Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole pa tako lažejo kot pes teče. S tem samo zakrivajo dejstvo, da je za 60% vseh zastojev kriv DARS sam, ki izvaja dela v najbolj neprimernih trenutkih. Cestne odseke ima zaprte bistveno več časa kot je dejasnko potrebno in na cesto montira neprimerne idiotske rešitve, ki se takoj izkažejo za moronske. Kot primer so bili tisti količki s smeri Golovca proti južni obvoznici ali pa radar na koncu Vrhniškega klanca. Oba sta oziroma en še vedno pridno ustvarjata kolone.

 

Pred kratkim sem tu na forumu naredil izračun, da višja hitrost pomeni, da je pretočnost prometa večja, če bi vsi enakomerno vozili s to hitrostjo. Fizika ne laže in lahko DARS še tako razlaga nekaj v zvezi z umetno inteligenco pa še vedno ne bodo okoli prinesli fiziko. Zakaj pa kolone nastanejo pa je kriva sprememba hitrosti oziroma dovolj je da se najde samo en mandeljc, ki naredi bedarijo in s prenizko hitrostjo izsili svoj prostor recimo ali iz vključevalnega na vozni ali pa iz voznega na prehitevalni. To se ne da predvidet in ko je enkrat kolona je vse skupaj džabe pa je lahko 100x UI na delu.

 

Tudi če bo po nekih izračunih UI rekla dajmo na AC naenkrat narest iz 130km/h na 60km/h je isti štos kot če to naredi neuravnovešenec iz prejšnjega odstavka. Če bodo ljudje upoštevali se bo za njimi naredila točno taka kolona kot naj bi se jo znebili.

 

Da pa ne bom samo pizdil je tukaj nekaj predlogov kako čim bolj preprečiti spreminjanje hitrosti kot predpogoja za nastanek fantomskih kolon.

 

1.) bistveno podaljšat pasove za vključevanje, če je le možno lahko tudi še za 500m.

2.) tudi pasove za izključevanje se lahko vsaj toliko poveča kot vključevalne, da omogočijo čim več možnosti normalnega izključevanja, ker je to pri tej gostoti prometa ključno.

3.) pravilna uporaba talnih označb, kjer DARS-ovcem dela še vedno preglavice in dostikrat dovolijo spreminjanje pasu tam, kjer je najbolj neprimerno in je to vzrok za nepredvidene situacije - je kar nekja takih "črnih" točk, kjer se samo križaš kakšno neznanje je doma na DARS-u.

4.) tretji pas je itak rešitev, da se loči počasnejša vozila od hitrejših tako da počasnejša uporabljajo desni pas in za prehitevanje sredinskega. Hitrejša pa sredinskega in za prehitevanje skrajno levega, Pri taki razvrstitvi je razlika v povprečni hitrosti med posameznima sosednjima pasovama manjša kot v primeru razlike hitrosti kadar sta samo dva pasova. To je en glavnih argumentov, da so trije pasovi "must have".

5.) bistveno več poudarka s strani policije na vključevanja na AC, na izključevanja iz AC, na menjavanje pasov, uporaba smerokazov, kampiranje na levem pasu, neustrezna nepravočasna razvrščanja, neustrezna varnostna razdalja prav med kamioni, ki onemogočajo prehod na desni pas, da bi se lahko nekdo izključil iz AC itd itd.

6.) DARS naj ne izvaja nenujnih del znotraj prometnih konic. Tudi samo prisotnost mežikajočega vozila stoječega na odstavnem pasu sproži zaviranja in bistvena zmanjševanja hitrosti vožnje. Košenje trave, menjavanje žarnic, obcestnih tabel, ograje, pregledovanje cest, itd se da izvest popolnoma normalno tudi v času, ko ni konic ali povečanega prometa.

7.) DARS naj zaposli strokovnjake, ki bodo znali narediti razpis za vzdrževalna dela, ki bo tako stroškovno, predvsem pa časovno primeren. Večino večjih vzdrževalni del je časovni rok vsaj 2x predolg, ker potem vidimo mesece in mesece, ko ni nikogar na delovišču (tak primer je bila recimo prenova AC od Leskoškove, do razcepa na Štajerko, kjer so namensko zavlačevali z določenimi fazami gradnje.

