Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi smo ga imeli in terenc od terencov🤠. Za naš teren po kraški gmajni idealen đip. Žal nam je pod segnil zato je šel od hiše...

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Aha, ja, seveda. Tisti, ki nimajo denarja za kaj več, kupijo avto za 30.000€... Mislim, da v rangu do 30.000 je dovolj izbire in konkurence, da ljudje ne bi bili prisiljeni kupovati navaden skret. Pa imajo pri Suzukiju težave, ker jih ne morejo dovolj narediti glede na povpraševanje. Jih prodajo več kot katerega koli drugega modela...

 

Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober.

 

Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober.

 

Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi...

 

 

 

Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih.

 

V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca...

 

Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne...

 

Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny...

 

Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne...

Napisano

Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice.

 

Imam pa nekako občutek, da znajo za nek pameten denar kolikor toliko kvaliteten avto skupaj spraviti še samo Japonci. Luksuza je preveč, premalo pa ljudskih vozov. Pa mogoče še Kitajci, samo tam še nismo ziher, nekaj nam poizkušajo prikazati zaenkrat.

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih.

 

V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca...

 

Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne...

 

Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny...

 

Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne...

Tak primer je tudi Fiat panda 4x4. V Dolomitih je to glavno prevozno sredstvo,je poceni, ga ni škoda in se

pririne povsod po snegu. Vidiš jih skoraj na vsakem dvorišču. In tudi kvaliteta verjetno ni slaba. 

 

 

Napisano
pred 54 minutami je Agerg napisal:

Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice.

 

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Ne znam prav točno razložiti, a gre nekaj v smislu, da ima "več izpušnih plinov" oziroma več trdih delcev in ostalih primesi in zato dviga povprečje vsem Suzukijem. Zato ga ne prodajajo več, da to povprečje ostane nizko in posledično vsem ostalim Suzukijem ne nabije nekih kazni...

Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Tak primer je tudi Fiat panda 4x4. V Dolomitih je to glavno prevozno sredstvo,je poceni, ga ni škoda in se

pririne povsod po snegu. Vidiš jih skoraj na vsakem dvorišču. In tudi kvaliteta verjetno ni slaba. 

 

Nekaj v tem smislu:

 

 

Napisano
pred 27 minutami je Slivka napisal:

 

Nekaj v tem smislu:

 

 

Točno to. Kjer razno razni suvi za 60000€ obstanejo, pandica šele začne prav delati

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore?

Napisano

Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.

 

Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

 

pred 42 minutami je Boss napisal:

Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.

 

Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.

 

Iz posnetka ni razvidno kakšne gume ima kdo, je pa razvidno da voznik Range Roverja ne zna vozit. Tipično za ljudi s preveč dnarja. 

 

Pri terenski vožnji v mnogih situacijah je prednost na strani lažjih. Se spomnim testa prečenja smučišča pravokotno na strmino, kjer so vsi težki terenci zdrsnili, lahki pa ne. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je Agerg napisal:

Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore?

 

Panda mora spravit po tistem bregu 1,1 tone plus tovor, Range Rover pa 2,4 tone plus tovor...

 

Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...

 

 

 

 

Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.

 

 

 

In zanimivo bi bilo vedeti, kakšnega voznika ima kateri "montiranega"...

 

Sicer ima pa Panda povsem navaden pogon z navadnimi diferenciali brez zapor kardana. Nekaj so poskušali uporabljati ABS sistem kot blokado diferenciala - senzorji so zaznavali, katera guma se vrti hitreje od drugih in so jo bremzali z zavorami in jo upočasnili na obrate preostalih gum - ne vem pa, če so to razvili in uporabili v "tretji generaciji"... Je pa vsa zadeva v osnovi povsem preprost navaden štirikolesni pogon brez neke hude znanosti (v smislu torsenovega diferenciala ali samodejnih zapor diferenciala in podobno). Glih da ne "sneto z motokultivatorja"...

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Slivka napisal:

Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...

 

Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.

Razlika med slabim in dobrim proizvajalcem je dosti večja kot med široko in ozko gumo:

 

https://youtube.com/watch?v=wf_mIlU82Ac

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze.

 

Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi.

Na delu sem videl pandico z zimskimi gumami, prav tako razne bmw je in audije z zimskimi. Pandica je z lahkoto šla povsod, medtem ko so super sivi obstali na klancih. Tako, da ni debate, da je pandica strup za sneg. 

 

 

Napisano

Podobnost ni zgolj naključna. Na primerjalnih testih na snegu so lektrični avti vozili naravnost v ovinkih, medtem ko so avti primerljive velikosti s pogonom na dinozavre zasnežene ovinke pri enaki hitrosti uspeli zvozit.

 

Teža je pomemben faktor. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz po nasvetu serviserja in  tekmovalca na enduro tekmah - ta mi je tudi zamenjal Lyrik vilice in jih "uglasil" za moje potrebe, ter svetoval in na kolo montiral Hayes dominion A4 purple zavore po novem  mažem verigo z posebnim voskom za verige. Namažeš, pustiš tri ure in ko se strdi je to to.  Skrbi za tiho delovanje, mazanje in hkrati ne dovoli, da se umazanija prime na verigo. Vosek traja precej dolgo. Vosek se je preselil na tekme mtb enduro dirk  s cestnih koles.   
    • Podobnost ni zgolj naključna. Na primerjalnih testih na snegu so lektrični avti vozili naravnost v ovinkih, medtem ko so avti primerljive velikosti s pogonom na dinozavre zasnežene ovinke pri enaki hitrosti uspeli zvozit.   Teža je pomemben faktor. 
    • Na delu sem videl pandico z zimskimi gumami, prav tako razne bmw je in audije z zimskimi. Pandica je z lahkoto šla povsod, medtem ko so super sivi obstali na klancih. Tako, da ni debate, da je pandica strup za sneg. 
    • Razlika med slabim in dobrim proizvajalcem je dosti večja kot med široko in ozko gumo:   https://youtube.com/watch?v=wf_mIlU82Ac
    • Panda mora spravit po tistem bregu 1,1 tone plus tovor, Range Rover pa 2,4 tone plus tovor...   Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...         Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.       In zanimivo bi bilo vedeti, kakšnega voznika ima kateri "montiranega"...   Sicer ima pa Panda povsem navaden pogon z navadnimi diferenciali brez zapor kardana. Nekaj so poskušali uporabljati ABS sistem kot blokado diferenciala - senzorji so zaznavali, katera guma se vrti hitreje od drugih in so jo bremzali z zavorami in jo upočasnili na obrate preostalih gum - ne vem pa, če so to razvili in uporabili v "tretji generaciji"... Je pa vsa zadeva v osnovi povsem preprost navaden štirikolesni pogon brez neke hude znanosti (v smislu torsenovega diferenciala ali samodejnih zapor diferenciala in podobno). Glih da ne "sneto z motokultivatorja"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.