Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaka je ?ansa da te to doleti?
 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjamem, da ti ni lepo gledat in je v?asih res kruto. Samo ?e vzame? iz druge strani in to gleda? iz naslova varnosti in predvsem, da se u?i? iz napak drugih je tole idealen "priro?nik", ki ti nazorno poka?e, kaj vse se lahko nepredvideno zgodi v prometu. Tudi sam sem na?el par situacij, ki jih nikoli nisem smatral za nevarne zdaj pa redno pazim tudi na take dogodke.

 

Ampak vseeno poglej tega na 17. minuti in 40. sekundi. Ni tolk grozno, ampak ?e bi bilo prikazano v ameri?kem akcijskem filmu bi ziher rekel, da je to tako pretiravanje in BS.

33112_1.png

Napisano

tega na 17:40 sem ?e ve?krat videl. 

 

na cesti sem pa zelo previden in posku?am stvari predvidevat vnaprej, sploh vo?nje mimo stoje?ih avtobusov in drugih vozil ob cesti, zahtevajo mnogo previdnosti. me pa tak?ni posnetki ganejo mnogo bolj odkar sem tudi sam o?e :(

Napisano

Saj jaz tudi, sam vedno se najdejo situacije, kjer samo debelo pogleda? kako je mo?no, da pride do nesre?e.

33112_1.png

Napisano

Ampak da pripizdis 100 cez prehod ko vsi stojijo....droga?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jst tud podpiram sirjenje takih posnetkov,da se usi probamo mal "naucit" kaj se use lhk zgodi v prometu... je pa men tud grozljivo to,kolk ljudi se pelje mimo, ne d bi pomagal...

Napisano

Ampak da pripizdis 100 cez prehod ko vsi stojijo....droga?

po moje je to vodka

33112_1.png

Napisano

Prisel do 40min preden sem se navelical. To da eni ljudje vozijo kot da so sami na cesti so mi starsi in sola ponavljali dovolj dolgo da se me je prijelo. Pogledas levo, pogledas desno, med tem ko preckas se kar obracas glavo in PRICAKUJES smorn. Tako kot pri dinamicni voznji pricakujes da bos eventuelno zacel zgubljat grip in si pripravljen na to kompenzirat, ne da si blazno zacuden zakaj avto kar naenkrat zacne nest v ograjo in potem panicno reagiras.

 

Vsaj pol zgazenih ljudi ni niti obrnilo glave, sicer bi videli da nekdo vozi proti njim. (28:30 recimo) Ne pravim da si zasluzijo ampak porkadus vse pa tudi ni na voznikih...

 

 

Proximity flying. <3

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Tocn to,ni tok vazno kdo je kriv,na koncu je vazno kdo vse bi lhk to preprecu...

 

Par dni nazaj zavijam s kombijem iz njegoseve desno na bohoricevo za hoferjem,proti pediatricni kliniki... ustavim pred prehodom... mlada mamica na telefonu rine vozicek z otrokom... itk jo je debil z bmwjem skor nagaziu (oz.vozicek z otrokom) k je sou po moji levi po pasu za naravnost...

 

Kdo je kriv niti ni pomembno v trenutku, ko bo vse letel 20metrov dalec... vazno je kdo bi lhk to preprecil... definitivno debil v avtu,k ga boli k.zakaj je tm zebra in zakaj sm jst tm stal in mamica k ne zna gledat in se ne zaveda da tud ko bo glavo pomolila izza mojga kombija (pa tud tega ni nardila),da bo (najbrz)njen lastni otrok ze vsaj en meter prepuscen na milost in nemilost reakcijam ostalih udelezencev...

 

Kot pesec,rekreativni kolesar,voznik avta in voznik kombija,se zavedam da je stopnja ogrozenosti zelo povezana s tem v kaksni vlogi si v prometu in bolj ko spadas v ogrozeno skupino,bolj je treba pazit... dzabe bit frajer pa met prednost,ce te ta prednost spravi na vozicek....

Napisano

Kot pesec,rekreativni kolesar,voznik avta in voznik kombija,se zavedam da je stopnja ogrozenosti zelo povezana s tem v kaksni vlogi si v prometu in bolj ko spadas v ogrozeno skupino,bolj je treba pazit... dzabe bit frajer pa met prednost,ce te ta prednost spravi na vozicek....

To?no tako in ni? druga?e... ?e sam ne poskrbi? za svojo varnost, mora? biti res debil, da pri?akuje?, da bo neki naznanec skrbel za tvojo.

33112_1.png

Napisano

A dolo?imo nekoga za prostovoljca, da vpra?a uvoznika, ?e bi nam kaj prispeval za zraven in namesto enega piknika naredimo izlet? Samo bi bilo lepo, ?e bi lahko kje tam prespali. Mislim, ?est do sedem ur vo?nje tja, nato ?e toliko nazaj, pa ogled... Malo veliko za en sam dan...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.