Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Tisti, ki pa potujejo v službo z avtom, so pa egoisti. Vsem se mudi v trgovino in gostilno, da bi se pa 5 ali 10 minut počakali in se trije ali štirje v avtu vozili, to pa ne... 

 

Dej ne bod trčen no... A nej po postajah ustavljam pa ljudi pobiram, da se bomo štirje vozili. Ponavljaš hlapčevsko mantro oblastnikov, da se moramo Slovenci umaknit s cest, da bodo tuji turisti in tranzit imal prazne ceste.

 

Če pa je kdo egoist si pa najbolj ti, ker celotno situacijo gledaš samo skozi svoje oči in te boli jolly kako imajo drugi. Si verjetno eden redkih, da imaš tako idealno povezavo, da je javni prevoz celo boljši kot z avtom, ampak v 90% ostalih ljudi pa pač ni. Pa upam, da greš tiste 4km od doma do postaje peš in ne z avtom, če pa že pa a pobereš še tri sokrajane s sabo, da ne pelješ sam?

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Mojih 5 centov... 

Do službe imam z avtom teoretično 1 uro, praktično pa uro pa pol. Z vlakom pa, če ni zamude v službo uro 40, domov pa uro pa pol... Vozim se z vlakom. Ja, zgubim uro na dan... Ampak. 

Če v službi delaš, si po osmih urah utrujen... Da bi se pol še uro in pol vozil z avtom...ne, hvala. Zadremaš tik tak...pa vroče, pa hladno, pa radar, pa sneg, pa dež... 

Drugače je za tiste, ki se pridejo odpočit v službo. 

Vozim se z vlakom, ker imam možnost. 4 km do železniške postaje, od vlaka do službe pa 50 metrov... 

Tisti, ki pa potujejo v službo z avtom, so pa egoisti. Vsem se mudi v trgovino in gostilno, da bi se pa 5 ali 10 minut počakali in se trije ali štirje v avtu vozili, to pa ne... 

Enako je pri ženki 3min do vlaka, 3min iz vlaka do službe, vožnja 13min....👍NEPRECENLJIVO :ouje:

Ali pa z avtom 25min in parking iskat in minimalno še 5min do službe pa še parkiranje plačat🥴Pa vroč ali mrzel avto za domov pa sneg čistit in sneg na cesti itd, itd.... 🤑🫣😵‍💫

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Dej ne bod trčen no... A nej po postajah ustavljam pa ljudi pobiram, da se bomo štirje vozili. Ponavljaš hlapčevsko mantro oblastnikov, da se moramo Slovenci umaknit s cest, da bodo tuji turisti in tranzit imal prazne ceste.

 

Če pa je kdo egoist si pa najbolj ti, ker celotno situacijo gledaš samo skozi svoje oči in te boli jolly kako imajo drugi. Si verjetno eden redkih, da imaš tako idealno povezavo, da je javni prevoz celo boljši kot z avtom, ampak v 90% ostalih ljudi pa pač ni. Pa upam, da greš tiste 4km od doma do postaje peš in ne z avtom, če pa že pa a pobereš še tri sokrajane s sabo, da ne pelješ sam?

Poglej pozitivno. Ni pitrebe po sokrajanih, ampak vsaj po ljudeh na relaciji najbolj oddaljenega. Povsad so sodelavci iz iste relacije. Ne gledam iz vidika državne komande ampak iz vidika moje denarnice. Ko sem se vozil vsak dan iz Sevnice v Novo mesto, ni bilo možnosti javnega prevoza, pa sva se s sodelavcem iz Škocjana, ki je na relaciji, skupaj vozila, sem ga pobral jaz, ali pa tam parkiral in se peljal z njem. Z leti se ohoho privarčuje. Nekateri se pa raje en za drugim vozijo... 

Ja, govorim za tiste, ki imajo možnost. Vsi je nimajo, kar se javnega prevoza tiče. Kar se pa druženja v avtu tiče, pa prednjači razkazovanje ega in avta. To je MOJE MNENJE. 

Napisano

Zdej vem zakaj je bil vlak tako poceni:zvizga:🤔

N1INFO.SI

Letos je na slovenskih cestah še več avtomobilov kot lani. Da bi se izognila avgustovski gneči, sta se bralka in...

