Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole bo bolj "Blažev žegen", kot so včasih djali...

 

Kdo se pa drži omejitve? Lahko na 100 portalov obesijo znak za omejitev, ampak še vedno bodo vsi gonili na polno. Mogoče še bolj, ker "gužva bo, stisni, da jih čim več prehitimo, da ne bomo toliko časa čakali..."

 

Če je na cesti več vozil, kot jih cesta lahko "prebavi", bodo zastoji. In to je vsa znanost glede tega...

 

Ti portali so podobno brihtna zamisel, kot je tista, da se vse tovornjake z cest spravi na železnice. Ali pa tista, da ljudje zjutraj pridejo z vlakom v Ljubljano...

 

 

 

Kar se tovornjakov na tirih tiče:

Na primorski avtocesti je dnevno okoli 10.000 tovornjakov. Da se tovor lažje pretovarja, predpostavimo, da vsi vozijo standardne, 12 metrske "kontejnerje". Če jih je 10.000, je to 120 km dolga kolona - brez presledka med vagoni. Ob dejstvu, da so povprečne dolžine tovornih vlakov okoli 500 metrov, to pomeni dodatnih 240 vlakov na dan. Mimo grede, trenutno je na primorski železnici okoli 85 tovornih vlakov na dan. Mislim, da ga ni heroja, ki bi iz Kopra do Ljubljane v enem dnevu spravil preko 300 tovornih vlakov. No, razen kakšne šivilje mogoče...

 

Kar se tiče ideje, da se ljudje z vlakom peljejo v Ljubljano:

Iz obalno-kraške in primorsko-notranjske statistične regije v Ljubljano vozi 13.000 zaposlenih. Recimo, da jih je redno 30% na bolniških, na dopustu, na službenih potovanjih,... To pomeni, da jih okoli 9.000 dejansko res vsak dan potuje v Ljubljano. Novi dvodanstropni vlak Stadler ima 290 sedežev. To pomeni vsako jutro dodatnih 31 vlakov. In potem še mestni promet, da vsi ti ljudje z železniške postaje odidejo na svoja delovna mesta... Pa to samo iz obalno-kraške in primorsko-notranjske statistične regije. In če bi v račun vzeli vse iz vseh statističnih regij? Zdaj pa zraven dodajte še tistih 300 tovornih vlakov od prej - ki naj bi svojo pot nadaljevali skozi celo Slovenijo, ne pa obtičali v Ljubljani...

 

Pa drugače, vam je krompir dobro obrodil? Sem slišal, da bo letina grozdja dobra, sicer ga bo malo, ampak bo kvaliteteno. Kako pa s hmeljem kaže? Vreme bo pa tudi še nekaj časa lepo kajne?

Napisano

Na nizozemskem sem bil z busom najhitrejši s 100 na uro. Promet teče tekoče. Visoko povprečje in ni brezveznih omejitev. 

Napisano

Seveda, če so pa presedlal na električarje, kjer moraš vozit pod 100km/h, da maš dovolj dometa. Sem bil v sredo prav presenečen, ko me je pri hitrosti 130km/h prehitel en s Teslo. Mislim, da od kar se spomnim je bilo to na AC sploh prvič in bi mu kar čestital za pogum v boju proti t.i. "range anxiety".

 

Drugač pa takole in to ravno v sredo na poti iz Kopra proti Lj. Spet je bilo enormno kamionov, ampak zdaj kljub prepovedi so že pogruntali, da jih noben ne kontrolira in že veselo pri 95km/h skačejo na prehitevalni pas. Zadaj pa seveda avtomobili bremzajo in pol se vsi čudimo od kod fantomski zastoji. Ja če nekdo navali na prehitevalni pas z bistveno nižjo hitrostjo od dovoljene je pač recept kako narediš za sabo zastoj, ki ga po pravilih normalne vožnje sploh ne bi smelo biti.

 

Torej od Kopra do Lj so tole Shrekovi stanovski kolegi uprizorili pred mano ene 4x in to trije tuji vozniki in en naš. Za dva pasova je pač tranzitnega prometa preveč pa naj vas ne zavedejo zgodbice, da to ne bo pomagalo, če bodo trije pasovi. Prekleto pomaga in tam kjer so že danes trije pasovi ne prihaja do takih zgostitev, saj je vedno opcija skrajnega levega pasu, da se hitrost ne zmanjša in ne naredi fantomski zastoj. Dokler pa sta le dva je pa vse odvisno zgolj in samo od uvidevne in neegoistične vožnje tako navadnih voznikov kot profi šoferjev, da z izsiljevanje prednosti ne povzročijo enega glavnih vzrokov za kaos na cestah.

