Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Kot da smo pri nas kaj bistveno boljši...

Od murikancev smo sigurno in to brez trohice dvoma. Primerjavo z ostalimi pa prepuščam odprti debati.

33112_1.png

Napisano

Je bolj štorast od mene, hehe

 

WWW.ZURNAL24.SI

Jonas Vingegaard je poskrbel za precej smeha po socialnih omrežjih, mnogi pa se šalijo, da je škoda, da...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

Dr. Andrej Šmuc: »Zmotno je mišljenje, da je bila klima v preteklosti enotna. Obstajale so tudi zelo brutalne klimatske spremembe.«

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

Prva evropska država je že potrdila uvedbo posebne geolokacijske svetlobne naprave, ki jo bo v primeru...

Dobra ideja a zopet sololiranje ene države brez skupnega dogovora vseh v EU.... 😔

 

Napisano

Hmmm, tole je mal za lase privlečeno. Postavitev trikotnika je najbolj pomembna na nepreglednih delih ceste, kjer lahko vidiš kilometre daleč le če si Superman z rentgenskim vidom. Pri preglednih ravnih cestah je možnost naleta zanemarljivo majhna.

 

Tudi mežikajočo oranžno čisto dobro nadomestijo varnostne utripalke. Za javljanje lokacije težav in nesreče pa je itak pri novih avtih obvezen tudi SOS sistem javljanja okvare/nesreče itd.

33112_1.png

Napisano

Taksna utripajoca lucka zna biti problem, ker je na baterije ... In glede na to, da se zelo zelo redko uporablja, je treba nekako poskrbeti, da so baterije takrat, ko jo bos rabil, delujoce :D ... Pa tudi, ce zelis opozoriti na okvarjeno vozilo na napreglednem delu ceste ali za ovinkom, je boljsa resitev trikotnik ... Deluje brez baterij in lahko ga postavis ze toliko prej, da opozori na oviro za nepreglenim delom ceste ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Še mal pa bos telefon na streho položil...pa bodo vsi naokoli vedli, da nov avto voziš. Za 15 let+ avte tega ni treba....😋

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Čudne izjave v članku, kjer opisujejo padec prodaje majhnih avtov in manjših enoprostorcev. Mislim, če jih pa umikajo iz ponudbe, da jih dejasnko še kupit ne moreš. Folk si želi take avte a jih ne more kupit in pol si reče, pač ne bom menjal.

 

Po drugi strani pa gleda ceno večjega SUV-a in LGV-ja pa si misli: rabim plac pa je LGV cenejši in zato prodaja LGV-jev narašča. :nevem::hudicek:  Mogoče je mal v šali, mogoče pa ne.

 

V naši ulici je 9 hiš in sosedje si lastijo 4 potniške kombije. Pa nihče nima velik otrok, ampak enostavno je izbira takšna, da se jim enostavno bolj teli kombiji splačajo kot pa recimo SUV-i, ki so dražji in manj prostorni.

33112_1.png

Napisano

A da je upadla prodaja enoprostorcev? 

 

A bejž no!

 

A so to sami pogruntal ali jim je kdo povedal?

 

Mazda 5, Toyota Corola Verso, VolksWagen Sharan, Seat Alhambra, Fiat Scudo, ..., ..., ..., ... So ta vozila mogoče dobila primerljive naslednike? Ko prideš pred salon z Mazdo 5 in rečeš, da bi rad zamenjavo, pa ti povsod ponujajo SUVa (ker drugega nimajo) - kako ne bo upadla prodaja enoprostorcev? Najbolj žalostno pa je, da je najboljša alternativa Mazdi 5 - Dacia Jogger...

 

Pa ko je govora o ekologiji - smo gledali VoklsWagna Multivan. 

 

Vsi politiki in ekologi kričijo, da dizli onesnažujejo okolje in da jih je treba ukiniti, in da so bee... een... eencii... Me kar trese samo, ko moram napisat... Torej ne-dizli (to bo šlo) sprejemljivejši od dizlov. Marsikje po Evropi je dizlom celo prepovedan dostop v mesta. Zdaj pa poglejmo tega VoklsWagnovega Multivana. Na izbiro sta dva motorja: dizel in ne-dizel. Oba imata prostornino 2 litra in oba imata turbino.

Dizel ima izpuste CO2 od 168 do 187 g/km.

Ne-dizel ima izpuste CO2 od 200 do 221 g/km.

Kdo je zdaj večji onesnaževalec?

 

Poraba?

Dizel porabi od 6,4 do 7,1 l/100km.

Ne-dizel porabi od 8,8 do 9,8 l/100km.

 

Poleg tega je dizel skoraj 2.700€ cenejši od ne-dizla.

Vsaj tako je bilo na začetku letošnjega leta, ko smo dobili kataloge, iz katerih to zdaj prepisujem...

 

In cena tega enoprostorca? 

 

Sedite?

 

Še primite se, da ne padete s stolov...

 

Torej, dvolitrski turbo dizel, sedem sedežev, osnovni model plus nekaj dodatne opreme: električni pomik drsnih vrat, vlečna kljuka, rezervna pnevmatika, kamera zadaj, parkirni senzorji spredaj in zadaj, zatemnjena stekla zadaj (65%) in zavesice za kolesi, da pozimi pesek in sol ne peskata pragov (v hribih so malo hujše zime kot v dolini) pa zadeva nanese okroglih 56.000€. Brez štirikolesnega pogona, seveda, ker ga ta model sploh nima. In oprema tudi ni nekaj, kar bi lahko rekli, da se preseravamo. Če bi šli na "popolno bojno opremo", bi bila cena preko 62.000€ - še vedno brez štirikolesnega pogona...

