Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Z M A J

Priporočeno sporočilo

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Klemna Rajnarja policija iskala, ker je na Fužinah nabunkal moškega. Pretepena policista hočeta 14.000...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 54 minutami je Bini napisal:

 

Aleks se ne bo strinjal, da so Italijani slabši od nas, tako kot se sam ne strinjam, da so Avstrijci v prvi deseterici. To je BS, sploh zdajle, ko se sezona dopustov začenja in ko vidiš kaj jodlarji počenjajo na cestah.

  • Všeč 2
  • Haha 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Aleks se ne bo strinjal, da so Italijani slabši od nas, tako kot se sam ne strinjam, da so Avstrijci v prvi deseterici. To je BS, sploh zdajle, ko se sezona dopustov začenja in ko vidiš kaj jodlarji počenjajo na cestah.


Imam podobne pomisleke glede Italijanov in Avstrijcev ;) … OK… mogoce Avstrijci doma drugace vozijo… ali pa imajo drugacne zakone in se lahko vozijo stalno po prehitevalnem pasu… Pri nas pac tako vozijo ;) … Gres na prehitevalnega za njim, se mogoce cez en cas umakne, da gres mimo, potem pa spet hop … nazaj na prehitevalnega, ceprav se vozi v enakem tempu kot tisti na voznem pasu ;) …

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja seveda, vedno so južni krivi. Zanimivo, da s HR, SRB, BIH tablicami navadno ni toliko težav, kot z avstrijci in italijani. Razlika je v tem, da ko gre južni na sever ve da gre na področja, kjer je način obnašanja navadno na višjem nivoju in temu primerno se tudi obnaša. Ko gre pa severni na jug gre pa takoj z večvrednostnim kompleksom pokazat nam južnim, kdo je car in šef. To je dejstvo in zato vidiš tako vožnjo teh severnjakov/zahodnjakov, ki jo celo leto ne vidiš od domačih voznikov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Boss napisal:

Ja seveda, vedno so južni krivi. Zanimivo, da s HR, SRB, BIH tablicami navadno ni toliko težav, kot z avstrijci in italijani. Razlika je v tem, da ko gre južni na sever ve da gre na področja, kjer je način obnašanja navadno na višjem nivoju in temu primerno se tudi obnaša. Ko gre pa severni na jug gre pa takoj z večvrednostnim kompleksom pokazat nam južnim, kdo je car in šef. To je dejstvo in zato vidiš tako vožnjo teh severnjakov/zahodnjakov, ki jo celo leto ne vidiš od domačih voznikov.

 

Ne branm severnjakov, ampak mal poglej face v teh avtih. Ti pa priznam, oni se fjakajo po levem, samo se umakne ko poblendas. Taprav avstrijc pa tega ni vzel, se pa jezi ce mu blendas. Glih vcer me je en avstrijc na poti na siht skoraj pobral, da zmigavc levo, on v desno 

O italjanih na cesti pa ne bi, njih me je pa vedno strah, pa nizozemcev s prkolco

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnja vožnja v Gardaland torej AC Gorica-Benetke-Verona, je bila mukotrpna...3 pasovi, na srednjem nisem mogel voziti 130, ker uletavajo kamioni brez da karkoli gledajo, ko prehitevajo z 95....na povsem levem, pa moraš pa voziti vsaj 150, pa še tam ti uleti pacient z 200, ki ti blenda....stresnih 250km od meje....najhujši so pa vozniki kombijev, ko voziš 150 in ti vozi 10m za ritjo z full gas....bog ne daj da bi malo moral bremzati....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Italjani meni niso kritični.

Edino ceste so včasih take, da me je strah, da bojo kole bek padle. Na primer FiPiLi hitra cesta.

 

Če blenda, me ne gane, če ni desno fraj. Če preveč blenda, še malo spustim.

 

Umaknem se vsakemu, takoj ob primerni luknji. Na silo pa ne bom se finega delal. Najhuje je, ko ti zadaj blenda, ti pa si na levem v koloni. Sem že šel na stran in takoj nazaj, pa sem mu potem jaz veselo blendal. 😄

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sploh je kliknil nisem. Lahko pa rečem, da dajem redno blinkere, umikam se desno, nikoli ne sekam nepreglednih ovinkov, pazim na mrtve kote.