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 14 urami je Shrek napisal:

Poglej pozitivno. Ni pitrebe po sokrajanih, ampak vsaj po ljudeh na relaciji najbolj oddaljenega. Povsad so sodelavci iz iste relacije. Ne gledam iz vidika državne komande ampak iz vidika moje denarnice. Ko sem se vozil vsak dan iz Sevnice v Novo mesto, ni bilo možnosti javnega prevoza, pa sva se s sodelavcem iz Škocjana, ki je na relaciji, skupaj vozila, sem ga pobral jaz, ali pa tam parkiral in se peljal z njem. Z leti se ohoho privarčuje. Nekateri se pa raje en za drugim vozijo... 

Ja, govorim za tiste, ki imajo možnost. Vsi je nimajo, kar se javnega prevoza tiče. Kar se pa druženja v avtu tiče, pa prednjači razkazovanje ega in avta. To je MOJE MNENJE. 

 

To je pa drugo... prej si napisal na splošno da je vsak egoist, ki ne pobira potnikov naokoli. Absolutno, če se da pršparat na daljše razdalje in imata dva podoben urnik in isto destinacijo je to ekonomsko zelo smotrno.

 

Žal pa tole ratuje v zadnjem času čedalje težje izvedljivo... zaradi pomanjkanja kadrov, izrednih situacij, je čedalje težje nehat službo ob uri, tako da en od njiju parkrat mesečno tudi izvisi pol se pa iščejo alternative. Ja tud žene jih hodijo v Lj iskat pozno popoldne, ko recimo prevoza ni in podobno.

 

Enostavno silijo v uporabo javnega prevoza, a po drugi strani smo pozabili na socialistične urnike, ko si ob treh zaključil in ni bilo nobene potrebe podaljševat. Razumljivo da to nikogar ne briga in da to rata problem delavca samega, ampak fuck pol ga vsaj pustite, da se ga ne buzerira na kak način bo prišal na šiht. Sploh če ta šiht zahteva bistveno več kot nekoč.

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Zdej vem zakaj je bil vlak tako poceni:zvizga:🤔

N1INFO.SI

Letos je na slovenskih cestah še več avtomobilov kot lani. Da bi se izognila avgustovski gneči, sta se bralka in...

 

 

Ko v članku pod sliko ICS-a vidiš, da je to eden najstarejših vlakov SŽ. Haha. Novinarji se vedno potrudijo pihati v eno smer...

Napisano

Smo se peljali pred kratkim z modrim vlakom in ni imel klime. Ali pa je bila ugasnjena. Prej bi rekel, da je nima. 

 

Uglavnem hvala lepa in nikoli več🤣 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Enostavno silijo v uporabo javnega prevoza, a po drugi strani smo pozabili na socialistične urnike, ko si ob treh zaključil in ni bilo nobene potrebe podaljševat. R

 

 

Boss, ti si Jugonostalgik z veliko začetnico.

 

Se spominjam tistih časov gnile Juge, ko si z avtobusom porabil do glavne postaje v Lj 25 minut, nato pa naprej s fabrškim Iskrinim busom v Stegne 10 minut. Takrat nikomur na kraj pameti ni padlo, da bi se vozil z avtom.

 

Zdaj, ko je končno svoboda, je vse krasno. Že precej let nazaj sem eksperimentiral in prišel z javnim prevozom na šiht ob 7h podobrih dveh urah vožnje, domov ob normalni 15h pa ni ratalo, ker ni bilo več prevoza spljoh. Ampak to je bilo pred ene 5imi leti, danes tudi v smeri službe prevoza ni.  Spljoh.

 

V Moravški dolini ne poznam nikogar, ki bi se vozil v isto smer na šiht tako da deljenje avta - no go. Aja, moj šiht se konča ob 15h, 16h, 19h ali pa 20h in to zelo mešano skozi mesec, tako da deljenje prevoza ne pride v poštev.

 

Komaj čakam leto 35, ker takrat bo prevoz čisto poceni in ekološki.

 

 

 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tu se gleda individualno na vsakega. 

Tisti, ki imajo stalni urnik, lahko kombinirajo, drugi pa ne. 

Doba moderne tehnologije nas ubija. Ko se potnik vsede, je prva stvar telefon. Ni več komunikacije. Redko kdo se pogovarja na vlaku. 