 

Če mogoče kdo misli da pretiravam, je en lepih primerov vrhniški klanec iz smeri primorske pred izvozom za Vrhniko. Na tem klancu nikoli ni bilo zastojev, dokler niso postavili radarja tik pod koncem klanca navzdol. Tam navigacije sporočajo voznikom, da je radar in prihaja do naglega zmanjševanja hitrosti in zastoj je tu. Potem pa se ta zaradi harmonika efekta vleče še vsaj nekaj kilometrov naprej.

 

Tako DARS kot strokovnjaki to vedo ampak vseeno razlagajo, da je zato kriva premajhna varnostna in podobne nebuloze, ki jih niti fizika ne more opravičit. Če se hitrost nenadoma zmanjša imaš predpogoj za zastoj pa je varnostna prava ali pa neprava, pa vseeno pride do zgostitve.

 

Potrebno je odpravit VZROK zakaj pride do nenadnih zmanjšanj hitrosti ne pa palamudrit o stvareh, ki imajo zanemarljiv vpliv le zato, da se krivdo zvrne na vse udeležence v prometu v stilu, da so krivi ker se vozijo samo po en v avtu, kot to razlaga nesojena komisarka Alenka.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Vse resne države imajo 3 pasove (+varnostni,), mi kot zelo tranzitna pa samo 2 (+varnostni) in glede na obseg prometa je to to....torej kolone oz.kamioni zasedejo en cel pas...moja izkušnja na zadnje je po severni IT....3 pasovi in gas...., in enako AT...3 pasovi in gas...pri nas pa je kot je....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Problem je ker se danes najdejo imbecili, ki so proti širjenju na tretji pas. Navadno so to taki, ki ne stojijo v gnečah ampak kar na pamet lapajo o stvareh, ki jih ne razumejo. Ko so odprli prvo AC 1972 leta je do danes ta odsek primorke praktično ostal enak. Halo 50 let je minilo, folku pa še vedno ni jasno zakaj so trije pasovi načeloma nujnost. Druga opcija pa je zapirat državo in uvajat kvote, kar pa nam EU nikakor ne bo dovolila.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Aja pa še tale video za podkrepitev mojih navedb glede fantomskih zastojev, ki se zgodijo, ko se zaradi počasnel, ki skačejo na prehitevalni pas.

 

 

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Jezen 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sem mnenja še v drugih kontroverznih temah, da na splošno množice delujejo dobro, kadar se posamezniki držijo pravil. To, da posamezniki razmišljajo s svojo glavo (delajo po svoje, ne da bi upoštevali nasvete strokovnjakov ali se ozirali na druge) tudi na cesti povzroča dodatne težave.

 

Sam v teh gnečah vozim po desni (opažam, da se na koncu celo splača) in opazujem, kako nekateri medtem 5x ali več menjajo pas, povzročajo motnje in večajo verjetnost za kakšen karambol. Ni mi jasno, kako lahko na primer v jutranjih gnečah nekdo pričakuje, da bo po prehitevalnem pasu vozil 130 km/h. Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste. In zmanjka prostora za druge ... torej vozim hitreje na račun drugih, ampak se v praksi ne izide, tako kot tako egoistično razmišljanje v drugih življenjskih situacijah za posameznika celo deluje, seveda spet na račun ostalih ...

 

Ja, kdaj se splača biti ovca, ker potem zadeve funkcionirajo. :)

 

sheep herding near me online -

Popravljeno od Janez007
Napisano
Citat

Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste.

 

 

Tole @Janez007 se pa ne morem strinjat. Čist preveč poenostavljaš zadevo in iz fizikalnega stališča nimaš prav, ker si pozabil bistveno komponento in to je čas, ki spremeni komplet tvojo predpostavko.

 

Bom naredil tri primere pri različnih hitrostih, da se vidi, da je višja hitrost faktor, ki bi ob idealnih razmerah, pomenil večjo pretočnost prometa in ne obratno kot nam neki veseljaki razlagajo, da je treba hitrost spustit, da se pretočnost poveča. To je pač BS in velja zgolj in samo takrat, ko se je situacija že zgodila. Ne boš pa situacijo popravil, ko se še ni zgodila, ampak jo boš še poslabšal.

