Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je bolj?e 5W30.Jaz nisem opazil nobenega dviga nivoja olja pri nobeni menjavi do sedaj. Olje vedno na max in to od menjave so naslednje menjave. Najbr? posledica, da vozim Mazdo na kratke izlete, ko se dela regeneracija in ne uga?am takrat. :)

Saj tudi ?e se nivo olja opazno ne dviga, je 100% nafta tudi v olju. To dokazujejo razni testi rabljenega olja od nemcev, da vse Mazde sipajo gorivo v olje, tudi bencinci.

Ko je recimo na ?ipki opaziti dvig olja ga je pa ?e velik %. ?e se dobro spomnim sem zasledil da je pri X oznaki v olju ?e nekje 20% nafte, kar ni glih ok. ?eprav Mazda trdi da do X oznake sprejemljivo.

Jaz zase delam servise na max. 10kkm ker olje+filter ne stane spet tolk, in mirneje spim.

P.S.: je pa s tem videt da so motorji kvalitetni, ?e lahko laufajo z tako onesna?enim oljem 300kkm brez problemov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ampak ?e vedno je 20% nafte v olju manj nrvarno za motor kot 20% benza v olju.

33112_1.png

Napisano

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

Hvala lepa :)

 

image.jpeg

 

Napisano

Boss to je samo pri direktnem vbrizgu pa se tam ni nikoli 20% in se tudi na sipki ne opazi. Pri normalnih atmosfercih pa tega sploh ni.

Napisano

Samo odkrito povedano clovek si kupi bencinca ker dela manj kilometrov in kratke razdalje, probleme imas pa na koncu enake kot da dizla vozil na kratke razdalje. Mnenje servisa je da se vsake toliko peljes na dolgo turo, ker del goriva v olju potem izhlapi, ce pa dalje razmisljamo pa pride preko odduska spet en del nazaj. Jaz imam bencinarja kupil sem ga pa zato ker imam do sluzbe 10km, ok saj potem se nardim nekaj kilometrov, letno naredim 25000km je pa res da olje menjam na 10000km. Ampak ljudje kupujejo samo s tem namenom bencinarja ker delajo krarke razdalje. Saj poraba pa tudi ni nevem koliko nizja ce primerjamo vozila brez direktnega vbrizga in z direktnim vbrizgom, pa se sedaj bodo problemi s pacanjem sesalnih ventilov. Vglavnem vse kar je napredno tudi ni ok.

Napisano

Ej...dobro napisano..samo pol kaj to ne kupit zato ker.....pol ekologija...jebemliga pa kaj potem kupit.???????ve?no vpra?anje ? ?e dela? kratke razdalje v km manj km letno??

Saj pri meni ni problem ?e je poraba liter ali 1.5lit.ve?..benz..glavno da je avto in motor ok ..ni problemov ve?jih.....zoom zoom lp

Napisano

Geliper tocno tako. Doma se imamo toyoto auris 2009 1.4 bencinar motor se ima zajlo za gas, trenurno ima 70000km in ga ne prodamo je res narejen po trotl ziher metodi. Nwm kam to pelje. Npr vw in mercedes ima pri eni seriji bencinskih motorjev (mercedes m274 motor) odmicne gredi pritrjene s plasticnimi kavlcki in potem vijak v blok motorja. Ko sem to videl saj nisem vedel ce se hecajo. Se mi zdi da se gre samo za ekologijo in ceno izdelave, kvaliteta vec ni pomembna. Zalostno.

Napisano

Geliper tocno tako. Doma se imamo toyoto auris 2009 1.4 bencinar motor se ima zajlo za gas, trenurno ima 70000km in ga ne prodamo je res narejen po trotl ziher metodi. Nwm kam to pelje. Npr vw in mercedes ima pri eni seriji bencinskih motorjev (mercedes m274 motor) odmicne gredi pritrjene s plasticnimi kavlcki in potem vijak v blok motorja. Ko sem to videl saj nisem vedel ce se hecajo. Se mi zdi da se gre samo za ekologijo in ceno izdelave, kvaliteta vec ni pomembna. Zalostno.

