Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole pa ?e ni ve? hec :notworth:

 

Mogo?e se 1X v lajfu udele?im kaj takega. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5:15 => ve? kot 13000HP :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neki za na?ega ?mega;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tole je pa kr 2.0 GT, po mo?nosti turbo :D

 

TURBO 2.0 GT pise v komentarjih... Predelano ma tut silikonske cevi pa nwm kaj to pa v videu pove ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano
Napisano

he he kr huda ?eprav sm te psnetke ?e enkrat gledala druga?

pa lahko povem da za ?rno mazno imam ?e na?rt,ki pa umap da mi bo do drugega leta ratalo :dudek:

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

 

pi?uka sam a njemu ne seka odbija? po gumi spredi med zavijanjem?

 

 

Car specs:

 

1991 Mazda Miata

 

Jackson Racing supercharger

Cold Air intake

Dual feed fuel rail

Racing Beat headers and exhaust

Jackson Racing Boost Controller

Wilwood Big Brake Kit

Carbotech XP8 pads

Spec Miata Suspension Kit

Toyo R888 205/50R15

Team Dynamics Pro Race 1.2 wheels

Racing Beat chassis braces

Custom designed Splitter/under tray

Hard Dog Roll Bar

Ultra Shield Seats

Willans 6 point harnesses

Momo quick disconnect steering wheel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisi razumel.   Adaptivno v Passatu vozim občasno. Nikakvo. Na normalno čudno plava. Na šport nabija a ne zbalansira tako dobro kot Fordovo ali Alfino športno. Nabija pa skoraj kot i20n.   Ni poanta podovzja, da je trdo. Tisto se pozna na vožnji po meji mogočega. Ampak da zbalansira luknje, neravnine, .... pri različnih hitrostih, brez odvečnega nabijanja, zibanja ali skakanja.   Na zadnje, ko sem jaz spremljal. Superb ni smel imeti led-a, ko ga je Passat imel. To je bilo 2019. 100% še kaj podobnega velja zdaj.   2019 ni tak davno nazaj. Ali?
    • Sem mislil malo več pa seveda večja kolesa in feltne ne smejo biti čisto črne. To ne paše ker zgleda, kot da bi bile klasične kovinske - feltne se morajo videt v vsej svoji raznolikosti pri črni pa padejo v povprečje.. Spodnjega roba na pragu je tud preveč. Dej pol ga naj bo samo črnega.
    • - sem, a mene je navduševal motor, da gre za avto in ne SUV, da ima ustrezno uporaben prtljažnik pa še vedno ne izgleda kot kinderjajček. Ja mogoče bi lahko bil še kakšen detajl manj, če ostanemo samo pri obliki. Ampak, še 1x - idealnega avta, ki bi mi bil 100% všeč pač ni zato pa vedno pride kakšen kompromis.   - davno je minil čas, ko je mogoče držalo, da so Škode oskubljeni VW-ji. Škoda ima natančno tako opremo kot VW in vso tehniko kot jo ima VW. Tko, da to ne drži   - Škoda ima dizajn, ki je lasten znamki in gre za evolucijo ter ne za revolucijo. Vseeno pa držijo v proizvodnji različice, ki so jih drugje opustili, kupci si jih pa še vedno želimo. Meni to veliko pomeni, da se upošteva želje kupcov ne pa da se jih sili v neke namišljene trende.   - Podvozje na moji prejšnji Mazdi 6 GTA je bilo tudi bistveno trše od tega na tej. Ja tista je bila veliko bolj gokart, tale je pa udobnejša. Zato imajo tudi pri VW-ju recimo možnost menjave vzmetenja za tršega oziroma celo adaptivnega. Ker enkrat si želiš mal dirkaškega vzdušja po srpentinah, drugič pa lagodnega udobja na AC-ju.  
    • Od vsega vag koncerna še najmanj dolgočasen avto na pogled. 
    • Z zlato uro.... 😵‍💫🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.