 

OK, dejmo na primerih.

 

Prva kolona vozil vozi s 130km/h na varnostni razdalji 1,5 sekunde. To pomeni, da en avto rabi cca 54m (varnostna razdalja plus 5m dolžine avta) ceste za svoje gibanje. Na razdalji 100km stisnemo v to kolono cca 1695 avtov in štopamo eno uro. Ker je hitrost višja od 100km/h pridejo skozi tudi tisti avti, ki so na koncu kolone in oddaljeni od cilja več kot 100km. Se pravi pomnožimo cifro avto še z 1,3 (130km/h/100km). Skozi torej v eni uri pride 2203 avtomobilov.

 

Druga kolona vozi s 90km/h in potrebuje 43m za en avto, kar pomeni, da jih na 100km spravimo na cesto 2325, ampak, ker se vozijo z manj kot 100km/h jih na cilj pripelje v eni uri torej 90% teh ali 2093.

 

Pa še tretja kolona, ki se vozi zelo počasi s 50km/h in rabi 29m na en avto, tako da jih je na 100km razdalje 3448, in jih zaradi hitrosti 50km/h le polovica od teh pripelje v časovnem roku do cilja, kar pomeni le 1724 avtov.

 

Torej:

Pri 130km/h je pretočnost 2203 avte na uro

Pri 90km/h le še 2093 ali 5% manj.

Pri 50km/h pa skromnih 1724 avtov na uro  ali 22% manj, kot pri hitrosti 130km/h.

 

Zato v trenutku, ko se hitrost zaradi kateregakoli razloga oziroma motnje začne zmanjševati že sama manjša hitrost povzroči, da lahko pride do zastoja in ne obratno, da zastoj povzroči manjšanje hitrosti, kot se narobe razlaga.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

@Boss, fino, da si naredil še izračune. 👍

 

Če prav razumem, bi trenutne prometne avtocestne zastoje popolnima odpravili z dvigom omejitev oziroma bi ob konicah celo morali po prehitevalcu vsi voziti 200 km/h, po navadnem pa najmanj 130 km/h? 😀 Saj me čudi, da se tega še ni spomnila šivilja. 🤣

 

Če pogledam avtocesto od Grosupljega do Ljubljane. Da bi tvoja teorija Boss bila učinkovita tudi v praksi, bi jaz zjutraj v Grosupljem moral čakati v stoječi vrsti za morebitno vključitev v enakomeren tok vozil, ki vozijo s hitrostjo zgornje omejitve. Čakal pa bi verjetno 1 uro za vključitev med voznike iz Dolenjske, ki drvijo v službo. Avtov je enostavno več, kot jih je po tvojih izračunih možno nabasati na avtocesto, verjetno preveč tudi za idealne pogoje. Saj ko se združujeta 2 cesti v 1 je podobno. Če sta obe polni, se zamaši in se vozniki na levi in desni rinejo iz 2 v 1 kolono. 

 

WWW.RTVSLO.SI

Prometni zamaški so mora večine voznikov po vsem svetu. Poleg nenačrtovanih zamud med udeleženci povzročajo dodatno utrujenost...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Še ena žalostna novica za avtomobilske navdušence. V čast in velik užitek mi je bilo voziti RS športni oddelek. Mogoče pa še kdaj se srečamo kje...:jupiii::rispekt:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Megane R. S. Ultime je hvalospev legendarni zgodovini športnih Renaultov z oznako R. S.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Za zastoje... 

Eno je teorija, drugo pa  praksa. Eno je vozit se po AC, drugo pa izvozi iz AC, kjer iz prehitevalnega pasa rinejo zadnji čas na izvoz....ki ne požira maso avtov... 

Napisano

V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.

 

Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata. 

 

Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?

33112_1.png

Napisano

@Janez007 V bistvu ja, če bi se vsi vozili z enakomerno hitrostjo 200km/h bi bila pretočnost največja. Tukaj me bo podprla čisto gola fizika. Ampak to ni point, ker vemo, da to ni mogoče in tudi ni izvedljivo je potrebno imeti najbolj optimalno hitrost, ki je verjetno nekje med 120-140km/h.

