Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Ene par odkritih težav s tem motorjem Zabit sesalni kolektor in ventili (ni tok hudo k na 2.2), ker ima hladni egr za dpf filtrom(podoben sistem kot pri vw) Vodno hlajen intercooler zamašen je tako krhek da priporočam uporabo ultrazvočnega čistillca. (zamaši ga zaradi egr ko spustiš gas loputo zapre in plini nazaj usekajo v hladilnik. Težava z injektorji primerjava slabega injektorja in dobrega( dober je na desni strani) očitna razlika v luknjah. Zamašen dpf filter, so ga injektorji tok polival d gani dohajal pucat. Rešitev pranje v ultrazvočnem čistilcu.
-
Egr off nardit pa bo manša pol litra, pol treba še dpf filter oprat. V eni temi mam napisane tlake kaki morjo bit po regeneraciji 0.3-0.4 kpa Lahko ti ga pa na tester dam.
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Kot se za našega 13 letnega pubertetnika spodobi, je trajal upiranje da na noben način ne gre z biciklom na Menino eno debelo uro. Več, kot je trajal spust z Menine preko Šavnic - Golega vrha do doline. Vreme božansko, razgledi prekrasni. Tale je z Golega vrha. -
Iskra Savica spila doma, tako radio kot gramofon
-
Malo sem jo peljal na en jesenski sprehodek, 460 km v eno smer. Pa ko sva že ravno bila na sprehodu, smo nazaj grede v keson in na prikolico naložili en motor F6L413VL, pripadajoč menjalnik in tri diferenciale skupaj z listnatimi vzmetmi... Čisto slučajno dobil zraven za BTjko še štiri zimske gume z napako: neke skandinavske ježevke, ampak je med proizvodnjo zmanjkalo žebljičkov, zato so ježevke brez bodic. Povprečna hitrost na potepu? Okoli 95 km/h (prikolica ne dovoli hitreje 😀). Povprečna poraba na potepu? BTjko se tega ne sprašuje...
-