bencinski motor ki se ti je zdel crap, in si zadnjič kategoriziral G120 Mazdo3 kot brezvezen in bedn motor brez duše, brez da bi jo probou :D 

 

jaz sem probou nek toyotin CVT, ki se mi je zdel crap, in bom danes brez da probam Hondinga, kategoriziral katerikoli CVT kot crap...ker dvomim, da je nek blazen razvoj, ki je totalno spremenil sceno - sploh ker Toyota še vedno vodi v razvoju CVT-jev

hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....

 

Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag :) ampak dober....

 

Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....

 

Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....

 

in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...

 

Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ne razumem... 

V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor. 

To je MOJE mnenje. 

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Ne razumem... 

V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor. 

To je MOJE mnenje. 

Zaradi fillinga.....in užitka, takrat ko lahko....

Napisano
pred 16 urami je sportman333 napisal:

hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....

 

Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag :) ampak dober....

 

Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....

 

Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....

 

in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...

 

Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....

Razlikovat je treba med cvt in ecvt. Ecvt ki ga ima toyota samo pri hybridih tuli ampak je neuničljiv in je vbiatvo samo planetno gonilo in dva motor generatorja. Cvt klasicen pri avtih ki niso hybridi je pa to dve jermenici ki se pocasi premikata in spreminjata razmerje. Ko pritisnes gas gre stevec z obrati npr do 2500 in tam stoji avto pa skoz pospesuje.

Napisano
pred 14 urami je Shrek napisal:

Ne razumem... 

V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.

 

Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...

Napisano
SIOL.NET

Letos bi se moral po štirih letih v spored Dirke po Italiji vrniti legendarni prelaz Stelvio, "sveta gora Gira", kot...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
N1INFO.SI

Hrvaški mediji poročajo o računu s Hvara, s katerega je razvidna cena kave. Ta cena je bila tako presenetljiva, da je...

Bravo, Hrvati se sami sebi čudijo kako so predragi..... :aaaaa:

 

Na Bled naj pridejo.... sramezljiv

Napisano

Jaz sem tudi opazil zmagovalno pri njih.

 

Na istem ceniku:

- Ožujsko točeno 4€ 0.5l

- Ožujsko v steklenici 3.5€ 0.5l.

 

In se lepo vsedeš, vprašaš kaki pir ima in ko reče točeno, rečeš te pa daj. In evo....

 

Takih specialk v Italiji ne najdeš.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Jaz sem tudi opazil zmagovalno pri njih.

 

Na istem ceniku:

- Ožujsko točeno 4€ 0.5l

- Ožujsko v steklenici 3.5€ 0.5l.

 

In se lepo vsedeš, vprašaš kaki pir ima in ko reče točeno, rečeš te pa daj. In evo....

 

Takih specialk v Italiji ne najdeš.

Oh to je že lani blo pri njih 4.5€ točeno v flaši 3.5€.....ja delo se računa a ne.... 🫣😉

Napisano

To si pa že ko 24ur ali pa žurnal.

Neki kvazi naslovi, samo da linke klikamo.

  • Haha 6
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

To si pa že ko 24ur ali pa žurnal.

Neki kvazi naslovi, samo da linke klikamo.

mogoče ima provizijo od klikov :)

  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Skrivnost, kdo je prvi priplezal na najvišji vrh na svetu, je morda končno rešena. Britanski alpinist je...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 30. 1. 2024 ob 18:58 je Jest napisal:

Saj ne vem, ali to pase sem ali v temo z vici ;)

 

 

 

 

Ni dolgo trajalo in je sam "fasal" :D ...

 

https://www.youtube.com/watch?v=nUyz_EV7ytA

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se čudim, da mu niso že noge polomil 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je Matick napisal:

Zanimiv da še v avtu nosi kolesarsko čelado

Povej mi, da je nedolžen, brez, da mi poveš, da je nedolžen 😀

 

Drugače pa, v 24ur prispevku pravijo, da je njegovo početje legalno. Ni. Izdajanje za uradno osebo (napis polizei), ti pri nas prinese kar neki let kehe, mislim, da v Nemčiji ne more bit kaj drugače.

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.