Kateri motor od MB in renoja je to? Ker tast kupuje drug avto in bi rad izbral nekaj zanesljivega

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ni od renaulta je mercedesov razvoj, oznaka je pa m274. Mislim da od renaulta imajo mercedes samo r9m (renault oznaka) (om626 mercedes oznaka). Danes je res umetnost izbrat motor, sploh za nas ki vemo kaj hocemo, ali pa samo prevec kompliciramo.

Napisano

Za vse ki se vozijo samo kratke razdalje bi priporo?al:

1. Pe?, kolo, ali skuter

2. Elektri?ni avto

3. Starej?i avto (dizel brez dpf ali navaden bencinar brez direktnega vbrizga)

4. ?e ?e mora bit novej?i avto z vsemi Ekolo?kimi featurerji pa menjavo motornega olja na 5000km. ?eprav DI bencinar bo ?e vseeno zapacal bat in ventile.

4.1. Oziroma ?e podopcija pri tem kupite nov avto, pa ko je iz garancije menjat spet za novega.

 

Zdaj se pa sami odlo?ite opcije imate.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

ve?no vpra?anje ? ?e dela? kratke razdalje v km manj km letno??

 

Bencinarja stare zasnova, saj jih je ?e kar nekaj na trgu, tudi med novimi vozili/modeli.

 

Ne vem, v katerem rangu gleda?, ampak za nek normalen denar je npr. Dacia Duster, od manj?ih avtov pa Suzuki Swift itd.

Napisano

Ja..jaz gledam Mazdo..sem se navezal in mi je ok.ponavadi menjam na 5 do 6 let ko pote?e GARANCIJA..saj nekaj dobim za njo..pol pa Akcija...zoom zoom lp

Napisano

Ali pa ce spremenis zivljenje v tej smeri, da gres vsaj vsak drugi vikend na kak izlet, da avto naredi vsaj 100 km v kosu ... =) Tudi ni slaba ideja.

Napisano

?e mal pa bo kdo predlagal, naj se olje menja pri vsakem tankanju oziroma nikakor kasneje kot po dveh tankanjih. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja to je tudi dober predlog da se naredi 100 km. V kosu.jaz grem na AC.in gassss...pre?istijo Ventili..pa dobro kaj bo treba

?e delat za dobro Avta in motorja...za to EKOLOGIJO.. ?e pla?ujemo vi?jo ceno avtov ...zaradi tega..zoom zoom lp

Napisano

Sem gle?dam na motorja-olja sem je ve? razli?nih 5w30 zdej na specifikacije se pa ne spoznam kaj vzet. Se ti da nalimat link?

 

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

 

Hvala lepa  :)

 

Samo da ne bo pomote, ?e ?e kdo drug to bere in bi lahko na hitro spregledal, tole olje velja samo za dizelski skyactiv motor.  :)

 

Bencin pa 0w20 ali 5w30, API SN oz. ACEA A3/A5.

 

 

 

Da ?e jaz pristavim k skledi: na toyoti dizlu sem ve?ino ?asa vlival castrol magnatec 5w30 A5, predvsem da ne bi preobremenjeval motorja ob mrzlih v?igih vsako jutro. Pri 180 tiso? po servisu ?e vedno ne spije ve? kot 2 deci olja na 15 tiso?, je pa res, da je bilo olje vedno menjano na 15 tiso? ali 1 leto, kar je bilo prej. Zato bom naprej veselo trdil, da je to eno izmed bolj?ih olj na tr?i??u (cena pa tam tam).

Napisano

0w30 ali 5w30 ACEA C3

?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.

Druga? malo sem zmeden ker na mazdinem olju original pi?e. (sem pole ?el preverit)

 

Specifikacije: SAE 5W-30, ACEA A5/B5/C1, Jaso DL-1

 

image.jpeg

 

Napisano

Druga? malo sem zmeden ker na mazdinem olju original pi?e. (sem pole ?el preverit)

Specifikacije: SAE 5W-30, ACEA A5/B5/C1, Jaso DL-1

Kje si to videl?