8.) Če na DARS-u tako nujno rabijo UI, ker je naravna inteligenca pri njih očitno nezaželena in zaposljujejo samo tiste s podpovprečnim IQ-jem, naj jo uporabijo za načrtovanje svojih vzdrževalnih projektov. Mnogo boljše je da tri ekipe najprej naredijo v enem mesecu en odsek nato v drugem drugega in nazadnje v zadnjem mesecu tretjega. Danes imamo pa tako, da tri ekipe delajo istočasno tri različne odseke vsakega po tri mesece.

9.) DARS-je potrebno očistit politično nastavljenih kadrov, uvesti strožji nadzor pod kazenskimi sankcijami in narest to družbo mnogo bolj učinkovito in sposobno urejanja AC križa. Ne rabijo tam nekega Roka, da bi jim odpiral vrata.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

@Boss-a za predsednika vlade. 😁 

 

Govorim na splošno. Dokler nisi v situaciji, da moraš odločati, je lahko biti pameten. To se je dobro pokazalo na sedanji vladi in še posebej pri njenem predsedniku. Po enem letu in pol njegova dejanja vedno bolj spominjajo na dejanja prejšnjega predsednika vlade. Prej je bilo lahko kritizirati nezakonitosti, sedaj podobno nezakonito ravnajo sami. Sprejemajo zakone po hitrem postopku in notri vtikajo določbe, ki jih ne bi smeli. Pred Rogom se je v "svobodi" pred dnevi pojavil policijski solzivec ...

 

Tako da Boss, mnogo dobrih idej, ki pa jih ni možno učinkovito prenesti v prakso. Saj danes je že mnogo, še preveč pravil, tudi za obnašanje na cesti. A kaj, ko smo balkanci in se nanje požvižgamo. Tvoji filmčki povejo vse.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Dokler Murgle in Zoki odločajo o vsem bo težko kaj spremenit. Ko bo par generacij pod rušo, potem mogoče.

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je FuManchu napisal:

Dokler Murgle in Zoki odločajo o vsem bo težko kaj spremenit. Ko bo par generacij pod rušo, potem mogoče.

 

In to že več kot 30 let. 😃  In tisti, ki je obljubljal drugače, bil vmes na 3x na oblasti, ni nič spremenil. Za svoj obstoj namreč rabi notranjega sovražnika, pa čeprav izmišljenega. 😥

 

Kolikor poznam zadeve, za kamerami ni zadržkov pri sodelovanju, še posebej, kadar se obema stranema izplača. 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hlapci smo bili in hlapci bomo ostali. Žal. 

Če nas ne jebe politika nas pa cigoti.

Kot je rekel Janša, treba se oborožiti legalno. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Bomo rajši vozili po magistralki 90 kot pa po AC 60....:nevem: in to brez vinjete.... 😉

 

Kar sanjaj. Ne bo šlo.

Na magistralki Trojane - Domžale, je sedaj povsem enako sr...je kakršno je bilo pred izgradnjo štajerske avtoceste. V konicah se voziš 20km/h. (kar je še vedno kak kilometer hitreje kot na avtocesti)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Hlapci smo bili in hlapci bomo ostali. Žal. 

Če nas ne jebe politika nas pa cigoti.

Kot je rekel Janša, treba se oborožiti legalno. 

Hehe, dobr te je nategnu. Pa razloži kako se boš ti oborožil na legalen način.

 

btw, sem oborožen, zdaj pa ne vem, na koga naj streljam. Da se ne bova ponesreči midva gledala preko nišanov, mi nebi bilo všeč.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Hehe, dobr te je nategnu. Pa razloži kako se boš ti oborožil na legalen način.

 

btw, sem oborožen, zdaj pa ne vem, na koga naj streljam. Da se ne bova ponesreči midva gledala preko nišanov, mi nebi bilo všeč.

Imam dovoljenje in puško. Imam tudi nalepko na vhodu, da nepovabljen gost ve približno kaj ga čaka. Sem legalno oborožen :bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Tako da Boss, mnogo dobrih idej, ki pa jih ni možno učinkovito prenesti v prakso. Saj danes je že mnogo, še preveč pravil, tudi za obnašanje na cesti. A kaj, ko smo balkanci in se nanje požvižgamo. Tvoji filmčki povejo vse.

 

Ja sej če takoj na začetku obupaš pol se ne da nič naredit, ker seveda najmanj napora je to da se pač sprijaznimo da tako pač je.

