Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Glede različnih vrst olja: direktor enih večjih naftnih družb pri nas mi je pred leti rekel, da so razlike med olji minimalne, vsa izvirajo le iz nekaj tovarn na svetu. 

 

To te je mal nahecal😉 očitno se je direktor preveč ukvarjal z svojimi tajnicami kot pa z svojim poslom🤪😁😁😁

 

Razlike med olji so dokaj velike od različne viskoznosti do različnih paketov aditivov. Različne firme npr vzamejo različno osnovo olja in različne pakete aditivov in zmešajo svojo recepturo olja za določen namen in določeno specifikacijo. 

Tu imaš spisek tovarn ki proizvajajo golo osnovo olja, se pravi brez dodatkov itd.

Pol pa so še tovarne (proizvajalci) končnega olja, tistega ki ga ti kupiš v trgovini😉

 

Group II

American Refining Group - Kendex 165 HTLV (Bradford PA site)
Calumet - Calpar (Shreveport site, Louisiana)
Chevron - Group II Group II + (Richmond site, California)
Philips 66 - Pure Performance (Westlake site. LA) )
Ergon - Hygold (production site Newell, West Virginia)
Excell Paralubes (production site Westlake, SA)
Exxon Mobil - EHC (production site Baton Rouge, LA; Baytown, Texas; Beaumont, Texas; Jurong, Singapore; Wakayama, Japan)
Flint Hills (Westlake, LA production site)
Motiva - Star II Group (Port Arthur, Texas)
Suncor Petro-Canada - Purity (Mississauga, Ontario, Canada)
GS Caltex - Kixx LUBO (Yeosu, South Korea)
Lubricants SK - Yubase L3; 3 (Ulsan Manufacturing Plant, South Korea)
Petronas - M500 (Melaka Manufacturing Plant, Malaysia)
Formosa PetroChemical Corp. (Mailiao manufacturing facility, Taiwan)
S-Oil - Premium, Super, Ultra S2, Ultra S3 (Onsan manufacturing facility, South Korea)
Modrica - Trafo Baza (Modrica manufacturing facility, Bosnia and Herzegovina)
KunLUn PetroChina (CNPC) (manufacturing facility in China)
IndianOil (production site Haldia, India)
H&R Chempharm GmbH - Pionier (production site Salzbergen, Germany)
Eni - (production site Livorno, Italy)
Bharat Petroleum (production site Mumbai, India)

Group III ( VHVI)

Chevron - UCBO (production site Richmond, California)
Petronas - ETRO (production site Melaka Malaysia)
S-Oil - Ultra S (excluding base oils Ultra S2 and Ultra S3 with ExxonMobil viscosity index - VISOM (production site Fawley UK)
Suncor Petro-Canada - VHVI purity without base oils VHVI2 purity with GS Caltex viscosity index - Kixx Lubo without Kixx Lubo2 with SK energy viscosity index - Yubase, Yubase Plus, excluding Yubase L3 and Yubase 3 with LLK International Viscosity Index - Lukoil VHVI-4 III + ( production site Volgograd, Russia)
Neste Oil - Nexbase, excluding Nexbase 3020 and 3030 with Nippon Oil Viscosity Index - (Yokohama site, Japan)
Modrica - (Modrica site, Bosnia and Herzegovina)
KunLun - (PetroChina production site (CNPC), China)
Bapco / Neste - Nexbase (Sitrah production site, Bahrain)
Repsol YPF - (Cartagena production site, Spain)
Shell - Shell XHVI and GTL (Shell - Qatar Petroleum Ras Laffan production site, Qatar)


GTL Group III

Shell - Qatar Crude oil production site Ras Laffan, Qatar

Group IV PAO

Idemitsu Kosan Co. - Lenealene PAO (production site Tokyo Japan)
Exxon Mobil - SpectraSyn PAO (production site Beaumont Texas, Gravenchon France)
INEOS - Durasyn PAO (production site LaPorte Texas and Feluy Belgium)
Chemtura - Synton PAO (production site Elmira, Ontario, Canada)
ChevronPhillips - SynFluid (Cedar production site, Bayou, Texas)

Grupa V Esters, AN, Pag (OSP)

