Skoči na vsebino

Hudi avti in fotke nasploh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 22. 4. 2015 ob 20:00 je Scr3am napisal:

Lepa k ps :)

Kaj je tukaj lepega, ne razumem ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tvoji manjka kak blatnik, ?aromet,...?  :ne vem:  :ne vem:

 

Druga? pa US model,17" original litke in zamenjani fedri, bv, pod haubo pa shirani hr?ki. :huh:  :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tak aero body kit se je pred kratkim prodajal na forumu, zdj ga ima pa jo?t na svoji in v ?ivo je res strupen.Masko pa tud ni te?ko dobit,tko da tako kot je na fotki,tud sam hitr nardi? :bravo:

 

Motorizacija je pa potem druga stvar..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Men osebno je cist huda, ker ?e bi mela ?e kej dodatnega bi bla ?e preve? "ri?asta". Drga? pa itq na ta staro ?estko tele feltne najbl sedejo. Za odbijac se pa spomnem ja k je en prodaju komplet sprednji in zadnji odbijac in pragove, ker  mu je zaribala :). Nvem no men je to stokral leps kokr pa recimo tista slika par postov visje k je jost objavu eno trojko k ma feltne tko prevelke, da je vrjetn mogu kej blatnik rezat.. ugl. tist je men ogabn :D. Bohvet kko se tisto cudo sele vozi.

 

Drga? sm pa ?e razmi?lu v tej smeri viper sam je tak odbija? dost te?ko dobit, ?e ?e je pa $200 ali ve? in kje je ?e po?tnina. Maska se pa na ebaju prodaja za 100? tko da nej jo kr majo za ta denar :D

Napisano

Glede na to da je ameriska se bolj slabo vozi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 30. 4. 2015 ob 16:45 je jures napisal:

Glede na to da je ameriska se bolj slabo vozi...

A za ameri?ki trg nej bi ble slab?e narjene kot za EU ? :)

Napisano
  dne 30. 4. 2015 ob 18:33 je Scr3am napisal:

A za ameri?ki trg nej bi ble slab?e narjene kot za EU ? :)

zakaj misli? da imajo oni svojo 6ko, ki je pol cenej?a, in zakaj se ne prodaja cx9 (stari model)v EU, da ti pomagam - se ne sme prodajati v EU?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 30. 4. 2015 ob 18:54 je jures napisal:

zakaj misli? da imajo oni svojo 6ko, ki je pol cenej?a, in zakaj se ne prodaja cx9 (stari model)v EU, da ti pomagam - se ne sme prodajati v EU?

CX-9 se je prodajala v evropi, sam v dolocenih drzavih ne
Napisano
  dne 2. 5. 2015 ob 19:10 je Deeyan napisal:

CX-9 se je prodajala v evropi, sam v dolocenih drzavih ne

Rusija in podobni niso eu. Ostalo je vse uvozeno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano
  dne 3. 5. 2015 ob 6:41 je Deeyan napisal:

Nemci so jih mel

uvo?eno!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Doch nun denken sie an etwas Gro?es, sie pr?fen den Import des Gel?ndewagens CX-9. Nachdem sie im letzten Jahr einige hundert urspr?nglich f?r Russland bestimmte Autos ?berraschend gut verkaufen konnten, wollen sie nun wom?glich die n?chste Charge des Allradlers ins Land holen.

 

?hrend man bei uns f?r einen BMW X5 54.900 und selbst f?r einen Nissan Murano 46.740 Euro bezahlen muss, kostet der CX-9 in Amerika umgerechnet rund 22.840 Euro. Nat?rlich l?sst sich dieser Tarif nicht direkt nach Deutschland ?bertragen. Doch als die Russland-Reste ohne Preisbindung angeboten wurden, gab es den CX-9 f?r gut 30.000 Euro

 

cx-9 nimajo samo nemci, imajo jih najve? ?ehi in poljaki - vse iz rusije

zato pa vsi nestrpno pri?akujejo novo

http://www.digitaltrends.com/cars/2015-mazda-cx-9-joyride/

 

ampak 3,7L ne bo, ker ne dosega Euro stanardov, pri stari pa to poleg aktivne varnosti, ki je ?e leta in leta zahtevana za evropski trg ni dopu??alo da se prodaja.

 

Res je imela nem?ija po salonih cx-9 a je bilo vse uvo?eno posebej iz rusije

 

tole ne gre ve? v eu poleg zahtevanih varnostnih standardov

Unfortunately, the six-speed automatic and decades-old Ford-sourced V6 ? despite being rated at 273-horsepower ? don?t do much to briskly move the CX-9. The big Mazda may be rated at a respectable 7.6 second 0-to-60 time, but the sensation is not overly pleasant. Worse, though, passing power is rather limited. It isn?t exactly terrible. But, when performance is the brand?s calling card, it is disappointing.

 

 

Zato tudi opu??ajo razvoj wankla, ne morejo ga spraviti v Euro5, s tem ne bo rx9ke, vsaj v evropi ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj so ble vse nove, sam z drugega kanala

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano
  dne 10. 9. 2015 ob 16:40 je Jo? ?ta napisal:

men je bli glih zato ful vsec z tem marin camo folijo :D komi je na trajekt prlezu :D

Ej....Jo?t ?ta..bi mogel tvojo Mazdurino zraven parkirati in slikati..he he lp:-):-):-)

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.