Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 urami je Bini napisal:

Uni ki pravijo, da ni potreben tretji pas mi naj prosim razložijo zakaj je bil pred leti potem potreben drugi pas.... 🥴

 

Katera AC ali obvoznica pa je bila v startu zgrajena samo z enim pasom? 🤔

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

 

Katera AC ali obvoznica pa je bila v startu zgrajena samo z enim pasom? 🤔

 

Solkanska.

 

Pa še presneto draga je bila, približno 7,5 miljona evrov na kilometer, če se prav spomnim...

 

 

 

Dodatek: z enim pasom v eno smer in enim pasom v drugo smer, da ne bo kdo to razumel, kot da je enosmerna enopasovnica...

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

Katera AC ali obvoznica pa je bila v startu zgrajena samo z enim pasom? 🤔

No jaz sem mislil magistralno cesto Ce. - Lj, 👍

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Tretji pas bo najcenejši, ker se obstoječa AC samo dogradi. Ko bo to zgrajeno čez cca 5 let se bo začel počasi umirjati promet zaradi dragih el. vozil in dograjenega železniškega 2.-3 jega tira....😊

Je pa res povsod ogromno problemov, ki jih nikoli ne bomo rešili, žav..... :nevem:

 

Tam mimo Domžal, kjer je treba pokupit parcele pa razširit. Potem pa veselica pred Trojanami, kjer samo dogradiš nadvoz, pa razšeriš tunel, a ne :lol:

 

Tam mimo Grosuplja, kjer je treba spet samo razširit nadvoz pa tunel, pri Šmarju Sap pa polovico vasi prestavit... pa uvoz moraš tut premaknit, ampak sej ni panike a :lol:

 

Proti Gorenjski je sploh lahko, že ta Šentvid so kopali leta in leta, so se itak že zverzirali in znajo :lol:

 

Primorska pa ah, škoda besed

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Tretji pas bo najcenejši, ker se obstoječa AC samo dogradi. Ko bo to zgrajeno čez cca 5 let se bo začel počasi umirjati promet zaradi dragih el. vozil in dograjenega železniškega 2.-3 jega tira....😊

Je pa res povsod ogromno problemov, ki jih nikoli ne bomo rešili, žav..... :nevem:

 

Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Tam mimo Domžal, kjer je treba pokupit parcele pa razširit. Potem pa veselica pred Trojanami, kjer samo dogradiš nadvoz, pa razšeriš tunel, a ne :lol:

 

Tam mimo Grosuplja, kjer je treba spet samo razširit nadvoz pa tunel, pri Šmarju Sap pa polovico vasi prestavit... pa uvoz moraš tut premaknit, ampak sej ni panike a :lol:

 

Proti Gorenjski je sploh lahko, že ta Šentvid so kopali leta in leta, so se itak že zverzirali in znajo :lol:

 

Primorska pa ah, škoda besed

 

Torej, če na hitro povzamem vaju oba in strnem v en stavek, bi se to slišalo nekako takole:

- "Zaradi vseh zapletov se gradnja tretjega pasu ne izplača, ker preden ga bomo končali, se bo začel počasi umirjati promet zaradi dragih el. vozil in dograjenega železniškega 2. tira."

 

Sem kaj zgrešil?

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 minutami je Slivka napisal:

 

 

Torej, če na hitro povzamem vaju oba in strnem v en stavek, bi se to slišalo nekako takole:

- "Zaradi vseh zapletov se gradnja tretjega pasu ne izplača, ker preden ga bomo končali, se bo začel počasi umirjati promet zaradi dragih el. vozil in dograjenega železniškega 2. tira."

 

Sem kaj zgrešil?

Ne ne, jaz sem samo sarkastično razložil Biniju, kako je v izi poširat AC :D 

 

Raje naredimo še en ring okoli lj, bo bolje.

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Ne ne, jaz sem samo sarkastično razložil Biniju, kako je v izi poširat AC :D 

 

Raje naredimo še en ring okoli lj, bo bolje.

Aha, kje boš pa naredil to obvoznico🤔? Treba je pridet v Ljubljano ne mimo Lj.... 🫣

Za tretji pas je že cesta od Celja proti Trojanam že pripravljena, samo črte zarišejo in table postavijo. Samo potrebe še ni.... :nevem:

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Aha, kje boš pa naredil to obvoznico🤔? Treba je pridet v Ljubljano ne mimo Lj.... 🫣

Za tretji pas je že cesta od Celja proti Trojanam že pripravljena, samo črte zarišejo in table postavijo. Samo potrebe še ni.... :nevem:

 

Kaj pa vem. Mogoče pa...

 

Če se naredi en obvoz, da bi npr. med Logatcem in Vrhniko zavil na en poseben pas in se po njem peljal do Lukovice in bi na tej trasi imel samo en izvoz za Grosuplje, bi tudi rešil precej. Če drugega ne, bi vsak delovnik kakšnih 8.000 in več vlačilcev s polpriklopniki umaknil z ljubljanskega obroča - kar pa tudi ni malo...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

... "in pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi". 