Inolex
Exxon Mobil - Esterex, AN
Dow - OSP
BASF - esters, PAG
Chemtura - REOLUBE Esters
INEOS - PIB
Hatco - Esters
NYCO America - Esters
Afton - Alkylbenzene
Croda - PAG, Esters
Synester - Esters (production site Tehran, Iran)
Motiva - (production site Port Arthur Texas)

  • Všeč 3
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@50keda

@Alex

Uradni servis se verjetno s tem da prineseš svoje olje pa čeprav original ne strinja ker ne morejo zagotoviti da je to olje original. Na trgu so tudi ponaredki olja, med njimi tudi ponarejeno Mazdino olje, ki pa je po sestavi čist drugo. 

Pomoje če bi ti prinesel original Mazdino olje in si ziher da ni ponaredek,  bi ti kljub kaki okvari motorja morali priznati garancijo, vendar bi verjento ti moral dokazat da je tvoje olje originalno, kar bi lahko dobil kako potrdilo od kake trgovine ki ponuja ta olja in z analizo olja, kjer se tudi vidi za katero olje gre. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

To so meni isto rekli., dokler je bil avto v garanciji. In sem jim prinesel original Mazdino olje. Kaj pa v takem primeru? 

Ko imaš svoje in original Mazdino olje si brez skrbi,ker je po vsakem njihovem pregledu OK in garancija velja! Meni niso ničesar zaračunali tako ,da sem pač malo manj plačal servis. Moje olje 7€,njihovo 18€.Notri gre 4,2 litra in tu je razlika za 5 min časa v trgovini.:bravo:

Napisano (urejeno)
3 minutes ago, Bini said:

Ko imaš svoje in original Mazdino olje si brez skrbi,ker je po vsakem njihovem pregledu OK in garancija velja! Meni niso ničesar zaračunali tako ,da sem pač malo manj plačal servis. Moje olje 7€,njihovo 18€.Notri gre 4,2 litra in tu je razlika za 5 min časa v trgovini.:bravo:

Pa poglejmo drugače, recimo, da ti začne lezt gorivo in kako drugo sranje izpod ventilov v mašino, olje se kontaminira. V mašini nekaj crkne, na računu piše da je stranka prinesla olje, aha gremo delat analizo olja, olje je zanič (logično ker je notri šel razni drek), kdo je kriv? ja stranka, ker je prinesla svoje olje, olje je pa uničeno :D Ciao garancija :D

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

@Janez007 kako si že rekel, par evrov razlike? No pri moji ponudbi je razlika v ceni 81€ ... torej nekje 40€ manj, če prinesem svoje olje.

Kateri servis, da grem še jaz tja? :)

Napisano
pred 6 minutami je 50keda napisal:

Pa poglejmo drugače, recimo, da ti začne lezt gorivo in kako drugo sranje izpod ventilov v mašino, olje se kontaminira. V mašini nekaj crkne, na računu piše da je stranka prinesla olje, aha gremo delat analizo olja, olje je zanič (logično ker je notri šel razni drek), kdo je kriv? ja stranka, ker je prinesla svoje olje, olje je pa uničeno :D Ciao garancija :D

Upam,da ni tako,ker mmoj ser.je pa rekel,da ni noben problem z garancijo,ker je olje original in se olje ne gleda neglede na okvaro. Olje tako ne more biti problem,če je okvara bilo čega drugega.....

Napisano

Ja jst se popolnoma strinjam, ampak ja, tako ali tako sem dobil ugodnejšo ponudbo, tak da ni zdej kej razglabljat, dajo sami olje in je to to.

Napisano

Ampak dobro, no. Koliko avtov pa ima problem z mašino še v času garancije? Edino, če gre res kaj zelo narobe, drugače ne bi smelo bit problema. 