Napisano

javni prevoz na žalost deluje samo iz večjih mest v LJ in še tam moraš potem imeti službo v peš coni, da imaš do službe mogoče 5,10min peš....vse ostalo je izziv in prilagajanje, ki ti na koncu pobere več časa in živcev, zato se večina vozi z osebnim avtom....(moja izkušnje je, da povezava KR-LJ vlak je ok, če imaš seveda peš v lj do službe 5-10min peš, ker v KR za vlak še najdeš parking, če moraš pa z busom je pa že drama, ker v KR nimaš parkinga v bližini), s tem da je ta proga KR-LJ vedno problematična ker se vsaj 2x na teden čaka, ker se tovorni in potniški ne moreta srečati in se to lahko dogaja samo v medvodah, šk.loki, kranju in lj-šentvid in tovorc ima kao prednost in potem smo kdaj čakali po 20min da je se privlekel iz šk loke do medvod....kr neki :)....takoj če si izven centra je javni prevoz no-go, ker da se boš še z LPP vozil in lovil je to neizvedljivo....ko sem bi v PO sem ene dvakrat ekperimentiral vožnjo z vlakom, sem rekel, saj je cela trasa dvotirna, to bo super....potem se pa vlak iz PO do LJ pelje do vseh vasi in se ustavi v vsaki vu.....ni, potem je pol proge (vsaj takrat pred 10.leti) bila omejitev na progi 40km/h ker je bila zje...ana proga, tko da je potem kar sem z avtom naredil v 30min prišlo na 1h20min, tko da ne hvala :) , kjer sem pa trenutno pa z javnim prevozom sploh ne morem priti, ker sploh ni te možnosti :) , tako da si spet prepuščen lastnemu prevozu.....(imam pa sodelavce iz primorske ki se nekako najdejo 2-3 ki se skupaj vozijo in nekako usklajujejo, ne vem pa kako to gre....)

Napisano (urejeno)
WWW.ZURNAL24.SI

Uporabniki avtov v želji po varčevanju vse bolj pogosto posegajo po nizkocenovnih pnevmatikah. To je s...

Me prav zanima kakšen procent jih je pri nas🤔 Na oko, kolikor jaz vidim jih je že 50%ali več in še nekaj zimskih-poleti kar je še slabše... :nevem: Adac in vsi jamrajo in opozarjajo, ko je že pozno, naj sprejmejo strožje predpise za homologiranje in prodajo v EU pa bo stvar rešena. Jaz bi predlagal, da je spodnja meja npr. 20% od najbolje ocenjene nove gume. 😉

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Nič novega. Pogledaš kake dobre avte v gume in je vse jasno. Za marsikatero gumo slišim prvič. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Lahko se vi napenjate tu, samo ko je pa izbira za štiri pnevmatike 200€ ali pa 600€, se pa praviloma vsa zgodba konča. Sploh, ko daš za štiri gume 600€, potem pa ugotoviš, da so ravno tako narejene v Maleziji kot tiste od soseda, ki je za štiri gume dal 200€... Mislim, saj nimam nič proti Malezijcem, a do včeraj niti dobre podkve niso znali narediti, zdaj bodo pa dobre gume delali...

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Lahko se vi napenjate tu, samo ko je pa izbira za štiri pnevmatike 200€ ali pa 600€, se pa praviloma vsa zgodba konča. Sploh, ko daš za štiri gume 600€, potem pa ugotoviš, da so ravno tako narejene v Maleziji kot tiste od soseda, ki je za štiri gume dal 200€... Mislim, saj nimam nič proti Malezijcem, a do včeraj niti dobre podkve niso znali narediti, zdaj bodo pa dobre gume delali...


Dve stvari
Ce je nekomu problem ta razlika (na 5-6 let, kar pride na 80eur letno), si je verjetno predrag avto kupu, oz. naj si kupi avto kamor bo lahko dal manjse in posledicno cenejse gume

Glede kvalitete pa, verjetno ni pomembno kje so gume narejene, ampak so bolj pomembni materiali. Vecina firm ima fabrke po celem svetu, pa ni vazno kje je nekaj narejeno, kvaliteta je ista. Recmo, po VIN, je moja mazda narejena v mehiki in lahko z gotovostjo trdim da ni nic slabsa od tistih iz japonske

  • Všeč 1
  • Ljubim 4
Napisano

V tovarni je kontrola. So pa zunanji izvajalci, za katere pa dvomim, da je vse bp... 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

S tem se tudi sam strinjam. Ko sem kupoval svojo Mazdo, je bila ena minus točka dimenzija 19" platišč. Minus mislim pri sebi, ker sem vedel, da so 19" gume dražje. Dobil sem zraven še ena platišča za zimske gume, tako da vozim samo na previjačenje. Ampak potem sem hitro poračunal, da pri mojih letno prevoženih kilometrih je platišča brez veze menjati, ker bom mogoče v 10 letih zamenjal 2 kompleta letnih in 2 kompleta zimskih gum. Tako, da sem za oboje kar 19" obdržal. Pa razlika v cenah je manjša kot recimo 15 let nazaj, ker je šlo ogromno voznega parka z dimenzijami platišč navzgor.

