AmpeR Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar Mi smo ga imeli in terenc od terencov🤠. Za naš teren po kraški gmajni idealen đip. Žal nam je pod segnil zato je šel od hiše... Citiraj
Boss Napisano 10. februar Prijavi Napisano 10. februar pred 1 uro je Slivka napisal: Aha, ja, seveda. Tisti, ki nimajo denarja za kaj več, kupijo avto za 30.000€... Mislim, da v rangu do 30.000 je dovolj izbire in konkurence, da ljudje ne bi bili prisiljeni kupovati navaden skret. Pa imajo pri Suzukiju težave, ker jih ne morejo dovolj narediti glede na povpraševanje. Jih prodajo več kot katerega koli drugega modela... Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober. Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi... 1 Citiraj
Slivka Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 7 urami je Boss napisal: Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober. Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi... Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih. V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca... Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne... Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny... Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne... 6 Citiraj
Agerg Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice. Imam pa nekako občutek, da znajo za nek pameten denar kolikor toliko kvaliteten avto skupaj spraviti še samo Japonci. Luksuza je preveč, premalo pa ljudskih vozov. Pa mogoče še Kitajci, samo tam še nismo ziher, nekaj nam poizkušajo prikazati zaenkrat. Citiraj
Alex Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 1 uro je Slivka napisal: Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih. V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca... Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne... Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny... Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne... Tak primer je tudi Fiat panda 4x4. V Dolomitih je to glavno prevozno sredstvo,je poceni, ga ni škoda in se pririne povsod po snegu. Vidiš jih skoraj na vsakem dvorišču. In tudi kvaliteta verjetno ni slaba. 4 Citiraj
Agerg Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar Fiat Panda je pa legendaren avto. Za tisto ceno pride res povsod... 2 Citiraj
Slivka Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 54 minutami je Agerg napisal: Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice. ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Ne znam prav točno razložiti, a gre nekaj v smislu, da ima "več izpušnih plinov" oziroma več trdih delcev in ostalih primesi in zato dviga povprečje vsem Suzukijem. Zato ga ne prodajajo več, da to povprečje ostane nizko in posledično vsem ostalim Suzukijem ne nabije nekih kazni... Citiraj
Slivka Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 40 minutami je Alex napisal: Tak primer je tudi Fiat panda 4x4. V Dolomitih je to glavno prevozno sredstvo,je poceni, ga ni škoda in se pririne povsod po snegu. Vidiš jih skoraj na vsakem dvorišču. In tudi kvaliteta verjetno ni slaba. Nekaj v tem smislu: 4 1 Citiraj
Alex Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 27 minutami je Slivka napisal: Nekaj v tem smislu: Točno to. Kjer razno razni suvi za 60000€ obstanejo, pandica šele začne prav delati 2 1 1 Citiraj
Agerg Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore? 1 Citiraj
Boss Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze. Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi. 1 1 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 42 minutami je Boss napisal: Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze. Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi. Iz posnetka ni razvidno kakšne gume ima kdo, je pa razvidno da voznik Range Roverja ne zna vozit. Tipično za ljudi s preveč dnarja. Pri terenski vožnji v mnogih situacijah je prednost na strani lažjih. Se spomnim testa prečenja smučišča pravokotno na strmino, kjer so vsi težki terenci zdrsnili, lahki pa ne. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Slivka Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 5 urami je Agerg napisal: Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore? Panda mora spravit po tistem bregu 1,1 tone plus tovor, Range Rover pa 2,4 tone plus tovor... Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro... Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene. In zanimivo bi bilo vedeti, kakšnega voznika ima kateri "montiranega"... Sicer ima pa Panda povsem navaden pogon z navadnimi diferenciali brez zapor kardana. Nekaj so poskušali uporabljati ABS sistem kot blokado diferenciala - senzorji so zaznavali, katera guma se vrti hitreje od drugih in so jo bremzali z zavorami in jo upočasnili na obrate preostalih gum - ne vem pa, če so to razvili in uporabili v "tretji generaciji"... Je pa vsa zadeva v osnovi povsem preprost navaden štirikolesni pogon brez neke hude znanosti (v smislu torsenovega diferenciala ali samodejnih zapor diferenciala in podobno). Glih da ne "sneto z motokultivatorja"... 3 Citiraj
