Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna.  
    • Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 .     
    • Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev.   Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse.  
    • Kako, da nisi pretiraval z kvaliteto. Textar diski in ploščice so top. Jaz sem z njimi najbolj zadovoljen od vseh, ki sem jih imel na 6-ki. Bremzaho fenomenalno. In se ne zvijajo.   
    • Krivulja navora in moči pri določenih obratih     pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.