Resno? V nobeni drugi evropski državi, kjer sem bil letos ni takih kolon kot pri nas. 

Včeraj, ko sem se vračal iz Ljubljane (okoli 18.ure) je bila kolona dolga od Senožeč do Ljubljane. Dobro, da, sem se vozil v nasprotno smer proti Kopru. 

Ne vem,če bi tretji pas kaj rešil. Mogoče le za odtenek. 

 

Sej vem, da se hecaš in da mal provociraš, ker dobro veš, da se povsod v Evropi ukvarjajo s tem problemom v konicah.

 

Izzven konic so naše AC čist lepo prevozne zjebejo jih le delo na cesti, nesreče. V konicah je pa jeba, če spustiš 23.000kamion vsak dan na naš AC križ, turistov je še ogromno, medtem, ko so se naši več ali manj vrnili z dopustov in morajo vsak dan v službo, poleg so pa gor še študentje od danes naprej.

 

Včerajšnji dan pa je bil idealen za zastoje in sicer izredno lep in topel vikend, toplo morje in si je marsikdo privoščil zaključek sezone. Poleg tega so marsikje s prvim oktobrom zaprli kampe in so tudi pavšalci pospravljali kramo ter jo odpeljali domov. Tudi na splošno je vikend na prehodu iz enega meseca v drugega še dodatno problematičen. Za povrh so pa marsikje odpeljali študente v Lj, ker se je danes začelo študijsko leto. Vem za dva premera znancev s primorskega konca, ki so bili včeraj na cesti, da so odpeljali podmladek v študentski dom/sobo v Lj. Ko to vse sešteješ je pizdarija popolna.

33112_1.png

Napisano
pred 55 minutami je Slivka napisal:

 

Kaj pa vem. Mogoče pa...

 

Če se naredi en obvoz, da bi npr. med Logatcem in Vrhniko zavil na en poseben pas in se po njem peljal do Lukovice in bi na tej trasi imel samo en izvoz za Grosuplje, bi tudi rešil precej. Če drugega ne, bi vsak delovnik kakšnih 8.000 in več vlačilcev s polpriklopniki umaknil z ljubljanskega obroča - kar pa tudi ni malo...

 

Ko so delali obroč je bil predlog, da se naredi direktno povezavo primorska štajerka in da se izognejo lj obroču. Tudi kasneje so bili predlogi pa se je navadno vedno zatikalo ali pri okoljevarstvenikih ali pa tisti, ki bi morali biti gonilo napredka v tem niso videli problema in so načrte odlagali na stran. Zdej pa smo tam kjer ni glih najbolje da smo. Najhitrejša rešitev pa je edino širitev AC-ja še za en pas vse ostalo pa je predrago, časovno prepotratno ali pa nesprejemljivo za postavitev v prostoru.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Sej vem, da se hecaš in da mal provociraš, ker dobro veš, da se povsod v Evropi ukvarjajo s tem problemom v konicah.

 

Izzven konic so naše AC čist lepo prevozne zjebejo jih le delo na cesti, nesreče. V konicah je pa jeba, če spustiš 23.000kamion vsak dan na naš AC križ, turistov je še ogromno, medtem, ko so se naši več ali manj vrnili z dopustov in morajo vsak dan v službo, poleg so pa gor še študentje od danes naprej.

 

Včerajšnji dan pa je bil idealen za zastoje in sicer izredno lep in topel vikend, toplo morje in si je marsikdo privoščil zaključek sezone. Poleg tega so marsikje s prvim oktobrom zaprli kampe in so tudi pavšalci pospravljali kramo ter jo odpeljali domov. Tudi na splošno je vikend na prehodu iz enega meseca v drugega še dodatno problematičen. Za povrh so pa marsikje odpeljali študente v Lj, ker se je danes začelo študijsko leto. Vem za dva premera znancev s primorskega konca, ki so bili včeraj na cesti, da so odpeljali podmladek v študentski dom/sobo v Lj. Ko to vse sešteješ je pizdarija popolna.

Točno tako... 😉

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Sej vem, da se hecaš in da mal provociraš, ker dobro veš, da se povsod v Evropi ukvarjajo s tem problemom v konicah.

 

Izzven konic so naše AC čist lepo prevozne zjebejo jih le delo na cesti, nesreče. V konicah je pa jeba, če spustiš 23.000kamion vsak dan na naš AC križ, turistov je še ogromno, medtem, ko so se naši več ali manj vrnili z dopustov in morajo vsak dan v službo, poleg so pa gor še študentje od danes naprej.