 

Glede kvalitete produktov se tudi strinjam. Če ima znan proizvajalec dobro zastavljen sistem in kontrolo kvalitete, je čisto vseeno kje se dela. Edino ceneje bo za njega (beri večji dobiček), zaradi cenejše delovne sile. Pa na koncu si lahko mi kaj privoščimo za normalno ceno, če nam na drugem koncu sveta to naredijo, pa še delo imajo... Sicer bi imel raje, če bi kaj več naredili tu, samo situacija je, kakršna pač je.

Napisano
pred 4 minutami je Agerg napisal:

S tem se tudi sam strinjam. Ko sem kupoval svojo Mazdo, je bila ena minus točka dimenzija 19" platišč. Minus mislim pri sebi, ker sem vedel, da so 19" gume dražje. Dobil sem zraven še ena platišča za zimske gume, tako da vozim samo na previjačenje. Ampak potem sem hitro poračunal, da pri mojih letno prevoženih kilometrih je platišča brez veze menjati, ker bom mogoče v 10 letih zamenjal 2 kompleta letnih in 2 kompleta zimskih gum. Tako, da sem za oboje kar 19" obdržal. Pa razlika v cenah je manjša kot recimo 15 let nazaj, ker je šlo ogromno voznega parka z dimenzijami platišč navzgor.

 

Glede kvalitete produktov se tudi strinjam. Če ima znan proizvajalec dobro zastavljen sistem in kontrolo kvalitete, je čisto vseeno kje se dela. Edino ceneje bo za njega (beri večji dobiček), zaradi cenejše delovne sile. Pa na koncu si lahko mi kaj privoščimo za normalno ceno, če nam na drugem koncu sveta to naredijo, pa še delo imajo... Sicer bi imel raje, če bi kaj več naredili tu, samo situacija je, kakršna pač je.

Recimo moje Good year F1 assimetric 6 so narejene - v Sloveniji v Savi. S tem ni nič narobe, kvečjemu boljše, ker veš, da je prisotna  kvaliteta. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:


Dve stvari
Ce je nekomu problem ta razlika (na 5-6 let, kar pride na 80eur letno), ... ... ... ... ... ...

 

Hja, nekateri imamo avto zato, da vozimo, ne zato, da stoji v garaži. V šestih letih bi jaz gume izrabil do platišča...

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Recimo moje Good year F1 assimetric 6 so narejene - v Sloveniji v Savi. S tem ni nič narobe, kvečjemu boljše, ker veš, da je prisotna  kvaliteta. 

Jaz pa Poland.... 😉

Napisano
pred 4 urami je Matick napisal:

Recmo, po VIN, je moja mazda narejena v mehiki in lahko z gotovostjo trdim da ni nic slabsa od tistih iz japonske

Ja, res? 😃

 

Zakaj pa potem tunerji mehiške 2.0 bencinarje iz 122 konjev navijejo le na 135 KM, japonske pa na 170 KM?

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Slivka napisal:

 

Hja, nekateri imamo avto zato, da vozimo, ne zato, da stoji v garaži. V šestih letih bi jaz gume izrabil do platišča...

 

Moje michelinke so zdrzale 60k km, ce gremo po kilometru gledat, je to 1 cent na kilometer. Ceprov, povprecen slovenc tolk mal km naredi, da kr ostanmo na letih, ker sigurno ne zvozijo gum do konc, prej ratajo plasticne

 

 

pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Ja, res? 😃

 

Zakaj pa potem tunerji mehiške 2.0 bencinarje iz 122 konjev navijejo le na 135 KM, japonske pa na 170 KM?

 

To pa najbols da tunerje vprasas 😂

Kje je bl pa tvoja narejena

 

Drgac pa, ameriska stran kjer majo mehiske m3

https://www.versatuner.com/features/mazda-3-skyactiv-g-2-0-gen3

Popravljeno od Matick
Napisano

Moja je čistokrvna japonka, z velikim J na začetku. Vse 2.5l so Japonske. In še hec - Gen4 jih v ZDA uvažajo iz Japonske, mehiške pa romajo v Evropo ... Pa razumi, če moreš.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.