Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 42 minutami je Scr3am napisal:

Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva :)

Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike. 

Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva :)

Jaz osebno dokler je v garanciji uporabim original potem pa po specifikaciji za motor ki ga imam,neglede na to če bi bil 5w40 saj poleti in pri obremenitvah dlje zdrži.

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Kaj pa 5W40? Vem da ni predpisan za mazdo, ampak na splosno govorim. 

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@scania za kako ceno si pa dobil Redline MTL?

Z Redline ne moreš zgrešit ja. Drgač pa glede menjalniškega olja za Mazdo je odlično tudi Ravenol MTF 75w80 GL4 cena cca 14€/L. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 56 minutami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Samo smetano si izbral tako da......težko izbrat. :whatever:

Napisano

Jaz bom probal z motulom.Nekako mi je najbolj všeč pa tudi pri uporabnikih je izredno dobro ocenjen. Bomo videli, kako se obnese v naši dizel mašini. 😁

 

 

Napisano

@Bini To sem zbral za vsakega nekaj v 5w40 Acea A3/B4 specifikaciji, od bolj race olj ki imajo najboljše sestavine in aditive, do cenovno ugodnejših olj ki imajo še zmeraj odlične aditive kot so elf, total in mannol.

Za ostale specifikacije bi bila izbira olj drugačna, je treba pač pogledat kake specifikacije so zahtevane za motor in pol lahko izbiraš med različnimi olji. 

 

@Alexkateri motul si izbral?? Za dizla z 5w30 C3 specifikacije če že nočeš Mazdinega olja in hočeš olje z najboljšimi sestavinami in aditivi, bi ti jaz priporočal Redline EuroSeries (je po vsej sestavi najmočnejše olje), Mobil1 ESP,  Ravenol REP, Ravenol VMP, Motul X-Clean FE (s tem da ima to malo velik Noack-pomeni več oljnih hlapov).

Če že hočeš bestofbest Redline EuroSeries😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@Bini To sem zbral za vsakega nekaj v 5w40 Acea A3/B4 specifikaciji, od bolj race olj ki imajo najboljše sestavine in aditive, do cenovno ugodnejših olj ki imajo še zmeraj odlične aditive kot so elf, total in mannol.

Za ostale specifikacije bi bila izbira olj drugačna, je treba pač pogledat kake specifikacije so zahtevane za motor in pol lahko izbiraš med različnimi olji. 

 

@Alexkateri motul si izbral?? Za dizla z 5w30 C3 specifikacije če že nočeš Mazdinega olja in hočeš olje z najboljšimi sestavinami in aditivi, bi ti jaz priporočal Redline EuroSeries (je po vsej sestavi najmočnejše olje), Mobil1 ESP,  Ravenol REP, Ravenol VMP, Motul X-Clean FE (s tem da ima to malo velik Noack-pomeni več oljnih hlapov).

Če že hočeš bestofbest Redline EuroSeries😉

Gledal sem tole. 

https://www.motornaolja.com/produkt/motul-8100-x-clean-plus-5w-30/

Predvidevam, da se da nabaviti to redline olje edino v tujini? 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 17 urami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Aless kaj bi mi ti priporočal za mojo Mazdo3 bl(l.2010) 2.2d , ni še skyactiv, olje more biti C1

Popravljeno od Mda
Napisano
pred 11 urami je Scr3am napisal:

Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)

Sicer naredi kot želiš ampak jaz pri 220k nebi kompliciral in bi dal še vedno Mazda olje ker je cenovno ugodno in dovolj kvalitetno za tak denar. Olje 5w40 pa nebi dal,ker ti bo spil več olja kot sedaj,garantirano!

Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike. 

Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁

pred 22 urami je Bini napisal:

Sej nebi sel na 5W-40, ampak bi ostal na 5W-30 le "bolj" kvalitetno olje bi dal :)

P.S. nevem zakaj mi je tak cuden citat dal od alexa... Neki je zastekalo na mobilni verziji :D

Napisano (urejeno)

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 37 minutami je Aless napisal:

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

Pozabil si napisati,da dobiš zraven čepke za ušesa,drugače pa ja,dobro olje.:bravo:

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Zadnji stavek je najpomembnejši, več km kot imaš, prej naredi servis oziroma prilagodi servisni interval načinu vožnje (mesto/relacija/ac, penzič/dinamičar/racer) in to je to. :) 

Pred eno uro je Alex napisal:

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

Castrol serije magnatec je na lastna ušesa pred mano utišal 2 dizla. S tem, da sta bili različni olji, eno 5w30 A5, drugo 5w40 AB34, seveda po specifikaciji. Pa ne samo prvih 20 km ampak tudi po 5k.

 

edit: nisem pa še probal tega redline, tako da ne vem razlike.