godlike Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar (urejeno) pred 10 minutami je Slivka napisal: Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro... Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene. Razlika med slabim in dobrim proizvajalcem je dosti večja kot med široko in ozko gumo: https://youtube.com/watch?v=wf_mIlU82Ac Popravljeno 11. februar od godlike Citiraj
Alex Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar pred 2 urama je Boss napisal: Večino so v takih primerih pomembne zgolj in samo gume. Dovolj je da je recimo Range Rover na celoletnih ali celo na letnih pa ne bo šel nikamor. Tko, da iz takih posnetkov delat zaključke je čisto brez veze. Na snegu celo dvokolesni pogon z zimaki premaga 4x4 z letnimi. Na delu sem videl pandico z zimskimi gumami, prav tako razne bmw je in audije z zimskimi. Pandica je z lahkoto šla povsod, medtem ko so super sivi obstali na klancih. Tako, da ni debate, da je pandica strup za sneg. 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar Podobnost ni zgolj naključna. Na primerjalnih testih na snegu so lektrični avti vozili naravnost v ovinkih, medtem ko so avti primerljive velikosti s pogonom na dinozavre zasnežene ovinke pri enaki hitrosti uspeli zvozit. Teža je pomemben faktor. 3 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
etcho Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar (urejeno) Važno, da so dobre gume, pa gre. Ta je iz kraškega roba 10 let nazaj. Popravljeno 11. februar od etcho 5 Citiraj
Alex Napisano 11. februar Prijavi Napisano 11. februar Tole je "Švica" ne pa Švica. Tukaj bi se preselil, če bi bil še enkrat mlad. Prvič sem bil tukaj leta 1987 in že takrat sem bil fasciniran, da so ženske vozile avtobuse in bagerje. Lani poleti sem bil tretjič in vsakokrat me fascinirajo s svojim stilom življenja. Od njih se lahko veliko naučimo. https://cekin.si/novice/potrosnik/v-tej-drzavi-delajo-najmanj-a-zasluzijo-najvec-in-se-pet-tednov-placanega-dopusta-imajo.html 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 12. februar Prijavi Napisano 12. februar (urejeno) pred 13 urami je etcho napisal: Ta je iz kraškega roba 10 let nazaj. Ja ja. Tudi jaz ko sem bil še mlajši, sem marsikaj vozil. Btw, čez spajksice pozimi jih ni. Ampak bohnedaj z njimi na asfalt. Jaz sem raje vozil po bankini tistih nujen zadnji kilometer do doma. Popravljeno 12. februar od Mraušk Mčk Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
etcho Napisano 12. februar Prijavi Napisano 12. februar (urejeno) Nisem imel spajksic. Tudi tukaj ne: Je pa res, da sem vozil kot Rovanperä na Monte Carlu. 😁 Popravljeno 12. februar od etcho 2 1 Citiraj
Z M A J Napisano sobota ob 12:37 Avtor Prijavi Napisano sobota ob 12:37 Prizori, ki pustijo odprtih ust: smučanje na vulkanu ob žareči lavi | 24ur.com WWW.24UR.COM Fotoagencije in družbena omrežja so v svet ponesli osupljive prizore z juga Italije. Manjši izbruhi nemirne Etne niso nič neobičajnega, a tokrat... 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Janez007 Napisano nedelja ob 08:55 Prijavi Napisano nedelja ob 08:55 @Z M A J ? 😃 Prometna novost v Ljubljani, ki se je otepajo že predolgo SIOL.NET Število potovanj z Ljubljanskim potniškim prometom (LPP), eden najbolj merodajnih podatkov o uporabi javnega potniškega prometa v Ljubljani, je lani naraslo le za slab odstotek. Uporaba mestnih avtobusov je tako... 1 4 Citiraj
Shrek Napisano nedelja ob 15:00 Prijavi Napisano nedelja ob 15:00 Rešitev je čisto nova vozna mreža po LJ. Ampak ni interesa... 1 Citiraj
Z M A J Napisano nedelja ob 18:21 Avtor Prijavi Napisano nedelja ob 18:21 Koruptivno omrežje Nine Zidar Klemenčič? | 24ur.com WWW.24UR.COM V nocojšnjem 24UR Fokusu bomo razkrili potencialno koruptivno omrežje javnosti dobro znane odvetnice Nine Zidar Klemenčič. V... 1 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano nedelja ob 20:42 Prijavi Napisano nedelja ob 20:42 Hijene se že grizejo med sabo.... lepo. Tistmu Hajdinjaku iz NSi naj pa Bilobil pošljejo, ker totalno pozablja in se ne spomni ne Snežića in ne Draganovića. Par ta močni klofut okol njuška pa se bo vseh spomnila za nazaj in za naprej. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.