Ne vem, kako je pri manjših družinah, a za velike družine je taka cifra zelo težko dosegljiva - če sploh... 

In za primerjavo: enako opremljen Volkswagen Transporter pride 54.000€ - se pravi je kombi 2.000€ cenejši od enoprostorca...

 

Čakalna doba? Da že pozabiš, kaj si sploh naročil...

 

A da je upadla prodaja enoprostorcev? 

 

A bejž no!

  • Všeč 3
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 11 urami je Slivka napisal:

Vsi politiki in ekologi kričijo, da dizli onesnažujejo okolje in da jih je treba ukiniti, in da so bee... een... eencii... Me kar trese samo, ko moram napisat... Torej ne-dizli (to bo šlo) sprejemljivejši od dizlov. Marsikje po Evropi je dizlom celo prepovedan dostop v mesta. Zdaj pa poglejmo tega VoklsWagnovega Multivana. Na izbiro sta dva motorja: dizel in ne-dizel. Oba imata prostornino 2 litra in oba imata turbino.

Dizel ima izpuste CO2 od 168 do 187 g/km.

Ne-dizel ima izpuste CO2 od 200 do 221 g/km.

Kdo je zdaj večji onesnaževalec?

Hja. Kaj ko bi podal celotne informacije in povedal, da je bencin dosti bolj močen. In se smatra kot vrh ponudbe po zmogljivostih.

 

Prikazal si samo podatke, ki ti ustrezajo, ostale pa veselo zamolčal.

 

Bom jih jaz podal:

V ponudbi je dizelski motor 2.0 TDI (110 kW/150 KM) in bencinski 2.0 TSI (150 kW/204 KM). Velika novost nove generacije je pogonski sklop eHybrid, ki ga sestavljata 1,4-litrski TSI-agregat in elektromotor (160 kW /218 KM).

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

 in zavesice za kolesi,

 

a ti si se to za Škodo zanimal? 

pred 2 urama je FuManchu napisal:

V Ameriki vemo kakšen bi bil naslov novice... ima možakar srečo

 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/na-obmocju-ptuja-odjeknili-streli-policisti-ze-na-kraju.html

 

V Ameriki bi se videlo skozenj.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...

 

Na testih merijo porabo pri enakih režimih vožnje, torej moč ne vpliva bistveno na porabo. V obeh primerih bodo vozili "kot po jajcih" in v "DeSUS režimu".

In tu na forumu jih je veliko, ki trdijo, da ima močnejši motor manjšo porabo. Kaj bi ne-dizel šele pil, če bi imel enako moč kot dizel... 

In v vsakem primeru je kombi s primerljivo opremo 2.000€ cenejši. 

In enoprostorec ni športnik, da potrebuje 150kW... 105 kW je za dobro grajenega enoprostorca povsem zadosti. Verjemi, vem, o čem govorim. Sem ga imel (in jaz, kreten, sem ga šel prodat). Sedem oseb in počitniška prikolica s 1.300 kg, pa smo šli v Rebrnice stotko - kar je 20 km/h več, kot je omejitev... Čemu potem 150 kW? Samo za to, da plačuješ dražje zavarovanje? 

Napisano
pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

a ti si se to za Škodo zanimal? 

 

 

Nekateri kupujemo to, kar potrebujemo in ne to, kar drugi mislijo, da mi potrebujemo. Pa tudi glede estetike se ne obremenjujemo, drugače bi imeli 21 colske gume namesto 16. Veš, z leti pride spoznanje, da se jaz slajše smejim vsem, ki v estetsko dovršenih vozilih nemočno stojijo v snegu ali pa ob cesti s prebito pnevmatiko in podobno kot pa se oni smejijo mojim vozilom, ki "so taka, kot bi jih s sekiro tesal"...

In kar se prebitih pnevmatik tiče: prejšnji vikend smo imeli rejli po naši planoti. In tudi vozniki dirkalnikov so menjali gume... Eden je na enem "brzincu" scepil celo dve - a rezervo je imel pa samo eno... Tako da po teh naših hribovskih cestah ne potrebujem estetsko dovršen in lepotno neoporečen multimedijski zabaviščni center na štirih kolesih ampak potrebujem avtomobil v vsej svoji surovosti in robustnosti. Žal so izumrli in zdaj poskušamo ta jajca, ki so na voljo, poiskat najmanj slaba in opremit, kot so bili nekoč avtomobili. Da so vsaj po videzu podobna, če že po robustnosti niso...

 

Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...

Ni bila poanta hibrida, tudi sam jih ne prenesem. Ampak da je bencinar v tem primeru stopničko višje po podatkih in glede na to, proizvede  takšna mašina pač več CO2.

Napisano

Glede na to, da je enako vozilo (se pravi enak zračni upor, enaka teža, najverjetneje tudi enak poligon) tista večja moč najbrž ni bila izkoriščena...

 

Ma, veš kaj, ja imaš prav.

 

Grem raje pogledat, če je Monika že prišla v službo...

Napisano
N1INFO.SI

Dars bo na vpadnicah v Ljubljano in na ljubljanskem obroču postavil še 50 novih portalov, s katerimi želijo povečati...

 

 

Bo tore kar zanimivo vse skupaj... 🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.