Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Damon Hill, moj takratni glavni adut po smrti najve?jega ma?ka A.S. da Silve :(

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

33112_1.png

Napisano

ufff- tole je neki profi dron. Kak?en lift ma :blink:

 

Ni? posebnega ni, racing/freestyle quad ki si ga sestavi? za...~300?. Pilot je profi. :D

 

Kar se ti?e javne infrastrukture ima Larry Sharpe zanimivo idejo:

 

 

3) Examine innovative revenue opportunities, beyond simply raising fares and/or taxes. One option for additional funding could be gained by allowing naming rights for MTA facilities in exchange for ending tolls on the bridges and tunnels it owns. When considering naming rights, like those permitted for stadiums, both the profitability and marketability are apparent. The MTA must also explore its potential to gain additional revenues by functioning as a freight transportation option.

 

 

Finally, as previously mentioned in the above goals section, companies will be footing the bill for maintenance and upgrades in exchange for advertising and the right to lease and brand MTA components according to market-based negotiations. To confirm the viability and marketability of this plan, our campaign conducted a phone survey among marketing professionals of large businesses and major corporations with advertising budgets typically in the millions.

 

 

TLD: Most, ki je poimenovan po preminulem guvernerju bi postal recimo Apple Bridge. Apple bi zakupil pravico do poimenovanja mosta za recimo 30 let, za to bi pla?al malo bogastvo in ga bil primoran vzdr?evati (mesto bi kontrole ?e vedno opravljalo samo; in morit zunanjemu izvajalcu da ne opravlja svojih nalog je la?je kot svojim ljudem). Torej ke? za NY + brez cestnin za ruljo.

 

Ima tudi ideje za reforme ?olstva in ?e par zanimivih stvari. Rogan ga je ne dolgo nazaj imel za gosta in se je lahko razgovoril.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

Neko? je veljalo, da ?love?ko ?ivljenje nima cene. V dana?njem turbokapitalizmu je cena ?ivljenja to?no izra?unana. Tudi v prometu (nizkocenovniki).

 

Varnost je ?e vedno absolutna svetinja le ?e, ko se odlo?a o zvi?evanju kazni udele?encem cestnega prometa., 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Napisano

Prepozno - da se jim bo poznalo bo minilo 20 let... takrat bodo imeli pa ?e ?isto starostno neravnovesje v dru?bi

33112_1.png

Napisano

ja vem da je (do?ivel ?e ene 10 go around kot potnik), ampak ta je bil resno nizko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ampak proti koncu ni bilo nekekga huj?ega sunka da bi bila nevarnost podrsanja s krilom recimo..Tale je bil precej bolj kriti?en:

Napisano

Zna bit ,?eprav tole je izica ko enkrat obvlada? zadevo. Problem so res sunki, sploh pri tleh. Konstanten pih je recimo da nekako predvidljiv :) 

Napisano

Sem ravnokar prebral tale ?lanek:

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ob-prenovi-aljazevega-stolpa-odkrili-koscek-zgodovine-odtis-prvotnega-napisa/466871

 

?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...

 

Na primer tole:

"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...

 

Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...

 

In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.