Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

imam Mazdo 3 MZ-CD 109 KM, 1.6 dizel motor. 1050.000 kilometrov, letnik 2007. Imam problem. ?e dvakrat mi je motor med vo?njo ugasnil. Po tistem je na?eloma takoj v?gal, enkrat je ?e malce cukalo pri vo?nji par kilometrov, nato pa je ?el brez problema. Obi?ajno se to zgodi po prehitevanju, ko prestavim npr. iz ?etrte v tretjo prestavo, pospe?im, prehitim, nato pa dam nazaj v ?etrto. Motor se ne odziva ve? na pedal in ugasne.

Na 100.000 kilometrov je bilo menjano olje, filter olja, zra?ni filter in filter za nafto. Dodal sem tudi dodatek za HDI motorje, ki naj bi o?istil napeljavo in dize. Po tistem se mi zdi, da ima motor ve? mo?i in te?e bolj umirjeno. Naj ?e povem, da se ni pojavila lu?ka za napako. Motor ob?asno ?e malce cukne med vo?njo, ampak poredko. Je pa slab ob?utek ker ne ve?, kdaj bo? obstal. Baje ta problem ni tako redek tudi pri Citroenih in Peugeotih z enakim motorjem 1.6.

 

Ima kdo izku?nje? Rad bi vsaj okvirno vedel, kaj je lahko narobe pa tudi to, kateri je najbolj cenjen servis za Mazde v Sloveniji. Ne bi rad, da bi mi serviserji prodajli zgodbice, menjavali vse po teko?em traku in ra?unali, problem pa bi ostal.

 

Hvala!

Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

33112_1.png

Napisano

Lahko, da je te?ava z IMV ventilom ?eprav mi ni jasno kako ti motor crkne med vo?njo. A ima? v prestavi pa sli?i? kako obrati in hitrost padata avto pa se ne odziva na gas? :ne vem:

 

Kako pa pol motor potem sploh za?ene?? Tukaj je malce ?udno, ker lahko bi bila tudi kak?na te?ava s samo stopalko za plin oziroma potenciometrom ali pa da je kaka druga napaka na ra?unalniku. A so ti na servisu nadgradili SW?

 

 

?e pritisnem sklopko ?isto ugasne, sicer pa sem pustil v prestavi, avto je po?asi izgubljal hitrost in se ustavil. ?e sem pritisnil na plin se ni zgodilo ni?. Po moje je motor deloval, se vrtel zato, ker so ga pa? gnala kolesa. Skratka imam v prestavi, obrati padajo, na gas se ne odziva in poslei?no se ustavi avto. Nato vzamem kontakt, ga vzpostavim in motor se za?ene. Ko se mi je zgodilo prvi?, mi je nato nekaj kilometrov cukal, v?gal pa je ?ele po tretjem, ?etrtem poskusu. Ko se je zgodilo drugi?, je v?gal takoj v prvem, nato pa peljal brez cukanja.

 

Avto sem peljal na servis k prodajalcu, kjer imam tudi enoletno garancijo, ni pa specializiran za Mazde (Avto Celje). Menjali so filter za gorivo in mi dali aditiv za gorivo, ki je sicer namenjen HDI motorjem Peugeota in Citroena. Na 120.000 ga bom itak peljal k dobremu serviserju, zato pa me zanima tudi, kdo je najbolj?i v Sloveniji za Mazde. ?e pa kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe pa bom tudi vesel sugestij.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zivijo....

 

bom se enkrat vprasal tudi pod to temo, ce slucajno kdo kaj vec ve....

 

Drugace pa originalno vprasanje je tukaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8613

 

COPY-PASTE

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

cenjena Mazda publika,

 

ali ima kdo mogoce kaksen update na temo? Mazda 3 spet nagaj.....

 

zdej je to ze tretic da se ponavlja ista napaka v zadnjemu letu, vmes se pa avto cist normalno pelje....

Ne znam kaj vec naredit in prosim vas ce ma kdo kaksen nasvet da ga podeli z mano.... karkoli....

 

Drugace pa ce boste cez kaksen dan brali da je ena nezadovoljna stranka zazgala svojo mazdo 3 pred mazdinim salonom v protest, zna bit da sem to jaz....

 

POMAGAJTE....

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Tebe ocitno zaje...nizkotlacna pumpa oz filter na njej. Ampak da tega servis ne bi uvidel? Ko ne bo vzgala naj nekdo s kladivom tolce (z obcutkom) po dnu tanka ti pa verglaj. V vecini primerov to uspe, da se pumpo zbudi. Sam mojster kot mojster bo moral predvideti da nafta ob vzigu ne pride na motor...

 

Sodec po slikah jo ima

post-2637-1373910493_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.