 

Problem nastane, ker imamo vozila, ki ne smejo dosegat te hitrosti in vozijo bistveno pod maksimalno omejitvijo se pravi: avtobusi 100km/h, polpriklopniki do 90km/h, priklopniki do 80km/h itd. Če imaš samo dva pasova in je takih počasnejših vozil veliko hitrost vožnje na voznem pasu pade na hitrost teh vozil a istočasno povzroči situacijo, da hitrejša vozila s tako nizko hitrostjo padajo na prehitevalni pas, kjer bi se moralo vozit v normalnih pogojih vsaj 120km/h. Pride do izsiljevanja in to je problem, ki ga vidiš tudi v članku saj prihaja do sprememb hitrosti. 

 

Tudi, če je varnostna pravilna je sprememba hitrosti recimo iz 130km/h na recimo manj kot 100km/h pač prevelika, da bo buffer deloval, kot trdijo v članku. Ne deluje, ker recimo kamion v prehitevanju bo še vedno vozil "le" 95km/h in prehiteval tistega, ki na voznem pelje 92km/h. Kolk cajta to traja si lahko izračuna vsak zase.

 

To je to kar se tiče same vožnje in vpliva hitrosti na nastajanje zastojev. Če pustimo ob strani delo na cesti, nesreče, okvare, posebni prevozi itd, ki so največkrat glavni kreator zastojev se vse omenjeno da rešit s tretjim pasom. Kjer je desni pas še vedno namenjen počasnejšim vozilom tam nekje med 80-100km/h. Srednji da le ta vozila lahko prehitijo počasnejše in bi si delili ta pas z ostalim prometom nekje v hitrostih 95km/h in 130km/h. Skrajno desni pa za prehitevanje vozil na sredinskem pasu, kjer bi se pričakovala hitrost med 120-130km/h.

 

Tako bi med sosednjimi pasovi bila razlika v hitrosti manjša in lažje obvladljiva pri prehajanju iz enega na drug pas, kot tudi pri samem vključevanju na AC kot izključevanju iz nje. Doseči hitrost na pospeševalnem pasu vsaj 90km/h ni tak problem, kot za mnoge pospeševati do 130km/h, kot je v določenih primerih potrebno danes, da se nestresno vključiš v promet na AC. Tretjina voznikov se namreč še vedno ne zna vključit in ne dojamejo, da to najlažje storiš čimbolj se približaš hitrosti prometnega toka.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.

 

Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata. 

 

Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?

 

Torej bo rešitev 3. pas. ...😀

 

What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse |  WIRED

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kar se pa tiče kolon bo pa jutri spet žurka, ponedeljek plus študentje v ljubljano.... :nevem:

Uni ki pravijo, da ni potreben tretji pas mi naj prosim razložijo zakaj je bil pred leti potem potreben drugi pas.... 🥴

Razlogi so isti kot takrat... 😉

Če mislijo drugače, potem naj nehajo graditi 2.tir....:wub:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Kar se pa tiče kolon bo pa jutri spet žurka, ponedeljek plus študentje v ljubljano.... :nevem:

Uni ki pravijo, da ni potreben tretji pas mi naj prosim razložijo zakaj je bil pred leti potem potreben drugi pas.... 🥴

Razlogi so isti kot takrat... 😉

Če mislijo drugače, potem naj nehajo graditi 2.tir....:wub:

Tretji, čez nekaj let četrti, ... pa peti .... Bomo Slovenci delali le še za ceste in avte? Kaj bo ostalo od naše lepe že tako majhne pokrajine?

 

Nekako moramo spremeniti navade, politiko.  Recimo veliko ljudi, študentov se je v zadnjih letih nastanilo izven večjih mest, ker so se nastanitvene nepremičnine podražile preko vseh razumnih meja. Tako sedaj v Ljubljani na primer, študentje skoraj več ne dobijo dostopnih sob, ljudje pa so se izselili v dostopnejše zidanice po Dolenjski. Vedno več stanovanj pokupijo investitorji in jih oddajajo turistom. To ne vodi več nikamor. Sem mal hud. :) 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.

 

Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata. 

 

Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?

Za cestnine ne vem...trga iz aparata na steklu. Vem, da je na Hrvaškem za bus 3 osni do konca Dalmacije iz Zagreba 70€

Premalo je kontrol in policije za tovornjake na cestah... 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Torej bo rešitev 3. pas. ...😀

 

What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse |  WIRED

 

A tole je posneto pri nas? Glej sem zadnji teden bil veliko na AC in prav pozoren. Gneča se naredi na dvopasovnem, medtem tam, kjer ima AC tri pasove gneče ni bilo nobene. Če ne verjameš greš lahko preverit sam.