Popravljeno od NevLado
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Zadnji stavek je najpomembnejši, več km kot imaš, prej naredi servis oziroma prilagodi servisni interval načinu vožnje (mesto/relacija/ac, penzič/dinamičar/racer) in to je to. :) 

Castrol serije magnatec je na lastna ušesa pred mano utišal 2 dizla. S tem, da sta bili različni olji, eno 5w30 A5, drugo 5w40 AB34, seveda po specifikaciji. Pa ne samo prvih 20 km ampak tudi po 5k.

"Utišal" za vedno tako, da je prišla avtovleka po njih ali kako si mislil? 😛Ne rabim olja, ki utiša motor tako da ta ne dela več. 😎

 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

"Utišal" za vedno tako, da je prišla avtovleka po njih ali kako si mislil? 😛Ne rabim olja, ki utiša motor tako da ta ne dela več. 😎

 

 

No saj si me prav razumel. :)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
dne 9. 7. 2020 ob 11:12 je Mda napisal:

Aless kaj bi mi ti priporočal za mojo Mazdo3 bl(l.2010) 2.2d , ni še skyactiv, olje more biti C1

 

Za stari R2 dizel motor  (2.2d) je mazda leta 2012 spremenila priporočila za olja, pravtako so spremeniki svoja originalna olja Mazda Original Oil iz C1 v C2/C3. Tako lahko v tvojo mazdo daš bilokatero 5w30 C2 ali C3 olje. 

Lahko tudi C1 ampak C1 ima znižano HTHS viskoznost, in posledično slabše mazalne lastnosti. 

Tako bi ti priporočal enako kot Alexu, 5w30 C3, znamko pa katera od tistih naštetih ti je ljubša. komot lahko daš Originalno Mazdino, je ok, ali pa recimo cenovno ugodno Total Quartz Ineo LL

ki pa ima zelo dober paket aditivov. 

Če pa že hočeš izključno ACEA C1, pa recimo 5w30 Motul Eco-Clean+, Shell Helix Ultra Professional AF-L, Fuchs Titan GT1 Pro C1. 

 

Priporočam ti uporabo izključno 5w30, čeprav je tudi 0w30 dovoljeno za ta motor. 0w30 odsvetujem zaradi mešanja nafte z oljem. 

 

Končna odločitev pa je na tebi😉

 

Screenshot_20200218_083528_com.google.android.apps.docs.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 21 urami je Aless napisal:

@scania za kako ceno si pa dobil Redline MTL?

Z Redline ne moreš zgrešit ja. Drgač pa glede menjalniškega olja za Mazdo je odlično tudi Ravenol MTF 75w80 GL4 cena cca 14€/L. 

 

Aless cena je bila 26€ za liter. Sem pa vzel pri air'n'sox slovenija. Najdo na netu, zdaj pa vidim sa ima malenkost cenej in sicer 4litre okoli 94€.

 

Jaz sem zeli zadovoljen z oljem. Res top.

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

 

@Scr3amNe nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje

 

API SL ali ACEA A3/A5

API SL/SM ali ACE A3/A5

 

pri long life je pa :  ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4

 

https://www.autodoc.si/valvoline/13625537

 

 

Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.

Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje

 

API SL ali ACEA A3/A5

API SL/SM ali ACE A3/A5

 

pri long life je pa :  ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4

 

https://www.autodoc.si/valvoline/13625537

 

 

Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.

Rad vidim, da je kdo poznavalec za določene stvari in rad poslušam predlagane rešitve. Bravo. Če pa kdo slučajno rabi kak nasvet glede kitarske opreme lahko mene vpraša za kak nasvet. 🎸😁

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

@Alex ja to je sigurno da so ciklusi regeneracij dalši ker ima olje manj pepela.

Malo primerjave 5w30 C3  olj glede pepela:

Motul X-Clean+ ima SulphatAsh 0,61%

Motul X-Clean FE 0,83%

Redline EuroSeries 0,66%

Mobil1 ESP 0,89%

Ravenol VMP 0,70%

Ravenol REP 0,88%

Total Quartz Ineo ECS 0,55%

Motul Specific 0720 0,49%

Mazda Original Oil Ultra DPF 0,74%

 

Kdo pa je uvoznik za slovenijo za Redline?? 

Ja cene za Redline so pretirane ja, pa čeprav so kvalitetna olja. 

 

@Scr3am@Scr3am Ja Valvoline Maxlife štima po specifikacijah Acea A3(hths3.5mPas), A5 secifikacija pa je z znižano HTHS viskoznostjo med 2.9-3.5mPas. Pomeni bolj  eco, manjša poraba.

Drgač Mazdino olje je Acea A5 specifikacije.

Aja pa še to tudi če daš po lastnostih, aditivih...najboljše olje še ne pomeni da bo olje zdržalo 20. ali 30.000km. Načeloma ob neki normalni vožnji bi na olja zdžala 20.000km interval, ampak ne moreš 100% rečt, odvisno je od vožnje, stanja motorja, od same konstrukcije motorja... 

Zato je najbolj ziher interval 10.000km to zdržijo skor vsa olja  tudi pod težkimi pogoji, npr mestna vožnja, mešanje goriva v olje,... 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.