 

Včerajšnji dan pa je bil idealen za zastoje in sicer izredno lep in topel vikend, toplo morje in si je marsikdo privoščil zaključek sezone. Poleg tega so marsikje s prvim oktobrom zaprli kampe in so tudi pavšalci pospravljali kramo ter jo odpeljali domov. Tudi na splošno je vikend na prehodu iz enega meseca v drugega še dodatno problematičen. Za povrh so pa marsikje odpeljali študente v Lj, ker se je danes začelo študijsko leto. Vem za dva premera znancev s primorskega konca, ki so bili včeraj na cesti, da so odpeljali podmladek v študentski dom/sobo v Lj. Ko to vse sešteješ je pizdarija popolna.

Tudi sam sem peljal podmladek v Ljubljano. Na srečo zgodaj popoldan ni bilo še tako hudo. Je pa sodelavka enkrat po 17.uri  potrebovala 2.25 ure od Kopra do Ljubljane. Neprecenljivo. 😊

 

 

Napisano
SIOL.NET

Chery se bo v Evropo v naslednjih dveh letih podal s tremi svojimi znamkami. Če bo prodaja zadovoljiva, bodo že...

Tole vse skupaj bo še zanimivo in hkrati problematično neugodno... sramezljiv

 

WWW.ZURNAL24.SI

Skladišča avtomobilskih proizvajalcev in trgovcev se polnijo. Proizvajalci se na to vse bolj odzivajo s popusti in celo z...

Tudi tolo je zanimivo..... 😉

 

Napisano
pred 23 urami je Jest napisal:

 

Katera AC ali obvoznica pa je bila v startu zgrajena samo z enim pasom? 🤔

Vodiška obvoznica, mimo Vodic, ali pa Mengeška ali pa Kamniška in še kakšna.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem se narobe izrazil... Z "obvoznica" je misljena hitra cesta ... kot je recimo pol obroca okoli Ljubljane ... :) ... Take, kjer bi recimo lahko sirili na tropasovno ... 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Tudi sam sem peljal podmladek v Ljubljano. Na srečo zgodaj popoldan ni bilo še tako hudo. Je pa sodelavka enkrat po 17.uri  potrebovala 2.25 ure od Kopra do Ljubljane. Neprecenljivo. 😊

 

Bil danes v Novi Gorici. Tako lepo tekoče se nisem peljal že kar nekaj časa in to v obe smeri. Sem bil iz NG v Lj v 50minutah pa ni bilo veliko prekoračitev, čeprav je bilo na kar nekaj odsekih skoraj prazno. Še največ se je spet dogajalo, k sta kamionar pa avtobusar se odločila, da je treba prehitet par drugih šleparjev v komadu. Ko sta se umaknila, se je pa promet spredaj toliko odmaknil, da je vsaj 5-6km letelo tudi čez omejitve. Ja redko si zadnje čase da človek vsaj malo duška.:hudicek:

 

Tko, da za tako stanje takoj podpišem in za tako stanje ne rabimo tretjega pasu. Žal je pa tako, da kot je danes bilo podpovprečno prometa na AC, ga je ob kakšnih konicah nadpovprečno in takrat pa ni več luštno.

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

 

Bil danes v Novi Gorici. Tako lepo tekoče se nisem peljal že kar nekaj časa in to v obe smeri. Sem bil iz NG v Lj v 50minutah pa ni bilo veliko prekoračitev, čeprav je bilo na kar nekaj odsekih skoraj prazno. Še največ se je spet dogajalo, k sta kamionar pa avtobusar se odločila, da je treba prehitet par drugih šleparjev v komadu. Ko sta se umaknila, se je pa promet spredaj toliko odmaknil, da je vsaj 5-6km letelo tudi čez omejitve. Ja redko si zadnje čase da človek vsaj malo duška.:hudicek:

 

Tko, da za tako stanje takoj podpišem in za tako stanje ne rabimo tretjega pasu. Žal je pa tako, da kot je danes bilo podpovprečno prometa na AC, ga je ob kakšnih konicah nadpovprečno in takrat pa ni več luštno.

To je bolj izjema kot pravilo. Dej se zjutraj pred osmo pelji od kopra proti Ljubljani... Pa bo pravljice konec. 😉

 

 

 

Napisano

Sem se ravno prejsnjo sredo... pa je slo cisto OK ... edino nekje od Vrhnike naprej se je promet malo zgostil... Malo pred osmo uro sem startal iz Portoroza in bil okoli 9:30 v Stegnah ... Vmes sem sel se na Vrhniki dol, ker je bilo treba it tankat ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

A to je poslovilka za Renaultom in mahanje v slovo Revozu? 🤔

Glede na to, da poznam ene par možakarjev na visokih položajih v Revozu ti lahko povem, da so šanse velike da Francoz proda tovarno. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja Kitajcu. Tole bo invazija Kitajskih vozil v EU, je le vprašanje časa.

33112_1.png

Napisano

Sej, a je to tolk slabo? Če imamo že vse ostalo made in china, bomo imeli pa še avte. Kolega je nek zastopnik, pa je rekel da je bil službeno v gorenju oz sedaj Hisense, pa je rekel da se je z enim od zaposlenih pogovarjal in je pohvalil kitajce, da dajejo kar dost v razvoj tovarne. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.