jures Napisano 18. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. maj, 2011 Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ... Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ... no evo prvi konkreten odgovor Jaz sem mislil na de?ne profile kot na primer ki imajo kanale speljane na stranhttp://i18.photobucket.com/albums/b135/mct...vision/r888.jpg Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Symon Napisano 18. maj, 2011 Prijavi Napisano 18. maj, 2011 R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning. Citiraj
jures Napisano 18. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. maj, 2011 R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning. Res je pa slika je samo za vzor... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka Napisano 18. maj, 2011 Prijavi Napisano 18. maj, 2011 Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema. Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to? Citiraj
jures Napisano 18. maj, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. maj, 2011 Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema. Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to? Sem omenil to - stari klanec ?rni Kal mimo kamnoloma pa vse do vrha ko se cesta razcepi na dva pasova proti LJ, in ja so jame, kar konkretne, konji?ev je pa tam nekaj ?ez 160... Ampak kot re?eno nisem mislil konkretno na moj primer, razmi?ljal sem o razlikah gum...to da je meni zdrsnilo je normalno ob teh razmerah in predvsem obratih, stanju ceste, nalivu...itd Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
RoKo Napisano 18. maj, 2011 Prijavi Napisano 18. maj, 2011 . Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema. Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... Citiraj
Slivka Napisano 19. maj, 2011 Prijavi Napisano 19. maj, 2011 Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... Moja Mazda ne pozna "poledice"... Vsaj zaenkrat ?e ne! Upam, da bo tako tudi ostalo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.