 

Če pa že gledamo tole slikco, pol si pa predstavlji, da imajo samo dva pasa. To tri dni ne prideš nikamor, tkole pa mogoče v eni uri. Dva litra tekočine ne spraviš v litrsko steklenico, gre pa v dvolitrsko. Mislim, a je res tole tko težko razumet, da tretji pas bo pomagal. Ne bom rekel, da bo pretočnost za 50% večja, bo pa za 30% sigurno. In pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi. Tko, da po moje bi že 20% povečanje pretočnosti ogromno pomagalo.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

A tole je posneto pri nas? Glej sem zadnji teden bil veliko na AC in prav pozoren. Gneča se naredi na dvopasovnem, medtem tam, kjer ima AC tri pasove gneče ni bilo nobene. Če ne verjameš greš lahko preverit sam.

 

Če pa že gledamo tole slikco, pol si pa predstavlji, da imajo samo dva pasa. To tri dni ne prideš nikamor, tkole pa mogoče v eni uri. Dva litra tekočine ne spraviš v litrsko steklenico, gre pa v dvolitrsko. Mislim, a je res tole tko težko razumet, da tretji pas bo pomagal. Ne bom rekel, da bo pretočnost za 50% večja, bo pa za 30% sigurno. In pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi. Tko, da po moje bi že 20% povečanje pretočnosti ogromno pomagalo.

 

 

... "in pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi". 

Resno? V nobeni drugi evropski državi, kjer sem bil letos ni takih kolon kot pri nas. 

Včeraj, ko sem se vračal iz Ljubljane (okoli 18.ure) je bila kolona dolga od Senožeč do Ljubljane. Dobro, da, sem se vozil v nasprotno smer proti Kopru. 

Ne vem,če bi tretji pas kaj rešil. Mogoče le za odtenek. 

 

 

Napisano

Potem se verjetno nisi veliko vozil po drugih drzavah v casu prometnih konic…

 

London recimo je na prvem mestu, kjer v povprecju za prevozit 10 km rabis vec kot pol ure… 

 

WWW.TOMTOM.COM

"Ranking travel times across 390 cities worldwide. Check out the most congested cities in the world."

 

Pa se ena stran, kjer so navedeni podatki o prometu

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Tole napišem, popijem kavo, potem se grem pa postavit v kolono proti Ljubljani.

 

Itak se strinjam, da bo tretji pas krepko pomagal. Ampak, ko bo narejen, bo potreben že četrti. Da pa se tretji pas zgradi, je toliko preprosto, kot ojačati omrežje, da bo sfolgalo več električnih avtov, TČ, sončnih elektrarn. Zraven pa se zavedamo, da je treba temeljito posodobiti še želežniške povezave ... (mi imamo še enotirno na dizel lokomotive - niti ni elektrificirana!). Ampak na prvem mestu je treba denar vložiti v razsut zdravstveni sistem, trenutno pa še prej v sanacijo vodotokov in škode po poplavah. ..Radi bi zaprli TEŠ 6, da pa zgradimo novo NEK, pa bo treba spet nekje dobiti 10-15 MRD. Za vse, kar sem naštel, pa ne vem če bo 50 MRD dovolj ... to pomeni 25.000€ na prebivalca Slovenije ... Lahko pa vsaka družina v Sloveniji (upoštevam povprečje - 4 člani) skešira po 100.000€ in vse to naredimo takoj. :) Če bi bil problem samo v denarju. V nasprotnem primeru (tako v praksi bo) se bomo zadolžili in na koncu preko davkov, taks, ... prispevkov plačali še več - skupaj z obrestmi 150.000 €/družino, potem se bomo pa čudili, od kod nam tako nizek standard - zakaj je država tako draga. Cenejše variante pa lahko drugje vidimo kakšne so. 😃

 

Skratka, treba bo biti potrpežljiv, nisem prepričan, če bom to čez 30 let potreboval ali dočakal. :)

 

image.jpeg

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Tretji pas bo najcenejši, ker se obstoječa AC samo dogradi. Ko bo to zgrajeno čez cca 5 let se bo začel počasi umirjati promet zaradi dragih el. vozil in dograjenega železniškega 2.-3 jega tira....😊

Je pa res povsod ogromno problemov, ki jih nikoli ne bomo rešili, žav..... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.