Na starih oljih je pisalo ?e C1, na najnovej?i verziji ne pi?e ni?. Sem glih zadnji? gledal novo embala?o na motornaolja.c..

post-5522-0-02743800-1583518329_thumb.jpegnajnovej?a embala?a

 

Uradni dopis od Mazde pravi da je Ultra DPF 5W-30 ACEA C2

post-5522-0-13728000-1583518439_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na motora olja spletni pod mazdinim oljem, mogo?e pa so narobe info dali

 

image.jpeg

 

Napisano

Na motora olja spletni pod mazdinim oljem, mogo?e pa so narobe info dali

Na spletu imajo ?e staro sliko in specifikacije.

Ti povem iz prve roke ker sem bil pred dobrima 2 tednoma pri njih v Mariboru v trgovini in sem si ogledal novo embala?o in smo ?e gledli da ni nobene oznake ACEA gor.

Mam pa info od Mazde da so original olja ACEA specifikacij kot sem prej objavil.

Mazda je izdala tudi nove odobritve za starej?e Mazde, da se lahko npr. v M6 GH diesel vliva tudi 0W-30 in 5W-30 ACEA C2 in C3.

Prej so v GH serijo odobrili samo 5W-30 ACEA C1.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se pravi, da lahko damo noter olje 5W30 z oznakoC2 in C3,?e prav razumem?

 

 

Napisano

V Mazdine dizle lahko da? noter olje 0W30 ali 5W30. ACEA C2 ali C3.

Eno ali drugo, ker sta ACEA C2 in C3 razli?nih specifikacij ima olje ali C2 ali C3.

 

Da malo na hitro povem razlike:

-C1 je Low SAPS (Sulphated Ash <0.5%) z minimalno HTHS viskoznostjo 2.9cP.

-C2 je Mid SAPS (Sulphated Ash <0.8%) z minimalno HTHS viskoznostjo 2.9cP.

-C3 je Mid SAPS (Sulphated Ash <0.8%) z minimalno HTHS viskoznostjo 3.5cP.

 

?e povzamem kaj to pomeni v praksi, SAPS je pomemben za DPF, ni?jo SAPS manj saj, manj bo DPF obremenjen.

HTHS viskoznost pa je pomemben za bolj?o za??ito delov ki so mazani z oljem. HTHS(high temperature high shear) vi?ja kot je bolj?e ma?e pod obremenitvijo.

Ni?ji HTHS pa nudi prihranek pri gorivu, vendar slab?e mazanje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

ko sem pisal mazdi leta 2012 glede olja (sem mel to sreco, da so mi 2x menjali verigo)

Vsa vozila, ki imajo za krmiljenje odmi?nih gredi verigo namesto zobatega jermena, so bolj podvr?ena problemu raztezanja; ne samo pri Mazdi, tudi pri ostalih blagovnih znamkah.

Z uveljavitvijo filtrov trdih delcev v vozila je proizvajalec vozil Mazda za svoje dizelske motorje pri?el uporabljati novo olje, ki ima izredno nizko vsebnost pepela (specifikacija ACEA C1). Le-ta ima namre? to slabo lastnost, da ?ma?i? filter trdih delcev in vpliva na njegovo ?ivljenjsko dobo. Po drugi strani pa ima pepel izredno dobre mazalne lastnosti in lahko vpliva na ?ivljenjsko dobo verige. Skratka, diametralno nasprotni lastnosti, ki sta pri delovanju enega sklopa za?eljeni, pri drugem pa ne.

Ker smo res imeli nekaj raztegnjenih verig (ne toliko, kot se govori), je proizvajalec naredil kompromis  in za vsa vozila z dizelskim motorjem uvedel novo specifikacijo olja ACEA C2. Tako je filter trdih delcev (DPF) ?e vedno dovolj vzdr?ljiv, (na aktualni Mazdi6 je bistveno bolj?i kot na stari z 2,0 dizelskim motorjem, osebno preverjenoJ), veriga pa je dobila kvalitetnej?e mazivo. Predvidevam, da bomo na ta na?in re?ili tistih nekaj ?raztegnjenih? primerov.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.