Skoči na vsebino

Aquaplanning in profil gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ...

 

Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ...

 

no evo prvi konkreten odgovor :)

Jaz sem mislil na de?ne profile kot na primer ki imajo kanale speljane na stran

http://i18.photobucket.com/albums/b135/mct...vision/r888.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.

Napisano

R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.

 

Res je

pa slika je samo za vzor...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?

Napisano

Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?

 

Sem omenil to - stari klanec ?rni Kal mimo kamnoloma pa vse do vrha ko se cesta razcepi na dva pasova proti LJ, in ja so jame, kar konkretne, konji?ev je pa tam nekaj ?ez 160... :hudicek:

 

Ampak kot re?eno nisem mislil konkretno na moj primer, razmi?ljal sem o razlikah gum...to da je meni zdrsnilo je normalno ob teh razmerah in predvsem obratih, stanju ceste, nalivu...itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

 

Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... :P
Napisano

Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... :P

 

Moja Mazda ne pozna "poledice"... :hudicek: Vsaj zaenkrat ?e ne! :P Upam, da bo tako tudi ostalo. :blush:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.