Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Močno dvomim. Ker prav na račun "kvazi" 7-letne garancije, pogojene z rednimi servisi služijo na teh.

 

Po mojih izkušnjah imata najcenejše servise Citroen in Dacia ...

Za Citroen vem ,da je normalni letni servis okrog 170€ na dveh različnih servisih. Za Dacio ne vem. Sedem letna garancija je samo prednost ne slabost. Starejši avto kot je bolj se kvari. Dokupi dve ali tri leta garancije na tri leta tovarniške pa boš dal 400-500€ pa še na uradni servis boš moral kar prav tako stane. Saj če nočeš hoditi na servis pač ne hodiš in ni garancije,samo servis te v najboljšem primeru pride okrog 70€ tako da do 120€ ni dosti razlike. Jaz z Mazdo bom sigurno hodil 5 let in se ne bom tresel za tistih 100€ in še brez skrbi bom saj je še asistenca zraven če slučajno pride kaj vmes...... Ampak saj to že veste ,Mazda se ne kvari.:bravo:

  • 3 meseci kasneje...
Napisano
pred 3 urami je zubrck napisal:

Lp.Kaj dat v 2.2mrz-cd 92kw brez dpf,250.000km

emoji848.png

 

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

U6hPemu.jpg?1

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

@zubrckglede na to da si brez DPFa, lahko daš skoraj bilokatero 5w30 olje not. 

Jaz bi na tvojem mestu verjetno dal Shell Helix Ultra 5w30. 

Priporočam pa tudi Mobil1 ESP 5w30 in Mazda Original Oil Ultra 5w30 ali cenovno zelo ugodniva Total Quartz 9000 NFC, Elf SXR 900 5w30.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo Ravenol vmp 5w30 naročeno.

 

Pa da vidimo to čudo :)

Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Evo Ravenol vmp 5w30 naročeno.

 

Pa da vidimo to čudo :)

Baje odlično olje,servise boš lahko delal na 50k in 2 leti 😁

Zakaj pa nisi vzel Ravenol racing 5-30 ?

Napisano

Haha :D ma ne res me zanima če bo kaj pri regeneraciji pomagalo.

 

Trenutno niti ne vem kaj je noter (tisto kar stavi Pelko, sod je od ELF-a), prej je bilo od Mazde olje.

 

Poročam o rezultatih (itak na začetku mi bo oh in sploh, zanima me čez 5k, 10k kakšno bo).

 

Bomo videli :)

Napisano
pred 27 minutami je Hixxy napisal:

Haha :D ma ne res me zanima če bo kaj pri regeneraciji pomagalo.

 

Trenutno niti ne vem kaj je noter (tisto kar stavi Pelko, sod je od ELF-a), prej je bilo od Mazde olje.

 

Poročam o rezultatih (itak na začetku mi bo oh in sploh, zanima me čez 5k, 10k kakšno bo).

 

Bomo videli :)

Tudi mene zanima. Sedaj imam noter Motul in so regeneracije malo krajše napram Mazdinemu original olju. Drugače pa ni nekih bistvenih razlik. Poraba je približno ista 🤗

 

 

Napisano

Me je pa zmrazilo, v enem letu sem naredil samo 10k km.

 

Človek si kupi avto da bo hodil vsak dan v Ljubljano delat potem pa stoji. Nimaš kej. Poročam itak!

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 urami je Hixxy napisal:

Evo Ravenol vmp 5w30 naročeno.

 

Pa da vidimo to čudo :)

A je sploh kak prodajalec tega olja pri nas? 

 

 

Napisano

Ja ni lih najbolj poceni, 5L je bilo 80€ skupaj s poštnino.

 

Ampak sm reku da sprobam, samo najboljše za Mazdo

Napisano
pred 27 minutami je Hixxy napisal:

Ja ni lih najbolj poceni, 5L je bilo 80€ skupaj s poštnino.

 

Ampak sm reku da sprobam, samo najboljše za Mazdo

Ja to je to,nekje sem videl po 14€ za liter.👍

Napisano (urejeno)

Tukaj ga prodajajo.Samo ne poznam te firme. 🤔

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih...

Tale je pa še bolj stran. 🤔

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

@HixxyRavenol VMP je odlično olje, ne pa zdaj pričakovat da boš opazil nevemkako razliko. Kvaliteta olja se vidi v mazalnih sposobnosti in boljši zaščiti pred obrabo. To najbolj vidiš na analizi olja, ima pa to olje vsaj na papirju odlične lastnosti, tako glede viskoznosti kot receptura aditivov. Glede regeneracij pa bi morali biti intervali med regeneracijami malo daljši, ker ima VMP 0,6% sulfatnega pepela (po tovarniških podatkih) oz. 0,70% (po laboratorijski analizi), Mazdino original olje pa ima 0,80%.

Drgače pa nvm kako Elf olje vliva Pelko, samo od Elfa olje ki bi recimo bilo primerno za Mazdo je edino ELF Evolution Fulltech FE 5W-30 C3/C4.

Aja glede dobavljivosti Ravenola pri nas pa se dobi pri Ravenol.si, amapak VMP ja že en čas niso imeli na zalogi, dobava pa mi lani ko sem spraševal niso znali povedat kdaj bo.

Dobi se pa tudi malo cenej od Amazona, recimo direktno preko nemškega Ravenol Shopa: cena za 5L=60€ + poštnina za Slo =12€ ;)

No kakorkoli, odločil si se za odlično olje.👍

1111122-005-Motoroel-VMP-5w30-vollsynthe
WWW.RAVENOL-SHOP.DE

!!! NEUE REZEPTUR - USVO® Rezeptur !!! RAVENOL VMP SAE 5W-30 ist ein PAO (Polyalphaolefin) basiertes, vollsynthetisches Motorenöl mit...

 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 3
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

Olje prispelo, 24ga sem zmenjen za servis.

 

161000665_482397146130048_4442505300727751532_n.jpg

Dobro olje. Boš poročal, če opaziš po menjavi  kake spremembe (poraba, regeneracije, glasnost mašine) 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ravenol v avtu, prvi občutki, slišat je kot Golf 😂

 

Ne sej ne, lepo teče, prej je lepo teklo, sedaj isto, zanima me če se bo regeneracija kaj podaljšala, pa bolj mirno bom spal vedoč da mam res dobro olje v avtomobilu :D

Napisano
Pravkar je Hixxy napisal:

Ravenol v avtu, prvi občutki, slišat je kot Golf 😂

 

Ne sej ne, lepo teče, prej je lepo teklo, sedaj isto, zanima me če se bo regeneracija kaj podaljšala, pa bolj mirno bom spal vedoč da mam res dobro olje v avtomobilu :D

Poročaj o regeneracijah. Me prav zanima, če bo kaj drugače. Sicer bom pa tudi sam  dal ob naslednjem servisu to olje not. 

 

 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Zakaj bi pa to vplivalo na regeneracijo?

Hm, to bi znal Aless bolje razložiti. Že pri mojem Motul so se časi med regeneracijami podaljšali. Na začetku, dokler je bilo olje še novo, celo za 40-50 km. 

 

 

Napisano

Tole razlago bi pa tud jaz rad slišal. DPF  nima direktne povezave z oljem, razen če ti avto kuri olje.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.