Alex Napisano ponedeljek ob 04:06 Prijavi Napisano ponedeljek ob 04:06 pred 7 urami je Boss napisal: Hijene se že grizejo med sabo.... lepo. Tistmu Hajdinjaku iz NSi naj pa Bilobil pošljejo, ker totalno pozablja in se ne spomni ne Snežića in ne Draganovića. Par ta močni klofut okol njuška pa se bo vseh spomnila za nazaj in za naprej. Vsi so enaki. Vsem, levim in desnim peša spomin in z roko v roki lomastijo po našem denarju. Živi primer je nakup golobnjakove stavbe na Litijski. Da ne naštevam naprej. 1 Citiraj
Alex Napisano torek ob 08:10 Prijavi Napisano torek ob 08:10 Evola, so že ugotovili, da električni avtomobilčki ne zmorejo takih hitristi na avtocestah. Pa jim bodo malo šli naproti, da ne bodo ovirali tovornjakov. 😊 https://www.24ur.com/novice/slovenija/namesto-130-na-slovenskih-avtocestah-110-kilometrov-na-uro.html 2 Citiraj
godlike Napisano torek ob 08:54 Prijavi Napisano torek ob 08:54 Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša. Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili. 2 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano torek ob 12:20 Prijavi Napisano torek ob 12:20 pred 3 urami je godlike napisal: Barabe so. Potovalni čas se nič ne podaljša. Mogoče na polni avtocesti ne. Na prazni pa se 100%. Ne vem kje so smisel za logiko izgubili. Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo! 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Matick Napisano torek ob 12:59 Prijavi Napisano torek ob 12:59 (urejeno) pred 39 minutami je Mraušk Mčk napisal: Ne logika in ne empirika ne govori v prid trditvam v članku. Uglavnem, lažejo! Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803. To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja. Ne da se mi pa matrik delat, in racunat, ker bojo stevilke itak podobne, glede na to da se racuna "separacija" oz varnostna razdalja v casu, in ne neki fiksni razdalji. Takoj ko dolocimo neko fiksno razdaljo med avtomobili (v metrih), se kapaciteta s hitrostjo veca. Popravljeno torek ob 12:59 od Matick Citiraj
godlike Napisano torek ob 13:17 Prijavi Napisano torek ob 13:17 pred 16 minutami je Matick napisal: Po zelo poenostavljeni kalkulaciji, je teoreticna kapaciteta enega pasu avtoceste pri 130km/h, 1805 avtomobilov na uro na pas, pri 110, je 1803. To je ob predpostavki, da ves promet vozi z omenjeno hitrostjo, in da drzijo predpisano varnostno razdaljo 2s. Razlika je samo zaradi zaokrozevanja. Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110. Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost! 2 Citiraj
Matick Napisano torek ob 13:32 Prijavi Napisano torek ob 13:32 pred 11 minutami je godlike napisal: Samo pri prvem primeru si prevozil 130km v 1 uri, pri drugem pa 110. Torej ti 20km manjka, ne glede na pretočnost! Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost. Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih. Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev 3 Citiraj
Alex Napisano torek ob 14:23 Prijavi Napisano torek ob 14:23 (urejeno) pred 51 minutami je Matick napisal: Ja tukaj se nisem vtaknu v potovalne case, ampak samo v pretocnost. Tudi z nizanjem hitrosti ne bojo resili fantomskih zastojev, ker to je pa bl problem v voznikih, ne pa v samih hitrostih. Je pa kapaciteta ceste taka kot je, se pravi ce gre 5000 avtov hkrati na cesto, pac ne sfolga, pa ni vazno kaksna je omejitev Fantomski zastoji nastajajo samo na "kozjih stezah" kakršna je naša uboga avtocesta, kjer na voznem pasu kraljujejo tovornjaki, ostali imajo na voljo prehitevalni pas, kjer pa zopet vsakih par km izletijo nanj tovornjaki, ki prehitevajo pet km hitreje, kot vozijo tovornjaki na voznem pasu. To je že vse bilo videno v Italiji, dokler niso naredili treh pasov. Od takrat se to ni zgodilo več, razen, ko je kakšna nesreča. Zastonj to naši "strokovnjaki" nabijajo, ko pa je vse skupaj v resnici precej ubogo. In, ko dodamo še par gradbišč, ki so stalnica na naših avtocestah, je stanje še bolj porazno. Popravljeno torek ob 14:24 od Alex 7 Citiraj
samSimon Napisano torek ob 19:23 Prijavi Napisano torek ob 19:23 Če smo pa taka fajn tranzitna država no. Sigurno ima naše gospodarstvo blazno korist od tega, drugače ne vem zakaj ne bi čez dan za kamione nabil trojne cestnine, ponoči pa normalno. Recimo. Ma ne sej vem, nikol ni tko preprosto 😏 1 Citiraj
skritikrt Napisano sreda ob 09:39 Prijavi Napisano sreda ob 09:39 Zelo dober intervju👍...bolj za tiste,ki zares razumejo nemščino...al pa če si pomagate z avtomatskim prevodom... Citiraj
Z M A J Napisano četrtek ob 20:18 Avtor Prijavi Napisano četrtek ob 20:18 Yugo se vrača – tokrat menda zares že čez dve leti AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI Kljub temu, da prihaja vse več električnih avtomobilov bo najprej na voljo z bencinskim motorjem. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.