Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Pa si videl da ima nadomestno olje za menjalnike. To je kakih 90W glede na ime. Ni šans, da bo delal. Nič nisem rekla kazala. Govorim iz izkušenj, če bi mi kaj sledil, bi vedel, da sem imel 8 let Giulietto 1.4 MA. Interval uradno na 30.000, delal na 11-13k povprečno. Kasneje so ga uradno skrajšali na 15.000. V glavnem, ko sem po garanciji delal servis sam, je šla Selenia črna ko noč ven. Šel sem na Motul, nikoli ni tako hitro počrnel. 1 interval po Motulu se je začela lučka za mašino pojavljat. Filter olja v glavi, pred MA enoto zapacan. To je Selenio žgalo. Z Motulom je bilo olje bolj dolgo čisto in filter v glavi je bil čist. Sem ga preveril pred prodajo. Predvidevam, da si sedaj ti bolj rekla kazala.... 😉
-
Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene. Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
-
Te zgodbe nikoli ne prilezejo v uporabno realnost tako hitro kot so ti naslovi udarni. Sem že večkrat napisal, da Rimac še vedno čaka tiste napredke pri baterijah, ki jih znanstveniki v laboratorijih poštudirajo. Hudič samo, ko vse skupaj ni enostavno skalabilno in profitabilno. Drugače že skoraj vse znamo. Ko smo že pri Rimacu. Kdo ve kaj se kaj tam dogaja? Nekam tiho je vse skupaj postalo. Nevera vem, da se ni prodajala, pa čeprav je bila mišljena za hudo nišni trg. Vem pa, da so mu glavni biznis EV tehnologije, ki jih potem drugim prodaja. Malo sem firbčen, če je kdo kaj zasledil.
-
Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)