Kar se pa tiče "original" olja z mazda servisa in tistega, ki sem ga kupil na motorna olja. si. Serviser je natančno pogledal in prav v ničemer se ni razlikovali od "originalnega" s servisa. Aja, cena je bila skoraj x tri. To so neke fore serviserjev, da služijo s temi stvarmi. Po moje kupijo sod olja tam, kjer je le- to cenejše. Pa original gor ali dol. Nam pokažejo litrsko embalažo oni pa tanka jo iz 250 litrskega soda. Poglejte si, koliko pride stati tak sod. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Se strinjam z napisanim. Je pa treba vedeti, da morajo tudi oni preživet. Samo od mene ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Ni tako važna znamka olja (seveda originalno, ustrezne viskoznosti), kot to, da ga pravočasno zamenjaš. Bolje "no name" olje na 15.000 km kot Castrol na 30.000.

 

Se strinjam, Longlife intervali ala 30kkm pri novejših avtih so katastrofa. Olje je recimo zanič pri 15kkm, in da se pol voziš še enkrat toliko km z takim oljem🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je 50keda napisal:

Ja jst se popolnoma strinjam, ampak ja, tako ali tako sem dobil ugodnejšo ponudbo, tak da ni zdej kej razglabljat, dajo sami olje in je to to.

Ok,ampak ne verjamem,da so ti dali olje 11€ ceneje po litru. Drugače smo pa takšne debate že parkrat predelali in ugotovili,da ima vsak po svoje prav!

Popravljeno od Bini
Napisano

Kje so sedaj tisti komentarji, da ce imas 20-30k za nov avto, kako to, da nimas za servis...Ne se pustit nategovat

Napisano

Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? :) In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.

Napisano
pred 20 minutami je 50keda napisal:

Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? :) In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.

Jaz plačam stvar, ki je vredna in pošteno narejena. Tega občutka na uradnem servisu, vsaj v Kp nisem še dobil.Vedno imam občutek, da je edina stvar, ki jih zanima zaslužek. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Jaz plačam stvar, ki je vredna in pošteno narejena. Tega občutka na uradnem servisu, vsaj v Kp nisem še dobil.Vedno imam občutek, da je edina stvar, ki jih zanima zaslužek. 

Kam pa ti voziš na servis,če ni skrivnost?:whatever:

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Bini napisal:

Kam pa ti voziš na servis,če ni skrivnost?:whatever:

Tiros -škofije. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 20 urami je 50keda napisal:

Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? :) In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.


Zal je realnost taka... Pred precej leti, ko sem imel se Kio, sem jomservisiral v Kranju... Servis je bil za Kio in se mi zdi, da Chrysler... Ko sem cakal, sem gledal cenik... in je bila ena postavka za servisno uro za Kio xx€, druga postavka za servisno uro Chrysler pa yy€ ... Zdaj nimam pojma, koliko je takrat bilo... je bila pa cena za Chrysler uro skoraj dvakratnik cene za Kia uro ;) ... 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:


Zal je realnost taka... Pred precej leti, ko sem imel se Kio, sem jomservisiral v Kranju... Servis je bil za Kio in se mi zdi, da Chrysler... Ko sem cakal, sem gledal cenik... in je bila ena postavka za servisno uro za Kio xx€, druga postavka za servisno uro Chrysler pa yy€ ... Zdaj nimam pojma, koliko je takrat bilo... je bila pa cena za Chrysler uro skoraj dvakratnik cene za Kia uro ;) ... 

Ker... ko šraufajo chrysler si dajo drugega pajaca  gor ali kako? Pa vzamejo boljše orodje... 

 

 

Napisano

Nevem... drugacni normativi ocitno... Takrat so delali isti serviserji... res pa je to bilo se v casih, ko so bili se tolarji ;) ... verjetno sedaj ni nic drugace.. tudi BMW ali Mercedes ima verjetno drugacne postavke kot cenejsi avtomobili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Ker... ko šraufajo chrysler si dajo drugega pajaca  gor ali kako? Pa vzamejo boljše orodje... 

Kia ima tako najcenejši letni redni servis 120€,če se motim me lahko popravite.(uradni servisi)

Napisano
38 minutes ago, Bini said:

Kia ima tako najcenejši letni redni servis 120€,če se motim me lahko popravite.(uradni servisi)

Močno dvomim. Ker prav na račun "kvazi" 7-letne garancije, pogojene z rednimi servisi služijo na teh.

 

Po mojih izkušnjah imata najcenejše servise Citroen in Dacia ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.