 

Glede tistih 9. točk, ki sem jih napisal, se jih da vsaj 6 takoj spravit v prakso z majhnimi skoraj zanemarljivimi stroški in kaj je najbolj pomembno, da se jih da začeti izvajat takoj. DARS lahko to naredi praktično danes brez reorganizacije in nekih vsebinsko strukturnih sprememb znotraj darsa. Torej kje je problem, da se to ne naredi? Verjetno samo v tem, da če bi se začeli tako obnašat bi ljudje prehitro videli, da je za večino sranja na AC-jih dejansko kriv prav DARS sam. Tega se pa prav njihovo vodstvo boji kot hudič križa.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 54 minutami je g.Wankel napisal:

Legalno si oborožen, ampak ne smeš nič s tem početi ;)

Janša se dela norca zdej že iz svojih volilcev :)

Če mi pridejo neki črnuharji z tretjih držav ogrožat mojo družino, bodo od blizu spoznali kemijski element z oznako Pb pod številko 82.

E jebiga ga. Fuck around and find out 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

 

Zakaj odločevalci niso zainteresirani za navadnim ljudem prijazno zakonodajo? Ampak za zakonodajo, ki je prijazna do bogatih. 

 

Vsi vemo, da mladim družinam, študentom močno primanjkuje stanovanj. Tudi zato, ker še tista, ki pridejo na trg, pokupijo investitorji, da bi z njimi služili. Mnogo, predvsem v večjih mestih in turističnih krajih, se jih oddaja preko Bookinga ali Airbnb. Torej v mestih za študente in ljudi primanjkuje stanovanj. To ljudje rešujejo s selitvijo na podeželje. In to je tudi pomemben razlog, zakaj se je promet v zadnjih letih na vpadnicah v mesta močno povečal.

 

To bi oblast lahko rešila z ustreznim stanovanjskim/nepremičninskim zakonom. Ampak ni interesa.  :( 

 

NECENZURIRANO.SI

Kako je poslanec SDS v zakonu našel luknjo, ki mu omogoča, da še vedno sedi v državnem zboru, medtem ko služi z oddajanjem vile na Bledu turistom?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ej ej ej , pa ne našga Grimsa ribat - človek je komaj preživel teroristični napad z atipično pljučnico.

 

Pa iz slik se tudi točno vidi, da gre za garsonjero nekje v okolici zidanega mosta in da je 240.000€ kupnine bilo še veliko preko tržne cene. Tale banda levičarska s Holobom na čelu si pa res preveč privošči.

33112_1.png

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

Nemški avtomobilski klub ADAC je objavil rezultate 20 let meritev porabe avtomobilov. Kateri so se izkazali za...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 31. 10. 2023 ob 14:38 je Z M A J napisal:
WWW.ZURNAL24.SI

Nemški avtomobilski klub ADAC je objavil rezultate 20 let meritev porabe avtomobilov. Kateri so se izkazali za...

 

 

Pa misliš, da je za verjet tem testom?

Med najvarčnejšimi dizli dve Mazdi, med bencinarji nobene. Pa ravno bencinske Mazde so baje the best of the best of the best...

Da pa ADAC ne stišči kakšnega Nemca vmes in je pet nejvarčnejših bencinarjev pet Japoncev, pa tudi nekaj pove...

Med električnimi pa Hyundai, čeprav se po reklamah najbolj repenčita Tesla in MG...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Pa misliš, da je za verjet tem testom?

Med najvarčnejšimi dizli dve Mazdi, med bencinarji nobene. Pa ravno bencinske Mazde so baje the best of the best of the best...

Da pa ADAC ne stišči kakšnega Nemca vmes in je pet nejvarčnejših bencinarjev pet Japoncev, pa tudi nekaj pove...

Med električnimi pa Hyundai, čeprav se po reklamah najbolj repenčita Tesla in MG...

Od kar so ADACja dobili pri goljufanju ne verjamem več nič.

 

Tudi gostilniškim "rekla čula kazala" ne verjamem...jaz zase vem,za druge me pa "boli pimpek".

Ko bolj tiščim je več,ko pa cincam je pa manj-to je to...in se sploh ne sekiram.

Mal sem potestiral,koliko gre,a da bi se pehal za porabo...za to pa imam :zoom-zoom: avto😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi poškodb. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
    • Sekulić kljub vsemu našel nekaj pozitivnih plati WWW.RTVSLO.SI Dva koša iz igre v prvi četrtini, 24 točk do polčasa, to je včeraj zmogla slovenska košarkarska...       Mislim da ce zgubis proti reprezentanci kjer njihov najboljsi igralec igra v drugi spanski ligi, da pol ni pozitivnih stvari v igri. Sploh k si ob polcasu ze na -25      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.