Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Objavljena slika

 

As intelligence goes up, happiness goes down. See, I made a graph. I make lots of graphs.

— Lisa Simpson. The Simpsons. Episode 257. January 7, 2001.

  • Odgovori 15k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e ?e to itak razumem kako gre, sam to drugo ?tevilko menjajo prej kot v dveh letih in jo colajo ?eprav po standardih ozna?evanja ne gre za menjavo SW-ja ampak za popravke. Po logiki ostalih proizvajlacev SW-ja se cola prehod na vi?jo ?tevilko pri prvi ?tevilki. Se praqvi recimo corel draw si moral kupi recimo verzijo 13 ne pa update na 13.1, ki je bil zastonj.

 

Pri Macu bi torej morali iti na verzijo 11, da bi lahko rekli za spremembo OS-a, ker vse ostalo so samo update, service packi ipd, ki se naj ne bi ra?unali... zato pa je pri tistem vicu tolk sme?no in popolnoma dr?i. Govori samo o updajtih ne pa menjavah OS-ov.

 

 

Windows xp je res izsel leta 2001 ... Naslednji je bil Windows Xp media cewtner edition v letu 2002, potem je bila leta 2003 verzija Windows Media Center Edition 2004 in leta 2004 Windows Media Center Edition 2005. Windows Vista je bila konec leta 2006 ... konec leta 2009 pa je bila verzija Windows 7... Cena za nadgradnjo Windows iz ene verzije na drugo pa je koliko? Je dovolj 150? ? Odvisno sicer od verzije... Pri Ultimate je ocitno lahko tudi skoraj 350? :whatever: >> http://www.lovecnacene.si/microsoft-window...g-dvd/m/187549/ ... S tem, da imas pri Windowsih se miljon razlicnih verzij... (pri W7 gre nekako takole: Starter, Home Basic, Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate ... poleg tega so se 32 in 64 bitne razlicice) ... Poleg tega se vsako jezikovno razlicico posebej placas... razen ce kupis najdrazjo Ultimate verzijo ... kjer imas pravico menjavati jezike brezplacno ... Se je stranki ze zgodilo, da je moral kupiti dve verziji za en raciunalnik... OEM verzija, ki je bila ze zraven racunalnika je bila 64 bitna verzija Windows 7 Home Premium ... Ti so bili ze sestavni del ponudbe (po corporate pogodbi - Dell) in ni bilo nic ceneje, ce jih ne bi dali zraven. Ker so imeli softver, ki ne podpira 64 bitnih WIN, so morali kupiti se 32 bitno verzijo... in to po polni ceni (box verzija)... ker nadgradnje iz 64 na 32 bitno verzijo NI ... So potem raje vzeli se eno OEM verzijo... ceprav s tem licencno niso pokriti... ampak ce bo pac inspekto tolk bukov, da bo tezil, ker so kupil dva operacijska sistema, uproabljao pa itak samo enega, potem bo pac tako ... skratka komplicirajo tam, kjer je najmanj treba :) ...

 

Pri OS X je recimo samo ena razlicica... za namizne racunalnike in ena razlicica za streznike... Menda naj bi celo naslednja verzija 10.7 (Lion) bila enotna za oboje ...

 

 

 

Aja, Mac userji... kolk od vas ima na svojem Macu ?e kak?en SW za virtualizacijo drugih OS-ov - Recimo Parallels in VMware ipd pa gor nalo?ene winse? Zanimivo kako pri uporabi Winsov uporabniki te potrebe nimajo, da bi kdo nalagal MacOS razen v namene testiranje. Pri poslovni uporabi MacOS pri nas v Slo pa je virtualizacija skoraj "must have", da lahko uporabniki zaganjajo raznorazne namenske windows based programe, kot so ra?unovodsko knjigovodski programi, programi e-banke ipd.

 

Imam na obeh sistemih virtualizacijo... in v obeh primeov samo za testiranje :) ... Imam pa se stari notebook v sluzbi predvsem zato, ker pac ni vseh programov za MAC OS ... Ampak ga redko uporabim... (prizgem enkrat do dvakrat mesecno :) ) ...

 

Imam pa celo na Windows masini (na strezniku) se virtualne Windowse... tudi za testiranje :) ... sploh za simulacijo kaksne mrezne verzije... kejr potem zazenem dva, tri ali stiri virutalce z Windows XP recimo ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

OK, zdej mi pa razsvetlite opzorja, ker pri Macu sem bolj teoretik kot praktik, ker ga nimam - a progy, ki so danes pisani za MacOS X delujejo na starej?ih razli?icah - recimo na razli?ici MacOS izpred 10 let recimo tako kot danes vzame? SW za Winse in sigurno deluje na WinXP

 

Vpra?anje je ?ist resno, ker me zanima zaradi zdru?ljivosti, da nam lolek izpadu.

33112_1.png

Napisano

V bistvu je tako kot pri Windowsih... Tudi ne delajo vsi programi na vseh verzijah :) ...

 

Prelomnica pri MAC OS je bil prehod iz PowerPC na Intel procesorje ... To je bilo nekje po letu 2005 ali 2006 ... torej se ne dolog nazaj :) ... Nekateri programi so univerzalni... drugi pa so pisani samo za PowerPC ali samo za Intel procesorje ... Do pred kratkim je bil MAC OS se vedno na voljo tudi za PowerPC procesorje... od verzije 10.6 (Snow Leopard) ni vec podpore za PPC in je samo se za Intel procesorje ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

OK res mi je ?ou da sm dal to slikco sm, zdj bi pa prosu admina da mal pose?e vmes v debato in jo zaklju?i ali pa prestavi v novo temo?? se strinjate?

 

LP :D

Napisano

Jest je mac guru :bravo:

ampak se vedno trdim da microsoft racuna 350e za service pack. (NT 6.0 na NT 6.1, XPji so bli NT5.0)

 

service pack ni nova verzija..... :huh:

ampak popravki znotraj iste verzije......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Borut Pahor remix (Barbra Streisand) >> http://goo.gl/sVOAO

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne more? no...

 

 

 

Men sploh ne rata pogledat. Ne vem, a mam sam jest tak feler, ampak men nerodn rata, ko gledam, ke en iz sebe bedaka dela.

Napisano

Objavljena slika

 

Kje je oni Mazdo vido??

 

sem moral dvakrat pogledat pa je pogled komaj tja za?el

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

 

tale je pa eno stran nazaj :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdor ima tezave z bocnim parkiranjem... :P

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.