Skoči na vsebino

Hudi avti in fotke nasploh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Don napisal:

Symon? A pol ta clio nima ve? tiste babje armature? :jupiii:

 

Ne vem kako si ti predstavlja? pod babjo, res pa to ni BMW z mu?ko armaturo. :P

RS monitor (lap times, 0-100, 1/4 mile, vsi parametri motorja itd...

Objavljena slika

Notranjost:

Objavljena slika

Sede?i:

Objavljena slika

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Tole je pa Nissan Titan V8, ki sem ga Slivki svetoval! :P:bravo:

 

 

  je YavarYe X6V6 napisal:

Pa ?lovek nima doma v tistih govcih ?e vrtine za benz.

Bi blo pa zanimivo narest primerjavo BT-50 in Titan nekje na nekem terenu izven cest.

 

 

Ja, vrtine res nimam, primerjava pa bi znala biti zanimiva. Menim, da bi se Mazda izkazala bolje od Titanika. Je nekaj manj?a, torej je okretnej?a. In pa, gume lahko na podlago prenesejo dolo?eno mo? - odvisno od tornega koeficenta med pnevmatiko in podlago. In na spolzkem terenu je ta koeficient majhen, kar pomeni, da Titanikova skoraj trikrat ve?ja mo? ne bi pri?la do izraza. Bi mu pa vrednost precej bolj padla kot pa Mazdi, ko bi se peljali mimo lesk in kak?ne ?karpe. Sicer bi bila oba enako spraskana, a je Titanik ve?ji in je popravilo temu primerno dra?je.

 

In pri vseh teh RT in GS in podobnih oznakah in slikah dam ?e jaz par slik, da bo tudi kak?en spodoben avtomobil na ogled.

post-5658-1321724473_thumb.jpg

post-5658-1321724511_thumb.jpg

post-5658-1321724536_thumb.jpg

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

sam kangoo je pa ?ist za na rave party pr?timan :bravo::notworth::hohoho::hohoho::hohoho:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

MX5 je zraven ko en navaden lolek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem pa danes v ?ivo videl perla belo tole lepotico - noro! :ljubezen::rozico::wub:

post-185-1329159248_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Jaz sem pa danes v ?ivo videl perla belo tole lepotico - noro! :ljubezen::rozico::wub:

 

Ne morem se bolj strinjat... tole je zame v tem segmentu trenutno najlep?i avto - sploh v ?ivo je :notworth:

 

Mater, ?e ne bo Mazda dala kej konkretnega ven se lohk zgodi, da grem nazaj an KIO :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Boss, o?itno nimava "korejskega kompleksa" :P Meni pa tale 3-ka nikakor ne potegne, prov ?udne so mi prednje lampe, krepko so jo pogr?ali, no stvar okusa, da ne vsiljujemo svojega mnenja. Kia pa je! :zvizga:

post-185-1329159818_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kia grda, kot vsaka druga

bmw pa hud kot vsak drug :)

moje mnenje

(pac ti novi avti, pa tud moja 6-ka, so bedni)

klasicnih ne delajo vec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ta kIA je huda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te njihove kia 1,7 diesel nahrbtne kosilnice niso za nikamor.Sem vozil in ta motor je zelo podhranjen, ?e posebej dolgi klanci so mu "nightmare" pa tudi pri ve?jih hitrostih pije kot ?olna.

Definitivno ta motor ni pravi za ta avto. ;)

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Te njihove kia 1,7 diesel nahrbtne kosilnice niso za nikamor.Sem vozil in ta motor je zelo podhranjen, ?e posebej dolgi klanci so mu "nightmare" pa tudi pri ve?jih hitrostih pije kot ?olna.

Definitivno ta motor ni pravi za ta avto. ;)

 

Ta je sam zdele na za?etku za ta najbolj zagrete pa pri 136KM (to je tolk KM kot jih ma? ti v svoji M6 :blush: ) sploh ne gre tolk slabo. Proti koncu leta ali v za?etku 2013 pride 2.2 s 170KM in pa hybrid z bencinskim mortorjem.

 

Kaj bo? ?ele rekel na Volvota S80 z 1.6D in 109KM :blink:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.