 

Vozim nad omejitvijo, če je prazna cesta tudi agresivno. Znam popenit, če se mi prednost vzame.

 

In za konec: vem da nisem popoln, če zaj..., dvignem roko.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podnebne spremembe, globalno segrevanje, oziroma kakor koli temu rečejo je le način za prelivanje denarja od ljudi v žepe odločevalcem. To je le še ena izmed agend, ki sledijo točno določenem cilju. Katerem? Bo WEF povedal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

😂🤣

 

78% ozračja je dušik

21% kisik

1% žlahtni plini

le 0,04% od teh žlahtnih plinov je CO2!!!

Od letnega izpusta CO2 narava "prispeva" 96%!!!,4% pa človek

Torej 0,0016% vseh plinov je "človeški CO2"

1,76%  od celotnega letnega izpusta "človeškega" CO2 gre na račun Nemčije

Nemčija je kriva za 0,000028%

 

"Nemčijo (in ves ostali svet) bi radi "na glavo obrnili" in žrtvovali blaginjo,da bi z brisanjem teh npr. Nemških 0,000028% "rešili svet"😂🤣....za kako neumne nas imate...."

 

Kje je tukaj Slovenija,mislim,da ne rabim omenjati...

 

Vse samo zaradi denarja...

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 18. 5. 2023 ob 17:14 je Tilen5 napisal:

Italjani so katastrofa,..sam poglej kako se vozijo tle na primorskem po naših cestah.

N1INFO.SI

Včeraj je 83-letna voznica iz Italije na hitri cesti med Vogrskim in Ajdovščino vozila v napačno smer. Ustavili so jo policisti, ki jo bodo...

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je v ponedeljek po AC nasproti pripeljal en starejši možakar iz Nemčije. Sem mu blendal in trobil, upam, da je pravočasno dojel, kaj počne (v ogledalu sem samo še videl, da je polovično zapeljal z vozišča).

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je dvorjan napisal:

Meni se je v ponedeljek po AC nasproti pripeljal en starejši možakar iz Nemčije. Sem mu blendal in trobil, upam, da je pravočasno dojel, kaj počne (v ogledalu sem samo še videl, da je polovično zapeljal z vozišča).

Kater od vaju je vozil v napačno smer :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole zdaj, ko so spet tuji turisti na naših cestah je spet polomija od polomije. To res ne veš a jim tam severozahodno izpite talajo na loteriji al kaj.

 

Imamo zoženja ceste, Lah pa Jodlar lepo po sredini obeh pasov in se ne data motit, če zasedata oba pasova.

 

Naredi DARS dve polni rumeni črti in jih na vhodu ter izhodu zariše cel meter eno od druge, da ja ne bi folk se med sabo zaletaval. Italijan lepo po bližnjici preko obeh črt, da je kombi komaj rešil karambol.

 

Vožnja po prehitevalnem na prazni cesti je pa čist v domeni Nemcev. Mislim, a slučajno prodajajo kakšne vinjete za ljudi s posebnimi potrebami in se pol taki smejo vozit samo po prehitevalnem al kaj?

 

Aja pa pravilo reševalnega pasu tujci sploh ne razumejo oziroma tisti najbolj agresivni egoti so prepričani, da so se ljudje umaknili zato, da gredo pol oni tam skozi.

 

 

Policija bi morala tele turiste veliko bolj preverjat, ker so res nevarnost za promet.

 

Aja, da ne nabijam v prazno, sodelavec iz sosednjega oddelka je letos že fasal Nemca v desni bok, ker je živčko poskušal prehiteti celo kolono po odstavnem pasu in ga je ruknil

po celem desnem boku.

 

Problem je v tem, da se bo jebal z zavarovalnicami, ker nima kaskega. Namreč lani pa je drugemu sodelavcu iz mojega oddalka Nemec na gorenjski pumpi ruknil avto tako, da je zavil in pozabil, da ima zadi pripeto dolgo bivalno prikolico, ki je lepo podrajsala dva avta ustavljena na sosednjem točilnem mestu. Še danes nima urejene zavarovalnine, ker švaba ni priznal, da je kriv pa edini je bil, ki se je premikal - sreča je sodelavec imel kasko in je lahko popravil škodo na račun zavarovalnice.

 

 

V glavnem, kar se prometa tiče je menj najbolj stresna prav poletna sezona teh manijakov na cestah.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.